Το Χάρβαρντ ερευνά πώς μπορούμε να χάσουμε κιλά εύκολα και αποτελεσματικά

lose_weight

Το καλύτερο πανεπιστήμιο στον κόσμο προσπαθεί να εντοπίσει πώς μπορεί ένας άνθρωπος να χάσει βάρος χωρίς να λιμοκτονεί – Τι συμβουλές δίνει ο λέκτορας διατροφής Ντέιβιντ Λούντβιγκ

Το Χάρβαρντ, το καλύτερο πανεπιστήμιο στον κόσμο για πολλούς, επικεντρώνεται σε έρευνα με στόχο την απώλεια κιλών, εύκολα και αποτελεσματικά.

Το ζητούμενο είναι να χάνει κανείς βάρος χωρίς να λιμοκτονεί. Να μην πέφτει, δηλαδή στην παγίδα ενός σκληρού διατροφικού προγράμματος που στερεί βασικές τροφές από τον οργανισμό του προσφέροντας το επιθυμητό αποτέλεσμα και, μετά, σε σύντομο χρονικό διάστημα,να ξαναπαίρνει τα κιλά που έχασε.

Ένα καλλίγραμμο σώμα είναι το όνειρο πολλών ανδρών και γυναικών. Για το λόγο αυτό και, ενόψει καλοκαιριού, ο επιστήμονας Ντέιβιντ Λούντβιγκ από το αμερικανικό Πανεπιστήμιο εξηγεί ότι, αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσουμε λίγα κιλά, δεν είναι όλοι αποτελεσματικοί.

Ο καθηγητής του Χάρβαρντ αποκαλύπτει τις καλύτερες συμβουλές για να χάσουμε τα περιττά κιλά στη γερμανική εφημερίδα «Bild».

Για τον λέκτορα διατροφής στο τμήμα Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, επτά είναι οι πιο αποτελεσματικοί κανόνες για την απώλεια βάρους.

1. Τα λίπη επιτρέπονται: Τα υγιή λίπη εμπεριέχονται στους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο και κάνουν καλό στην καρδιά.

2. Τρώμε καρύδια: Περιέχουν φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες γεγονός που μας κάνει να νιώθουμε χορτάτοι.

3. Να καταναλώνουμε πλήρες γάλα και όχι αυτό που έχει χαμηλά λιπαρά. Κι αυτό γιατί το γάλα που είναι άπαχο,ενισχύει το αίσθημα της πείνας.

4. Βάλτε ελαιόλαδο στα φαγητά: Καταναλώνοντας ελαιόλαδο κάνουμε καλό στην καρδιά μας απομακρύνοντας τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου. Επιπλέον, αποφεύγουμε το βούτυρο.

5. Να παίρνουμε πάνω-κάτω τις ίδιες θερμίδες ημερησίως: Όταν ξαφνικά μειώνουμε τις θερμίδες, τότε χάνουμε κιλά για ένα μικρό χρονικό διάστημα και μετά τα ξαναπαίρνουμε.

6. Οι υδατάνθρακες δεν είναι ταμπού: Ωστόσο, οι πατάτες και ό,τι εμπεριέχει ζάχαρη- όπως τα ζαχαρούχα ποτά- πρέπει να αποφεύγονται.

7. Ο καλός ύπνος: Όταν κοιμόμαστε τουλάχιστον επτά ώρες ημερησίως, ενισχύουμε τον μεταβολισμό μας γεγονός που συμβάλει στην ισορροπία του σωματικού βάρους. Γι΄ αυτό και όσοι δεν κοιμούνται σωστά, παρουσιάζουν σκαμπανεβάσματα στο βάρος τους.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ανασααα

H «ΑΝΑΣΑ», η πρώτη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για την υποστήριξη των ανθρώπων που πάσχουν από Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής, γιόρτασε τα 11 χρόνια λειτουργίας της και τα 10 χρόνια ύπαρξης & προσφοράς του Κέντρου Ημέρας και πραγματοποίησε μία επετειακή παρουσίαση του σημαντικού της έργου στην Ελλάδα

egkefaliko

Η έρευνα δείχνει ότι το περπάτημα περίπου τέσσερις ώρες την εβδομάδα ή το κολύμπι δύο έως τρεις ώρες την εβδομάδα σχετίζεται με την εκδήλωση λιγότερο σοβαρών εγκεφαλικών, σε σχέση με τους ανθρώπους που δεν ασκούνται

mastos1

Αναμένεται να προσδιοριστεί από τον ΕΟΠΥΥ το ποσοστό αποζημίωσης της εξέτασης - Πρόκειται για  ένα γενετικό τεστ σχετικά με γονιδιακή μετάλλαξη που μπορεί να προκαλέσει καρκίνο του μαστού και ωοθηκών