Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Έφτιαξε πίνακα με στάχτες από θύματα του Ολοκαυτώματος
Έφτιαξε πίνακα με στάχτες από θύματα του Ολοκαυτώματος
Σουηδός καλλιτέχνης εκθέτει το έργο του σε γκαλερί της χώρας του και ισχυρίζεται ότι έκλεψε τις στάχτες από τα κρεματόρια του στρατοπέδου Ματζντάνεκ το 1989
Σουηδός καλλιτέχνης ισχυρίζεται ότι έφτιαξε πίνακα χρησιμοποιώντας ανθρώπινες στάχτες από θύματα του Ολοκαυτώματος.
Το έργο του Καρλ Μάικλ φον Χάουσγουλφ εκτίθεται σε γκαλερί στη Σουηδία και ο δημιουργός του λέει πως έκλεψε τις στάχτες στη διάρκεια επίσκεψής του στο στρατόπεδο Ματζντάνεκ το 1989. Το συγκεκριμένο στρατόπεδο λειτουργεί σήμερα ως μουσείο στην Πολωνία και αποκάλεσε την φερόμενη κλοπή ως «απίστευτη πράξη βαρβαρότητας».
Μάλιστα, εκπρόσωποι του μουσείου δήλωσαν ότι μπορεί ο πίνακας να προκαλεί καλλιτεχνικά, αλλά αξίζει μόνο την καταδίκη.
Το μουσείο του Ματζάνεκ ζητά από τις Αρχές να διαπιστώσουν εάν όντως εκλάπησαν οι στάχτες, εάν υπήρξε βεβήλωση και τονίζει ότι το μόνο σίγουρο είναι πως δεν αποκτήθηκαν νόμιμα.
Ο καλλιτέχνης μιλώντας για το έργο του είπε ότι αρχικά είχε αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει τις στάχτες, επειδή «το υλικό ήταν πολύ φορτισμένο με τις φρικαλεότητες που είχαν λάβει χώρα στην περιοχή αυτή». Άλλαξε γνώμη όμως το 2010, και ανάμειξε τις στάχτες με νερό, προκειμένου να ζωγραφίσει γκρι γραμμές στον πίνακά του.
Ο ίδιος λέιε ότι οι φιγούρες στον πίνακα εμφανίζονται «σαν η στάχτη να περιείχε τις ενέργειες ή τις μνήμες ή τις "ψυχές" των ανθρώπων. Ανθρώπων βασανισμένων, που δολοφονήθηκαν από άλλους ανθρώπους σε έναν από τους πιο αδίστακτους πολέμους του 20ού αιώνα».
Το έργο του Καρλ Μάικλ φον Χάουσγουλφ εκτίθεται σε γκαλερί στη Σουηδία και ο δημιουργός του λέει πως έκλεψε τις στάχτες στη διάρκεια επίσκεψής του στο στρατόπεδο Ματζντάνεκ το 1989. Το συγκεκριμένο στρατόπεδο λειτουργεί σήμερα ως μουσείο στην Πολωνία και αποκάλεσε την φερόμενη κλοπή ως «απίστευτη πράξη βαρβαρότητας».
Μάλιστα, εκπρόσωποι του μουσείου δήλωσαν ότι μπορεί ο πίνακας να προκαλεί καλλιτεχνικά, αλλά αξίζει μόνο την καταδίκη.
Το μουσείο του Ματζάνεκ ζητά από τις Αρχές να διαπιστώσουν εάν όντως εκλάπησαν οι στάχτες, εάν υπήρξε βεβήλωση και τονίζει ότι το μόνο σίγουρο είναι πως δεν αποκτήθηκαν νόμιμα.
Ο καλλιτέχνης μιλώντας για το έργο του είπε ότι αρχικά είχε αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει τις στάχτες, επειδή «το υλικό ήταν πολύ φορτισμένο με τις φρικαλεότητες που είχαν λάβει χώρα στην περιοχή αυτή». Άλλαξε γνώμη όμως το 2010, και ανάμειξε τις στάχτες με νερό, προκειμένου να ζωγραφίσει γκρι γραμμές στον πίνακά του.
Ο ίδιος λέιε ότι οι φιγούρες στον πίνακα εμφανίζονται «σαν η στάχτη να περιείχε τις ενέργειες ή τις μνήμες ή τις "ψυχές" των ανθρώπων. Ανθρώπων βασανισμένων, που δολοφονήθηκαν από άλλους ανθρώπους σε έναν από τους πιο αδίστακτους πολέμους του 20ού αιώνα».
Πάντως μέλη της σουηδικής εβραϊκής κοινότητας καταδικάζουν την ενέργεια του καλλλιτέχνη δηλώνοντας ότι αυτού του είδους η τέχνη είναι «αποκρουστική στο έπακρο».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα