Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Βίντεο: Σκληρή καμπάνια για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Βίντεο: Σκληρή καμπάνια για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Η βρετανική κυβέρνηση έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι δε διστάζει να φτάσει στα άκρα σε καμπάνιες της, ώστε να πετύχει το σκοπό της. Το ίδιο έκανε και στην τελυταία της διαφήμιση που αφορά στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
Η βρετανική κυβέρνηση έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι δε διστάζει να
φτάσει στα άκρα σε καμπάνιες της, ώστε να πετύχει το σκοπό της. Το ίδιο
έκανε και στην τελυταία της διαφήμιση που αφορά στην οδήγηση υπό την
επήρεια αλκοόλ.
Ανυποψίαστοι πελάτες παμπ που επισκέπτονται την τουαλέτα μένουν άναυδοι όταν την ώρα που ρίχνουν μια ματιά στον καθρέφτη πετάγεται με δύναμη από την άλλη πλευρά μια κούκλα. Το «πείραμα» αυτό εχει στόχο να δείξει στους ανθρώπους την σκληρή πραγματικότητα, καθώς το σκηνικό αποτελεί ακριβή προσομοίωση της δύναμης με την οποία πέφτει ένας πεζός στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου που μόλις τον χτύπησε. Οι πελάτες σαστίζουν τόσο με την κούκλα, όσο και με το αίμα το οποίο φυσικά είναι ψεύτικο. Η κάμερα του κλειστού κυκλώματος βρίσκεται σε παμπ του Λονδίνου, όπου έχει καταγραφεί αρνητικό ρεκόρ σε καταστάσεις μέθης.
Όσο για το σλόγκαν της καμπάνιας: «Πήγες πρόσφατα στην παμπ για μερικούς γύρους; Πιστεύεις ότι είσαι μια χαρά για να οδηγήσεις; Μια ματιά στον καθρέφτη, θα σε πείσει για το αντίθετο», δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για τη σοβαρότητα του θέματος.
Ανυποψίαστοι πελάτες παμπ που επισκέπτονται την τουαλέτα μένουν άναυδοι όταν την ώρα που ρίχνουν μια ματιά στον καθρέφτη πετάγεται με δύναμη από την άλλη πλευρά μια κούκλα. Το «πείραμα» αυτό εχει στόχο να δείξει στους ανθρώπους την σκληρή πραγματικότητα, καθώς το σκηνικό αποτελεί ακριβή προσομοίωση της δύναμης με την οποία πέφτει ένας πεζός στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου που μόλις τον χτύπησε. Οι πελάτες σαστίζουν τόσο με την κούκλα, όσο και με το αίμα το οποίο φυσικά είναι ψεύτικο. Η κάμερα του κλειστού κυκλώματος βρίσκεται σε παμπ του Λονδίνου, όπου έχει καταγραφεί αρνητικό ρεκόρ σε καταστάσεις μέθης.
Όσο για το σλόγκαν της καμπάνιας: «Πήγες πρόσφατα στην παμπ για μερικούς γύρους; Πιστεύεις ότι είσαι μια χαρά για να οδηγήσεις; Μια ματιά στον καθρέφτη, θα σε πείσει για το αντίθετο», δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για τη σοβαρότητα του θέματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα