Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Γερμανία-δημοσκοπήσεις: Η χαλάρωση από τα καλά αποτελέσματα φοβίζει τη Μέρκελ
Γερμανία-δημοσκοπήσεις: Η χαλάρωση από τα καλά αποτελέσματα φοβίζει τη Μέρκελ
«Οι καλές δημοσκοπήσεις 50 ημέρες πριν από τις κάλπες δεν εγγυώνται και καλό αποτέλεσμα» εκτιμούν οι συνεργάτες της γερμανίδας καγκελάριου
Οι μέχρι τώρα δημοσκοπήσεις για τις βουλευτικές εκλογές της 22ας Σεπτεμβρίου δίνουν άνετο προβάδισμα στους Χριστιανοδημοκράτες της Άνγκελας Μέρκελ, πιθανόν και την αυτοδυναμία μαζί με τους Φιλελεύθερους, σύμφωνα με ορισμένες από αυτές.
Με τους Σοσιαλδημοκράτες να υπολείπονται κατά περίπου 15 μονάδες η νίκη μοιάζει περίπατος, αλλά αυτό ακριβώς δείχνει να ανησυχεί το κόμμα της Μέρκελ: η χαλάρωση από τα καλά αποτελέσματα.
Τη Δευτέρα, επισημαίνει το Reuters, ο επικεφαλής της καμπάνιας, Χέρμαν Γκρέχε, παρουσίασε τις πρώτες αφίσες του CDU. Έχουν χαμογελαστά πρόσωπα και μεταδίδουν μια εικόνα αισιοδοξίας. Τα συνθήματα που κυριαρχούν είναι «Καλή δουλειά και νέες ιδέες» και «Η ανάπτυξη χρειάζεται όραμα και ένα σταθερό ευρώ».
Προειδοποίησε όμως ότι τις τελευταίες εβδομάδες πριν από τις εκλογές τα πράγματα θα γίνουν πιο δύσκολα , όπως το 2005 και το 2009. Η εμπειρία λέει «οι καλές δημοσκοπήσεις 50 ημέρες πριν από τις κάλπες δεν εγγυώνται και καλό αποτέλεσμα», επισήμανε.
Πράγματι, η ιστορία δεν είναι με το μέρος του CDU. Το 2005 το CDU προηγούνταν με 44% αλλά έπεσε στις εκλογές στο 35,2% και το 2009 υποχώρησε από το προεκλογικό 37% στο 33,8%.
Έτσι οι αφίσες αποσκοπούν και να κρατήσουν την εκλογική βάση του CDU συσπειρωμένη ενόψει της αναμέτρησης.
Με τους Σοσιαλδημοκράτες να υπολείπονται κατά περίπου 15 μονάδες η νίκη μοιάζει περίπατος, αλλά αυτό ακριβώς δείχνει να ανησυχεί το κόμμα της Μέρκελ: η χαλάρωση από τα καλά αποτελέσματα.
Τη Δευτέρα, επισημαίνει το Reuters, ο επικεφαλής της καμπάνιας, Χέρμαν Γκρέχε, παρουσίασε τις πρώτες αφίσες του CDU. Έχουν χαμογελαστά πρόσωπα και μεταδίδουν μια εικόνα αισιοδοξίας. Τα συνθήματα που κυριαρχούν είναι «Καλή δουλειά και νέες ιδέες» και «Η ανάπτυξη χρειάζεται όραμα και ένα σταθερό ευρώ».
Προειδοποίησε όμως ότι τις τελευταίες εβδομάδες πριν από τις εκλογές τα πράγματα θα γίνουν πιο δύσκολα , όπως το 2005 και το 2009. Η εμπειρία λέει «οι καλές δημοσκοπήσεις 50 ημέρες πριν από τις κάλπες δεν εγγυώνται και καλό αποτέλεσμα», επισήμανε.
Πράγματι, η ιστορία δεν είναι με το μέρος του CDU. Το 2005 το CDU προηγούνταν με 44% αλλά έπεσε στις εκλογές στο 35,2% και το 2009 υποχώρησε από το προεκλογικό 37% στο 33,8%.
Έτσι οι αφίσες αποσκοπούν και να κρατήσουν την εκλογική βάση του CDU συσπειρωμένη ενόψει της αναμέτρησης.
Ο Γκρέχε εκτίμησε ότι τελικά το SPD και οι Πράσινοι, παρά τα όσα υποστηρίζουν προεκλογικά, θα συνεργαστούν με την Αριστερά (Die Lincke). Όπως είπε, οι διαψεύσεις τους είναι χλιαρές.
Μικρή λεπτομέρεια: η Μέρκελ απουσίαζε από την προεκλογική παρουσίαση, γιατί, όπως γράφει τo Reuters, λείπει εκτός Γερμανίας σε διακοπές τριών εβδομάδων.
Μικρή λεπτομέρεια: η Μέρκελ απουσίαζε από την προεκλογική παρουσίαση, γιατί, όπως γράφει τo Reuters, λείπει εκτός Γερμανίας σε διακοπές τριών εβδομάδων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα