Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
H Κομισιόν βάζει «φρένο» στα τροχαία
H Κομισιόν βάζει «φρένο» στα τροχαία
Προσανατολίζεται στην τοποθέτηση ειδικών συσκευών που θα θέτουν όριο ταχύτητας στα οχήματα
Η Ε.Ε σχεδιάζει να βάλει «φρένο» στα τροχαία δυστυχήματα καθώς σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα «Telegraph», η Κομισιόν προσανατολίζεται στην τοποθέτηση ειδικών συσκευών που θα θέτουν όριο ταχύτητας στα οχήματα.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο οδηγός ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας, τότε το ηλεκτρονικό «κοντέρ» θα δίνει εντολή στο όχημα να πατήσει αυτόματα φρένο.
Η ιδέα των Βρυξελλών αποσκοπεί στη μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα κατά 30%, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα.
Με βάση την πρόταση της Κομισιόν, το σύστημα αυτό, όταν εφαρμοστεί, θα λειτουργεί είτε με τη βοήθεια δορυφόρων, οι οποίοι θα ελέγχουν τα οχήματα, είτε με την χρήση καμερών, οι οποίες θα διαβάζουν τις πινακίδες όπου αναγράφονται τα όρια ταχύτητας. Εν συνεχεία, οι οδηγοί θα ενημερώνονται για την παράβασή τους, ότι ξεπερνούν δηλαδή το όριο ταχύτητας και το αυτοκίνητο θα πατάει αυτόματα φρένο.
Ο «αντάρτης» υπουργός στην Ευρώπη που αντιτίθεται σθεναρά στο σχέδιο των Βρυξελλών είναι ο Πάτρικ ΜακΛόθλιν.
Πρόκειται για τον υπουργό Μεταφορών της Βρετανίας, ο οποίος ισχυρίζεται ότι η συσκευή που θα επιβλέπει ως «Μεγάλος Αδερφός» την ταχύτητα των αυτοκινήτων, θα παραβιάζει στην ουσία την ελευθερία των αυτοκινητιστών καθώς επίσης θα επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου αφού θα έπρεπε να εξοπλιστούν με το σύστημα αυτό.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο οδηγός ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας, τότε το ηλεκτρονικό «κοντέρ» θα δίνει εντολή στο όχημα να πατήσει αυτόματα φρένο.
Η ιδέα των Βρυξελλών αποσκοπεί στη μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα κατά 30%, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα.
Με βάση την πρόταση της Κομισιόν, το σύστημα αυτό, όταν εφαρμοστεί, θα λειτουργεί είτε με τη βοήθεια δορυφόρων, οι οποίοι θα ελέγχουν τα οχήματα, είτε με την χρήση καμερών, οι οποίες θα διαβάζουν τις πινακίδες όπου αναγράφονται τα όρια ταχύτητας. Εν συνεχεία, οι οδηγοί θα ενημερώνονται για την παράβασή τους, ότι ξεπερνούν δηλαδή το όριο ταχύτητας και το αυτοκίνητο θα πατάει αυτόματα φρένο.
Ο «αντάρτης» υπουργός στην Ευρώπη που αντιτίθεται σθεναρά στο σχέδιο των Βρυξελλών είναι ο Πάτρικ ΜακΛόθλιν.
Πρόκειται για τον υπουργό Μεταφορών της Βρετανίας, ο οποίος ισχυρίζεται ότι η συσκευή που θα επιβλέπει ως «Μεγάλος Αδερφός» την ταχύτητα των αυτοκινήτων, θα παραβιάζει στην ουσία την ελευθερία των αυτοκινητιστών καθώς επίσης θα επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου αφού θα έπρεπε να εξοπλιστούν με το σύστημα αυτό.
Πάντως, σύμφωνα με την «Τelegraph», εκπρόσωπος της Κομισιόν επιβεβαίωσε ότι στις Βρυξέλλες γίνεται συζήτηση για τον περιορισμό της ταχύτητας που αφορά τα φορτηγά και τα λεωφορεία με ηλεκτρονικό τρόπο και πως το Φθινόπωρο η Κομισιόν θα δώσει στην δημοσιότητα μια γνωμάτευση από τεχνικούς εμπειρογνώμονες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα