Η Νο1 διατροφολόγος σου λέει τι πρέπει να κάνεις για να χάσεις κιλά

Kila_Apoleia

Βάλε έναν βραχυπρόθεσμο και έναν μακροπρόθεσμο στόχο για να πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις

«Θέλω να χάσω βάρος», λένε πολλοί και επιλέγουν να είναι αυτός ο πρώτος στόχος που θα πετύχουν τη νέα χρονιά. Είτε το θέλεις απλά για να είσαι πιο υγιής είτε για να νιώθεις πιο καλά με τον εαυτό σου και να έχεις αυτοπεποίθηση είτε για να έχεις περισσότερη ενέργεια, η διατροφολόγος Ilana Muhlstein σου λέει ποια είναι τα 5 tips διατροφής που πρέπει να ακολουθήσεις τη νέα χρονιά.

Ένα-ένα τα κιλά: Είτε θέλεις να χάσεις 2 κιλά είτε 12 είτε 25 η Ilana σου προτείνει να επικεντρωθείς στο να χάνεις 1 κιλό τη φορά. «Πίστεψέ με, είναι πολύ καλύτερα έτσι». Η Ilana εφάρμοσε η ίδια αυτό το tip και κατάφερε να χάσει 50 ολόκληρα κιλά.

Είναι καλό να έχεις έναν μεγάλο στόχο στο μυαλό σου αλλά όταν έχεις στο νου σου ότι πρέπει να χάσεις 20 κιλά το μόνο που μπορεί να νιώσεις είναι άγχος. Βάλε ως στόχο να χάσεις ένα κιλό και μετά άλλο ένα και μετά άλλο ένα. Και έτσι θα φτάσεις τα 20 χωρίς να το καταλάβεις.

Βάλε δύο συγκεκριμένους στόχους: Βάλε έναν βραχυπρόθεσμο και έναν μακροπρόθεσμο στόχο. Ρίξε μια ματιά στο ημερολόγιο του 2019 και σημείωσε events που έρχονται, όπως διακοπές, Χριστούγεννα, γενέθλια. Βάλε ως στόχο να έχεις ένα υπέροχο κορμί, για παράδειγμα, μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές ή μέχρι τα Χριστούγεννα. Βάζοντας μικρούς στόχους μέσα στη χρονιά και γράφοντάς τους (είναι πολύ σημαντικό να τους γράφεις και να τους διαβάζεις μια φορά την ημέρα), θα σε βοηθήσει να πετύχεις τον μεγάλο ετήσιο στόχο σου.

Διαβάστε περισσότερα στο keeup

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

giatros2

Στον ετήσιο απολογισμό για το 2018, η Ελληνική Ρευματολογική Εταιρεία αναφέρεται στις δεκάδες δράσεις που πραγματοποίησε – Στόχος η ενημέρωση του κοινού και της ιατρικής κοινότητας για τις ρευματικές παθήσεις