Το νέο τεύχος ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ κυκλοφόρησε και μας προετοιμάζει για την εποχή που ανθίζει η φύση και η καρδιά μας!
Οργή στη Νότια Κορέα για γερμανική διαφήμιση με Ασιάτισσα να χαίρεται που μυρίζει βρώμικα ανδρικά εσώρουχα
Οργή στη Νότια Κορέα για γερμανική διαφήμιση με Ασιάτισσα να χαίρεται που μυρίζει βρώμικα ανδρικά εσώρουχα
Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι η επίμαχη διαφήμιση δεν είναι ρατσιστική αλλά αυτό που θέλει να δείξει είναι η «υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής στις πόλεις»
Οργή προκάλεσε στη Νότια Κορέα η γερμανική διαφήμιση με πρωταγωνίστρια μια Ασιάτισσα που εμφανίζεται να χαίρεται που μυρίζει βρώμικα ανδρικά εσώρουχα.
Η διαφήμιση ξεκινά με τριχωτούς και υπέρβαρους άνδρες να εργάζονται σε κήπους πριν να βγάλουν τα εσώρουχά τους και να τα ρίξουν σε ένα κουτί.
Στα επόμενα πλάνα τα εσώρουχα αυτά φαίνονται να ταξιδεύουν σε μια πόλη που θυμίζει κάτι σε Τόκιο ή Σεούλ με μια γυναίκα να αγοράζει μια σακούλα με βρώμικα ρούχα και να χαίρεται όταν την ανοίγει.
Το σλόγκαν με το οποίο κλείνει η διαφήμιση είναι «έτσι μυρίζει η άνοιξη».
Μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης περισσότεροι από 1.000 Νοτιοκορεάτες είχαν υπογράψει αίτηση απόσυρσης της επίμαχης διαφήμισης.
Η γερμανική εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση υποστηρίζοντας ότι δεν είναι ρατσιστική αλλά αυτό που θέλει να δείξει είναι η «υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής στις πόλεις».
Η διαφήμιση ξεκινά με τριχωτούς και υπέρβαρους άνδρες να εργάζονται σε κήπους πριν να βγάλουν τα εσώρουχά τους και να τα ρίξουν σε ένα κουτί.
Στα επόμενα πλάνα τα εσώρουχα αυτά φαίνονται να ταξιδεύουν σε μια πόλη που θυμίζει κάτι σε Τόκιο ή Σεούλ με μια γυναίκα να αγοράζει μια σακούλα με βρώμικα ρούχα και να χαίρεται όταν την ανοίγει.
Το σλόγκαν με το οποίο κλείνει η διαφήμιση είναι «έτσι μυρίζει η άνοιξη».
Μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης περισσότεροι από 1.000 Νοτιοκορεάτες είχαν υπογράψει αίτηση απόσυρσης της επίμαχης διαφήμισης.
Η γερμανική εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση υποστηρίζοντας ότι δεν είναι ρατσιστική αλλά αυτό που θέλει να δείξει είναι η «υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής στις πόλεις».
Our ad is not racist. View the ad as a discourse on the increasing urbanization and decreasing quality of life in cities. The smell of the spring only available in vending machines. For everyone. Not only asian people. pic.twitter.com/XhlOhhgpwI
— Hornbach (@Hornbach_tweets) March 26, 2019
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα