Οργή στη Νότια Κορέα για γερμανική διαφήμιση με Ασιάτισσα να χαίρεται που μυρίζει βρώμικα ανδρικά εσώρουχα

foto-korea

Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι η επίμαχη διαφήμιση δεν είναι ρατσιστική αλλά αυτό που θέλει να δείξει είναι η «υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής στις πόλεις»

Οργή προκάλεσε στη Νότια Κορέα η γερμανική διαφήμιση με πρωταγωνίστρια μια Ασιάτισσα που εμφανίζεται να χαίρεται που μυρίζει βρώμικα ανδρικά εσώρουχα.

Η διαφήμιση ξεκινά με τριχωτούς και υπέρβαρους άνδρες να εργάζονται σε κήπους πριν να βγάλουν τα εσώρουχά τους και να τα ρίξουν σε ένα κουτί.

Στα επόμενα πλάνα τα εσώρουχα αυτά φαίνονται να ταξιδεύουν σε μια πόλη που θυμίζει κάτι σε Τόκιο ή Σεούλ με μια γυναίκα να αγοράζει μια σακούλα με βρώμικα ρούχα και να χαίρεται όταν την ανοίγει.

Το σλόγκαν με το οποίο κλείνει η διαφήμιση είναι «έτσι μυρίζει η άνοιξη».

So riecht das Frühjahr | HORNBACH


Μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης περισσότεροι από 1.000 Νοτιοκορεάτες είχαν υπογράψει αίτηση απόσυρσης της επίμαχης διαφήμισης.

Η γερμανική εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση υποστηρίζοντας ότι δεν είναι ρατσιστική αλλά αυτό που θέλει να δείξει είναι η «υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής στις πόλεις».

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Anna

Ε, και ψεματα λενε? Μεταξυ καυσαεριου, σκουπιδιλας, παρκων που εχουν μετατραπει σε αφοδευτηρια και μποχας των ασιατικων τσιρλιων που μαγειρευουν οι μελλοντες ψηφοφοροι Συριζα, ο μονος τροπος να μυρισεις ανοιξη στο Αθηνισταν ειναι μεσω μαλακτικου ρουχων.

Τι μαλακτικό καλέ;

άπλυτα ήταν τα εσώρουχα,κι η ασιάτισσα "φτιάχτηκε" με τα τσιρλιά.

Αποτυχημένη διαφήμιση

άμα δεν έχει κάλτσες...

την δουλειά της πάντως την έκανε η ρεκλάμα

Πώς το λένε οι Αμερικάνοι; Bad publicity? There's no such thing! Κακή δημοσιότητα; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Να ακουστεί, να γίνει ντόρος είναι το ζητούμενο. "Αρνητική διαφήμιση" λέγεται. Ντόρος να είναι και ό,τι θέλει ας είναι. Άπαξ και ασχολήθηκε ο κόσμος, πετύχαμε το ζητούμενο. Τα παραδείγματα άπειρα. Και πετυχημένα, ΟΛΑ. Όπως και αυτό εδώ. Κανείς δεν τους ήξερε, και τώρα τους ξέρουν όλοι. Απλά πράγματα. Elementary Watson.

😂😝🤣

Τέλεια και βγαλμένη απο τη ζωή

Έχει κάνει μεγάλη ζημιά

Η χιουνται και η κια στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, γι'αυτό βγάζουν χολή οι Γερμανοί.

giorgio

Ό,τι να ναι!

χαχαχα

Μπράβο στη Χόρνμπαχ σωστή για τους βιτσιόζους ασιάτες

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

iStock-869034016-666x399-sl

Στις μέρες μας οι κρίσεις πανικού είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα συμπτώματα άγχους. Στην εποχή του Φρόυντ αντίστοιχο σύμπτωμα ήταν η υστερία, όμως με την εξέλιξη των ηθών και τις κοινωνικές μεταβολές που συνοδεύουν την εξέλιξη αυτή αλλάζει και η μορφή των συμπτωμάτων.