"Επίθεση" της Adidas στα νεαρά κορίτσια μέσω... Facebook

"Επίθεση" της Adidas στα νεαρά κορίτσια μέσω... Facebook

Το νέο σχέδιο τη Adidas AG (ADS) είναι να προσεγγίσει με τις νέες της κολεξιόν, αλλά και την ευρεία χρήση, για διαφημιστικούς λόγους,  ιστοτόπων όπως το Facebook και το Twitter, νεαρά κορίτσια ηλικίας 14 με 19 ετών ώστε, αφενός να διευρύνει το πελατολόγιό της αφετέρου για να αυξήσει τα κέρδη της μέχρι το 2015.

"Επίθεση" της Adidas στα νεαρά κορίτσια μέσω... Facebook
Είναι εταιρεία με παγκόσμιο κύρος, τεράστια κέρδη και ηγετική θέση στη διεθνή ποδοσφαιρική αγορά.

Το νέο σχέδιο τη Adidas AG (ADS) είναι να προσεγγίσει με τις νέες της κολεξιόν, αλλά και την ευρεία χρήση, για διαφημιστικούς λόγους,  ιστοτόπων όπως το Facebook και το Twitter, νεαρά κορίτσια ηλικίας 14 με 19 ετών ώστε, αφενός να διευρύνει το πελατολόγιό της αφετέρου για να αυξήσει τα κέρδη της μέχρι το 2015.

Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει και να ξεπεράσει το 1 δισ. έως το 2015, μόνο από τις πωλήσεις συγκεκριμένων ειδών που προορίζονται για τις νεαρές κοπέλες.

«Οι έφηβες είναι μια κοινωνική, αγοραστική ομάδα που δεν είχαμε προσεγγίσει τόσο καιρό ενώ τα αγόρια ίδιας ηλικίας είναι πολύ πιο κοντά στην Adidas λόγω και μέσω του αθλητισμού», δήλωσε στο πρακτορείο Bloomberg o Erich Stamminger, μέλος του Δ.Σ. και υπεύθυνος για τις διεθνείς αγορές.

Η καινούρια αλυσίδα NEO έχει ήδη 1000 καταστήματα σε Ρωσία, Ινδία και Κίνα, προσπαθώντας να παγιωθεί και στη Δυτική Ευρώπη.

Κλείσιμο

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης