Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Δείτε πώς οι δονητές «βοηθούν» στην εκστρατεία για την ασφάλεια των όπλων
Δείτε πώς οι δονητές «βοηθούν» στην εκστρατεία για την ασφάλεια των όπλων
Αν νομίζετε πως τα ερωτικά παιχνίδια χρησιμοποιούνται μόνο για συγκεκριμένους λόγους πλανάσθε. Μια οργάνωση στις ΗΠΑ που μάχεται εναντίον την ένοπλης βίας, έφτιαξε ένα διαφημιστικό σποτάκι, στο οποίο δύο δονητές αντικαθιστούν τα σπαθιά...
Ο αμερικανικός οργανισμός «Evolve» μάχεται κατά της οπλοχρησίας, που το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε έξαρση στις ΗΠΑ. Η οργάνωση προκειμένου να πείσει τους πολίτες για την σοβαρότητα της χρήσης των όπλων έδωσε στην δημοσιότητα διαφημιστικό σποτάκι στο οποίο δύο έφηβοι παίζουν με χρωματιστούς δονητές, αντί για σπαθιά μπροστά στα έκπληκτα μάτια των μανάδων τους.
Το μήνυμα της διαφήμισης, που με χιούμορ προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την χρήση των όπλων, είναι ότι οι γονείς θα πρέπει να φυλάσσουν πιο προσεκτικά τα «όπλα» που είναι επικίνδυνα ή «ακατάλληλα» για τα παιδιά.
Η Rebecca Bond, που είναι από τα ιδρυτικά μέλη της οργάνωσης, δήλωσε ότι στόχος της διαφήμισης είναι να παρακινήσει τους πολίτες να αλλάξουν την συμπεριφορά τους σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των όπλων.
Η διαφήμιση έγινε για λογαριασμό του οργανισμού Evolve από την εταιρεία McCann Erickson, χωρίς χρέωση, προκειμένου να σταματήσουν να είναι «ταμπού» στις ΗΠΑ οι συζητήσεις γύρω από τα όπλα.
Το μήνυμα της διαφήμισης, που με χιούμορ προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την χρήση των όπλων, είναι ότι οι γονείς θα πρέπει να φυλάσσουν πιο προσεκτικά τα «όπλα» που είναι επικίνδυνα ή «ακατάλληλα» για τα παιδιά.
Η Rebecca Bond, που είναι από τα ιδρυτικά μέλη της οργάνωσης, δήλωσε ότι στόχος της διαφήμισης είναι να παρακινήσει τους πολίτες να αλλάξουν την συμπεριφορά τους σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των όπλων.
Η διαφήμιση έγινε για λογαριασμό του οργανισμού Evolve από την εταιρεία McCann Erickson, χωρίς χρέωση, προκειμένου να σταματήσουν να είναι «ταμπού» στις ΗΠΑ οι συζητήσεις γύρω από τα όπλα.
Μία ημέρα προτού κυκλοφορήσει η διαφήμιση δόθηκε στη δημοσιότητα έκθεση του οργανισμού «Everytown For Gun Safety» (οργανισμός στις ΗΠΑ που μάχεται ενάντια στα όπλα), που αναφέρει ότι στη χώρα τουλάχιστον εκατό παιδιά έχασαν μέσα στο έτος τη ζωή τους από κατά λάθος πυροβολισμούς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα