Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
"Επίθεση" της Adidas στα νεαρά κορίτσια μέσω... Facebook
Το νέο σχέδιο τη Adidas AG (ADS) είναι να προσεγγίσει με τις νέες της κολεξιόν, αλλά και την ευρεία χρήση, για διαφημιστικούς λόγους, ιστοτόπων όπως το Facebook και το Twitter, νεαρά κορίτσια ηλικίας 14 με 19 ετών ώστε, αφενός να διευρύνει το πελατολόγιό της αφετέρου για να αυξήσει τα κέρδη της μέχρι το 2015.
Το νέο σχέδιο τη Adidas AG (ADS) είναι να προσεγγίσει με τις νέες της κολεξιόν, αλλά και την ευρεία χρήση, για διαφημιστικούς λόγους, ιστοτόπων όπως το Facebook και το Twitter, νεαρά κορίτσια ηλικίας 14 με 19 ετών ώστε, αφενός να διευρύνει το πελατολόγιό της αφετέρου για να αυξήσει τα κέρδη της μέχρι το 2015.
Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει και να ξεπεράσει το 1 δισ. έως το 2015, μόνο από τις πωλήσεις συγκεκριμένων ειδών που προορίζονται για τις νεαρές κοπέλες.
«Οι έφηβες είναι μια κοινωνική, αγοραστική ομάδα που δεν είχαμε προσεγγίσει τόσο καιρό ενώ τα αγόρια ίδιας ηλικίας είναι πολύ πιο κοντά στην Adidas λόγω και μέσω του αθλητισμού», δήλωσε στο πρακτορείο Bloomberg o Erich Stamminger, μέλος του Δ.Σ. και υπεύθυνος για τις διεθνείς αγορές.
Η καινούρια αλυσίδα NEO έχει ήδη 1000 καταστήματα σε Ρωσία, Ινδία και Κίνα, προσπαθώντας να παγιωθεί και στη Δυτική Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr