Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Έκανε τον εαυτό του γιγαντοαφίσα και βρήκε δουλειά!
Έκανε τον εαυτό του γιγαντοαφίσα και βρήκε δουλειά!
Όταν η ανεργία στου «χτυπάει» την πόρτα, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, δεν αρκεί απλά να στέλνεις βιογραφικά, αλλά όπως αποδεικνύει ένας νέος στις ΗΠΑ, αν σκεφτείς έξυπνα, θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα....
Όταν η ανεργία στου «χτυπάει» την πόρτα, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, δεν αρκεί απλά να στέλνεις βιογραφικά, αλλά όπως αποδεικνύει ένας νέος στις ΗΠΑ, αν σκεφτείς έξυπνα, θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τα ποσοστά ανεργίας έχουν χτυπήσει κόκκινο και στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα οι νέοι να κάνουν τα πάντα για μια θέση εργασίας. Κάποιοι στην απελπισία τους μάλιστα έχουν και πολύ πρωτότυπες ιδέες για το πως να προωθήσουν... το βιογραφικό τους, όπως ο Μπένετ Όλσον.
Ο 22χρονος ήταν άνεργος και προσπαθούσε να βρει έναν διαφορτεικό τρόπο για να τραβήξει το ενδιαφέρον πιθανών εργοδοτών. Τι έκανε; Νοίκιασε διαφημιστικό χώρο σε κεντρικό σημείο της πόλης και τοποθέτησε την αγγελία εργασίας του σε μια γιγαντοαφίσα.
Η τεράστια φωτογραφία του Όλσεν με το απλό μήνυμα «Προσλάβετέ με» ήταν αρκετό να για να τον κάνουν να ξεχωρίσει από το πλήθος στο κυνήγι της εργασίας.
Αν και η μέθοδός του ήταν λίγο παράδοξη, ήταν σίγουρα αποτελεσματική μιας και δέχτηκε αρκετές προτάσεις για δουλειά και εν τέλει προσελήφθη από εταιρεία μαργκετινγκ, που εκτίμησε τον πρωτότυπο τρόπο σκέψης του.
Σύμφωνα με μελέτες οι υπεύθυνοι για την πρόσληψη προσωπικού αφιερώνουν μόλις 6 δευτερόλεπτα κοιτάζοντας ένα βιογραφικό για να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει ή αν θα περάσουν στο επόμενο.
Τα ποσοστά ανεργίας έχουν χτυπήσει κόκκινο και στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα οι νέοι να κάνουν τα πάντα για μια θέση εργασίας. Κάποιοι στην απελπισία τους μάλιστα έχουν και πολύ πρωτότυπες ιδέες για το πως να προωθήσουν... το βιογραφικό τους, όπως ο Μπένετ Όλσον.
Ο 22χρονος ήταν άνεργος και προσπαθούσε να βρει έναν διαφορτεικό τρόπο για να τραβήξει το ενδιαφέρον πιθανών εργοδοτών. Τι έκανε; Νοίκιασε διαφημιστικό χώρο σε κεντρικό σημείο της πόλης και τοποθέτησε την αγγελία εργασίας του σε μια γιγαντοαφίσα.
Η τεράστια φωτογραφία του Όλσεν με το απλό μήνυμα «Προσλάβετέ με» ήταν αρκετό να για να τον κάνουν να ξεχωρίσει από το πλήθος στο κυνήγι της εργασίας.
Αν και η μέθοδός του ήταν λίγο παράδοξη, ήταν σίγουρα αποτελεσματική μιας και δέχτηκε αρκετές προτάσεις για δουλειά και εν τέλει προσελήφθη από εταιρεία μαργκετινγκ, που εκτίμησε τον πρωτότυπο τρόπο σκέψης του.
Σύμφωνα με μελέτες οι υπεύθυνοι για την πρόσληψη προσωπικού αφιερώνουν μόλις 6 δευτερόλεπτα κοιτάζοντας ένα βιογραφικό για να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει ή αν θα περάσουν στο επόμενο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα