Σχεδιαστικά το ID. Buzz θυμίζει το εμβληματικό minibus της Volkswagen από το 1950, συνδυάζοντας την αίσθηση της νοσταλγίας με τις σύγχρονες τεχνολογίες. Όπως αναφέρει ο Mark Gillies, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Volkswagen στις ΗΠΑ, το όχημα διαθέτει ένα «φιλικό και ευχάριστο» στυλ που διαφέρει από τα πιο «αυστηρά» σχέδια πολλών οχημάτων σήμερα.
Παράλληλα, το ID. Buzz είναι ιδιαίτερα πρακτικό, προσφέροντας χώρο για επτά επιβάτες και ανάλογο εσωτερικό χώρο με ένα SUV μεγάλου μεγέθους, αν και είναι 30 εκατοστά μικρότερο. Το minivan διαθέτει μπαταρία λιθίου-ιόντων που φορτίζει έως το 80% σε μόλις 30 λεπτά, ιδανικό για μεγάλες διαδρομές.
Το όχημα θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το φθινόπωρο, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση από τη Volkswagen.
Κάθε πράξη, κάθε δράση, κάθε πρωτοβουλία, είναι για την Παπαστράτος ένα ακόμη βήμα, μαζί με την κοινωνία, προς ένα καλύτερο, πιο συμπεριληπτικό μέλλον για όλους. Ένα εδώ στην πράξη που επαναπροσδιορίζει το τι σημαίνει να είσαι μια πραγματικά μεγάλη εταιρεία.
Η παράταση της προθεσμίας δίνει την ευκαιρία σε χιλιάδες επαγγελματίες να αξιοποιήσουν τη δοκιμαστική περίοδο και να ενσωματώσουν ακόμα μία χρήσιμη ψηφιακή λύση στην καθημερινότητά τους.
Περίπου 2.300 -φοιτητές, πλέον- έλαβαν ως δώρο, μαζί με τον έπαινο τους, ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής για οποιονδήποτε προορισμό της αρεσκείας τους, αλλά και την ενθάρρυνση να συνεχίσουν το ίδιο δυναμικά το ταξίδι της γνώσης, κάτι που η μεγάλη αεροπορική εταιρεία στηρίζει πολύπλευρα.