Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ο άνθρωπος πίσω από τα Starbucks αποκαλύπτει... πώς άλλαξε τον κόσμο
Ο άνθρωπος πίσω από τα Starbucks αποκαλύπτει... πώς άλλαξε τον κόσμο
Όταν ολοκλήρωσε τις σπουδές του, εργάστηκε ως πωλητής για την Xerox Corporation και γρήγορα προήχθη σε πλήρη αντιπρόσωπο πωλήσεων
Τα Starbucks αποτελούν την νούμερο ένα αλυσίδα καφέ σε ολόκληρη την Αμερική. Ωστόσο, πίσω από τη δημιουργία τους και την επιτυχία που καταγράφουν σήμερα κρύβεται μια ολόκληρη ιστορία.
Ο CEO της πετυχημένης σε όλο τον κόσμο αλυσίδας καφέ Howard Schultz εξηγεί πώς κατάφερε και έκανε τον καφέ αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Αμερικάνων και όχι μόνο. Ακόμα και εκείνος δεν περίμενε όταν πρωτοξεκινούσε το εγχείρημά του πως τα Starbucks θα κατέγραφαν τέτοια τεράστια επιτυχία παγκοσμίως.
Η ιδέα των Starbacks δεν άργησε να μπει στο μυαλό του Howard Schultz. Όταν ολοκλήρωσε τις σπουδές του, εργάστηκε ως πωλητής για την Xerox Corporation και γρήγορα προήχθη σε πλήρη αντιπρόσωπο πωλήσεων. Το 1979 έγινε γενικός διευθυντής στο Hammarplast, μια σουηδική εταιρεία που κατασκεύαζε καφετιέρες για γαλλικό καφέ.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1981, ο Schultz επισκέφθηκε έναν πελάτη του Hammarplast, τον ιδιοκτήτη ένα νεοσύστατου καταστήματος που ονομαζόταν Starbucks Coffee Company στο Σιάτλ γεμάτος απορία από τις μεγάλες παραγγελίες που έκανε.
Ο Schultz ενθουσιάστηκε από τις γνώσεις που είχε η εταιρεία πάνω στον καφέ και έτσι λίγο αργότερα εξέφρασε το ενδιαφέρον για να συνεργαστεί μαζί τους. Ένα χρόνο αργότερα, εντάχθηκε στα Starbucks ως Διευθυντής Μάρκετινγκ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ο CEO της πετυχημένης σε όλο τον κόσμο αλυσίδας καφέ Howard Schultz εξηγεί πώς κατάφερε και έκανε τον καφέ αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Αμερικάνων και όχι μόνο. Ακόμα και εκείνος δεν περίμενε όταν πρωτοξεκινούσε το εγχείρημά του πως τα Starbucks θα κατέγραφαν τέτοια τεράστια επιτυχία παγκοσμίως.
Η ιδέα των Starbacks δεν άργησε να μπει στο μυαλό του Howard Schultz. Όταν ολοκλήρωσε τις σπουδές του, εργάστηκε ως πωλητής για την Xerox Corporation και γρήγορα προήχθη σε πλήρη αντιπρόσωπο πωλήσεων. Το 1979 έγινε γενικός διευθυντής στο Hammarplast, μια σουηδική εταιρεία που κατασκεύαζε καφετιέρες για γαλλικό καφέ.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1981, ο Schultz επισκέφθηκε έναν πελάτη του Hammarplast, τον ιδιοκτήτη ένα νεοσύστατου καταστήματος που ονομαζόταν Starbucks Coffee Company στο Σιάτλ γεμάτος απορία από τις μεγάλες παραγγελίες που έκανε.
Ο Schultz ενθουσιάστηκε από τις γνώσεις που είχε η εταιρεία πάνω στον καφέ και έτσι λίγο αργότερα εξέφρασε το ενδιαφέρον για να συνεργαστεί μαζί τους. Ένα χρόνο αργότερα, εντάχθηκε στα Starbucks ως Διευθυντής Μάρκετινγκ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα