Γυναίκα θεραπεύτηκε από προχωρημένο καρκίνο του μαστού με ανοσοθεραπεία

mastos

Ήταν η πρώτη φορά που οι γιατροί χρησιμοποίησαν αυτή την πρωτοποριακή μέθοδο – Δύο χρόνια μετά, η γυναίκα έχει θεραπευτεί εντελώς

Νέες ελπίδες για τη θεραπεία του καρκίνου δίνει η είδηση για μια νέα, πρωτοποριακή θεραπεία με ανοσοκύτταρα.

Μια γυναίκα θεραπεύτηκε πλήρως από καρκίνο του μαστού σε προχωρημένο στάδιο, μετά από δοκιμή μιας νέας θεραπείας, που οι γιατροί θεωρούν ότι μπορεί να εφαρμοστεί και για την αντιμετώπιση των ανθεκτικών στην θεραπευτική αγωγή καρκίνων.

Η διαπίστωση των γιατρών έγινε δύο χρόνια μετά τη δοκιμή της νέας θεραπείας. Οι γιατροί, πειράζοντας το ανοσοποιητικό της σύστημα, μπόρεσαν να καταστρέψουν τους όγκους που είχαν εξαπλωθεί στο σώμα της.

Οι γιατροί αποφάσισαν να εφαρμόσουν τη μέθοδο αφότου οι άλλες συμβατικές θεραπείες απέτυχαν. Μάλιστα, ήταν η πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή της ανοσοθεραπείας με Τ-κύτταρα για καρκίνο του μαστού σε προχωρημένο στάδιο.

Αν και η θεραπεία βρίσκεται ακόμη στην αρχή, οι επιστήμονες θεωρούν ότι μπορεί να αποδειχθεί σημαντική σε περιπτώσεις καρκίνων που αντιστέκονται στις άλλες μορφές θεραπείας.

Η 49χρονη ασθενής αντιμετωπίστηκε από μια ομάδα, με επικεφαλής τον Dr Steven Rosenberg στο Εθνικό Ινστιτούτο (NCI) στο Μέριλαντ.

Όπως αναφέρει ο Independent, η ανοσοθεραπεία, που περιλαμβάνει και την τόνωση της φυσικής άμυνας του οργανισμού για την καταπολέμηση του καρκίνου, χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση ορισμένων καρκινικών μορφών.

Ωστόσο, ο ρυθμός ανταπόκρισης είναι σχετικά χαμηλός. Σε περιπτώσεις ανοσοθεραπείας για καρκίνο του μαστού είχαν αποδειχθεί σχετικά αναποτελεσματικές.

Ωστόσο, η νέα προσέγγιση της ομάδας του Dr Rozenberg στηρίχθηκε σε μια υπάρχουσα τεχνική, που ονομάζεται θετική μεταφορά κυττάρων, η οποία αποδείχθηκε αποτελεσματική όταν θεραπεύει το μελάνωμα, αλλά όχι άλλες μορφές της νόσου.

Ο καθηγητής διευκρινίζει ότι η έρευνα είναι πειραματική, ωστόσο εκτιμά ότι θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ως μέθοδος θεραπείας για πολλύς τύπους καρκίνου.

Η μέθοδος της ομάδας του NCI προβλέπει τη λήψη Τ-κυττάρων που στοχεύουν σε κυτταρικές μεταλλάξεις στους όγκους των ασθενών. Στη συνέχεια, αυτά τα κύτταρα αναπτύχθηκαν σε εργαστήριο και εγχύθηκαν εκ νέου στον ασθενή.

Οι επιστήμονες ανέλυσαν το γενετικό υλικό ενός από τους όγκους που είχε η ασθενής για να εντοπίσουν μεταλλάξεις που ήταν ειδικές για την περίπτωσή της.

Τα αποτελέσματα της δουλειάς τους δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Nature Medicine.

Πάντως, επιστήμονες που ασχολούνται με συγκεκριμένα ζητήματα, εκφράζουν επιφυλάξεις για τη μέθοδο, χωρίς να αποκλείουν ότι για κάποιους ασθενείς μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Κάποιοι άλλοι εκφράζουν μεγαλύτερη αισιοδοξία, υπενθυμίζοντας τη δύναμη της ανοσοθεραπείας.

ε τι!!

οι Αμερικανοί στο NCBI (National Center for Biotechnology Information - Εθνικό Κέντρο Βιοτεχνολογικής Πληροφόρησης των ΗΠΑ ) τα λένε για την κουρκουμίνη-curcumin αλλά όταν τα λές στα γιατρουδάκια εδώ σου λένε"ξέρεις ρε εγώ μπήκα με πανελλήνιες" και σε χλευάζουν!!!

στην Ελλαδίτσα