Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Κι όμως ο αγαπημένος καφές των Αμερικανών δεν είναι από τα Starbucks!
Κι όμως ο αγαπημένος καφές των Αμερικανών δεν είναι από τα Starbucks!
Σύμφωνα με έρευνα o καφές των Folgers έρχεται πρώτος στις προτιμήσεις των πολιτών των ΗΠΑ
Μπορεί σχεδόν σε κάθε γωνιά της Νέας Υόρκης, αλλά και των μεγαλύτερων πόλεων της Αμερικής, να βρίσκονται καταστήματα της μεγάλης αλυσίδας από το Σιάτλ, Starbucks, όμως δεν σημαίνει πως έχουν και τον τίτλο του «αγαπημένου καφέ» των αμερικανών πολιτών.
Σύμφωνα με το Bloomberg ο αγαπημένος καφές των πολιτών των ΗΠΑ είναι αυτός των Folgers!
Πρόκειται για μια μάρκα καφέ που ανήκει στην μεγάλη αμερικανική εταιρεία The J.M. Smucker, η οποία ιδρύθηκε το 1850 και από τότε πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα των Αμερικανών. Σύμφωνα με την έρευνα το 15,6% του όγκου της λιανικής πώλησης στην αγορά είχε η αλυσίδα των Folgers, για την περίοδο Μαΐου-Ιουλίου, σε αντίθεση με τα Starbucks που είχαν μόλις 3,3%.
Έτσι, τα Starbucks, βλέποντας την πελατεία να μειώνεται σχεδιάζει... αντεπίθεση. Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα ανοίξει μικρά κιόσκια μέσα σε σούπερ-μάρκετ, με την ονομασία «Signature Aisles», τα οποία θα «μεταφέρουν τον πελάτη στην εμπειρία της καφετέριας». Σύμφωνα με την ανακοίνωση του αμερικανικού κολοσσού θα εγκατασταθούν περίπου εκατό τέτοια κιόσκια σε όλη τη χώρα τους επόμενους μήνες.
Και η μάχη του καφέ συνεχίζεται...
Σύμφωνα με το Bloomberg ο αγαπημένος καφές των πολιτών των ΗΠΑ είναι αυτός των Folgers!
Πρόκειται για μια μάρκα καφέ που ανήκει στην μεγάλη αμερικανική εταιρεία The J.M. Smucker, η οποία ιδρύθηκε το 1850 και από τότε πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα των Αμερικανών. Σύμφωνα με την έρευνα το 15,6% του όγκου της λιανικής πώλησης στην αγορά είχε η αλυσίδα των Folgers, για την περίοδο Μαΐου-Ιουλίου, σε αντίθεση με τα Starbucks που είχαν μόλις 3,3%.
Έτσι, τα Starbucks, βλέποντας την πελατεία να μειώνεται σχεδιάζει... αντεπίθεση. Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα ανοίξει μικρά κιόσκια μέσα σε σούπερ-μάρκετ, με την ονομασία «Signature Aisles», τα οποία θα «μεταφέρουν τον πελάτη στην εμπειρία της καφετέριας». Σύμφωνα με την ανακοίνωση του αμερικανικού κολοσσού θα εγκατασταθούν περίπου εκατό τέτοια κιόσκια σε όλη τη χώρα τους επόμενους μήνες.
Και η μάχη του καφέ συνεχίζεται...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα