ΗΠΑ: Μποϊκοτάρουν την Coca-Cola, επειδή δεν τους άρεσε η διαφήμιση στο Super Bowl
Επειδή το πατριωτικό τραγούδι «America the Beautiful» τραγουδήθηκε και σε άλλες γλώσσες
Η γιορτή του αμερικανικού ποδοσφαίρου, όπως ο τελικός του Super Bowl, θα έπρεπε να είναι η κορύφωση της επιτυχίας για την διαφημιστική καμπάνια ενός αναψυκτικού, όπως για την Coca-Cola, ωστόσο, το διαφημιστικό της εταιρείας μάλλον περισσότερο προβλήματα δημιούργησε.
Το διαφημιστικό περιλάμβανε ανθρώπους από όλα τα μήκη και τα πλάτη των ΗΠΑ, οι οποίοι τραγουδούσαν το «America the Beautiful» στη γλώσσα τους. Σκοπός της εταιρείας ήταν να δείξει ότι «η διαφορετικότητα είναι που κάνει τις ΗΠΑ σπουδαίες».
Κλείσιμο
Όμως αμέσως μετά την προβολή του διαφημιστικού, αναστατωμένοι Αμερικανοί καλούσαν σε μποϊκοτάζ επειδή το πατριωτικό τραγούδι «America the Beautiful» τραγουδήθηκε σε άλλες γλώσσες, εκτός των αγγλικών, περιλαμβανομένων των ισπανικών, των εβραϊκών και τον ινδικών.
Λίγο πριν μπούμε στην ολυμπιακή χρονιά, οι πρωταθλητές του Team Future της bwin, είχαν την ευκαιρία, σ’ ένα ιδιαίτερο πρωινό, να μοιραστούν τα όνειρα τους ενόψει Παρισιού, με τον Μιχάλη Τσόχο, ambassador του κορυφαίου στοιχηματικού brand.
Οnline Classrooms Generation Next: Oι εκπαιδευτικοί του αύριο εξοικειώνονται με τις ψηφιακές δεξιότητες και τον κόσμο του STEM δημιουργώντας μια νέα σχολική κουλτούρα στο σήμερα.
Η κορυφαία GameTech εταιρεία συγκαταλέγεται μεταξύ των οργανισμών στη χώρα μας που βρίσκονται πάντα μπροστά στις εξελίξεις και επιδεικνύουν έντονη κινητικότητα