Οι καλύτερες ασκήσεις για να λεπτύνεις τη μέση σου

waist

Πρόκειται για το πιο δύσκολο σημείο

Είναι από τα σημεία που πολλές γυναίκες θέλουν να διορθώσουν πάνω τους. Η μέση είναι ένα σημείο που πολλές θέλουν να τονίσουν και δυσκολεύονται γιατί η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα «δύσκολο» σημείο. Δες παρακάτω μερικές πολύ καλές ασκήσεις που θα σου φέρουν τα πολυπόθητα αποτελέσματα σύντομα ειδικά αν τις κάνεις τακτικά.


askisi-mesi


V Sit Twists: Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα. Σήκωνε τον κορμό σου από το έδαφος και πήγαινέ τον μια δεξιά και μια αριστερά. Κάνε το ίδιο για 30 δευτερόλεπτα.

Standing Cross Crunches: Από όρθια στάση και με ανοιχτά τα πόδια στον ύψος των ώμων, φέρε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Σήκωνε εναλλάξ το ένα σου γόνατο όσο πιο ψηλά μπορείς και προσπάθησε να το ενώνεις με τον αντίθετο αγκώνα. Κάνε το ίδιο για 30 δευτερόλεπτα και μετά άλλαξε πόδι και αγκώνα.

Windshield Wipers: Από ξαπλωτή στάση με τα χέρια ανοιχτά στο ύψος των ώμων σήκωσε τα γόνατά σου και πήγαινέ τα μια δεξιά και μια αριστερά. Κάνε το ίδιο για 30 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε περισσότερα στο keep up

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης