Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αίσθηση προκαλεί διαφήμιση για ταμπόν με κοριτσάκι στην προεφηβική ηλικία
Αίσθηση προκαλεί διαφήμιση για ταμπόν με κοριτσάκι στην προεφηβική ηλικία
Στην εταιρεία λένε πως είχαν βαρεθεί τα καθωσπρέπει διαφημιστικά που αναφέρονται στο θέμα λες και πρόκειται για «γκουρμέ» φαγητό
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η πρωτότυπη -κατά τα άλλα- διαφήμιση της εταιρείας HelloFlo, η οποία είναι μια υπηρεσία συνδρομής σε ταμπόν. Η ιστορία έχει ως εξής:
Ένα κορίτσι στην προεφηβική ηλικία -κάτι που δεν υπάρχει σε άλλες σχετικές διαφιμήσεις- αδιαθετεί πρώτο απ' όλα τα κορίτσια στην κατασκήνωση και γίνεται γυναικολόγος της κατασκήνωσης για τις υπόλοιπες. Όταν όμως κάποια στιγμή τα κορίτσια σταματούν να την συμβουλεύονται, αναρωτιέται τι έχει συμβεί, για ν' ανακαλύψει μετά λύπης της ότι τώρα δεν τη χρειάζονται γιατί υπάρχει η HelloFlo! «Είναι σαν Άγιος Βασίλης για τον κόλπο σου», αναφωνεί η μικρή!
Όπως λένε στη HelloFlo, είχαν βαρεθεί τα καθωσπρέπει διαφημιστικά που αναφέρονται στο θέμα λες και πρόκειται για «γκουρμέ» φαγητό και αποφάσισαν να είναι πιο εξωστρεφείς και ειλικρινείς, κάνοντας τη διαφορά!
Το μόνο σίγουρο είναι πως κατάφεραν να τραβήξουν τα βλέμματα και την προσοχή, καθώς το βίντεο στο Youtube έχει ξεπεράσει τις 5 εκατομμύρια προβολές!
Ένα κορίτσι στην προεφηβική ηλικία -κάτι που δεν υπάρχει σε άλλες σχετικές διαφιμήσεις- αδιαθετεί πρώτο απ' όλα τα κορίτσια στην κατασκήνωση και γίνεται γυναικολόγος της κατασκήνωσης για τις υπόλοιπες. Όταν όμως κάποια στιγμή τα κορίτσια σταματούν να την συμβουλεύονται, αναρωτιέται τι έχει συμβεί, για ν' ανακαλύψει μετά λύπης της ότι τώρα δεν τη χρειάζονται γιατί υπάρχει η HelloFlo! «Είναι σαν Άγιος Βασίλης για τον κόλπο σου», αναφωνεί η μικρή!
Όπως λένε στη HelloFlo, είχαν βαρεθεί τα καθωσπρέπει διαφημιστικά που αναφέρονται στο θέμα λες και πρόκειται για «γκουρμέ» φαγητό και αποφάσισαν να είναι πιο εξωστρεφείς και ειλικρινείς, κάνοντας τη διαφορά!
Το μόνο σίγουρο είναι πως κατάφεραν να τραβήξουν τα βλέμματα και την προσοχή, καθώς το βίντεο στο Youtube έχει ξεπεράσει τις 5 εκατομμύρια προβολές!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα