Διαιτολόγος προειδοποιεί: Η υπερβολική κατανάλωση «υγιεινών» τροφών... μπορεί να μας παχύνει

healthy_009

Η Ward, με μία της ανάρτηση στο Instagram, θέλει να τονίσει την σημασία του ελέγχου των μερίδων, όταν πρόκειται για την κατανάλωση υγιεινών, αλλά με πολλές θερμίδες, τροφίμων

Κουραστήκατε από τις αυστηρές δίαιτες και τις υγιεινές διατροφές, που στόχο έχουν να σας κρατάνε σε «φόρμα»;

Αν η απάντηση είναι θετική, τότε τα πράγματα είναι αρκετά ευχάριστα για εσάς, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έχετε το «ελεύθερο» να παραστρατίσετε και λίγο, καθώς η υπερβολικά «υγιεινή» διατροφή... μπορεί να σας παχύνει!

Ναι καλά διαβάσατε!

Μία διαιτολόγος από το Μπρίσμπεϊν, επισημαίνει ότι τα πολλά «υγιεινά» γεύματα μπορούν, σε αντίθεση μ' ο,τι πιστεύαμε μέχρι σήμερα, να μας οδηγήσουν στο να πάρουμε, αντί να χάσουμε βάρος.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση της, στο Instagram, η διαιτολόγος Leanne Ward, συγκρίνει τον αριθμό θερμίδων που υπάρχει σ' ένα μπολ με αμύγδαλα, το οποίο περιέχει 415 θερμίδες και σε μία μπάρα Twix που περιέχει μόνο 275 θερμίδες.

Μ' αυτήν της, την ανάρτηση, η Ward θέλει να τονίσει την σημασία του ελέγχου των μερίδων, όταν πρόκειται για την κατανάλωση υγιεινών, αλλά με πολλές θερμίδες, τροφίμων, όπως οι ξηροί καρποί.

«Μ' αυτήν την εικόνα θέλω να τονίσω, γιατί νομίζω ότι είναι σημαντικό, να προσέχουμε τις μερίδες και τις ποσότητες σερβιρίσματος», γράφει η λεζάντα κάτω από την φωτογραφία, συμπληρώνοντας:

«Έτσι, πολλοί από τους πελάτες μου δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί δεν μπορούν να επιτύχουν τους στόχους απώλειας βάρους παρά την υγιεινή τους διατροφή, καθώς αυτή η εικόνα καταδεικνύει ότι ακόμη και τα υγιεινά τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους».

Η Ward πρόσθεσε ότι είναι πολύ εύκολο να υπερβάλουμε στην κατανάλωση υγιεινών τροφίμων, επειδή θεωρούμε ότι μ' αυτό τον τρόπο δεν θα προκαλέσουμε αύξηση βάρους, προσθέτοντας ότι είναι ένα συχνό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι πελάτες της.

Η Ward επισημαίνει: 

«Ένα φλιτζάνι αμύγδαλα ή τέσσερις μπανάνες θα σας κάνουν να πάρετε βάρος εάν ξεπερνούν τις καθημερινές σας ανάγκες», ενώ καταλήγει:

«Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, σας συνιστώ να ζυγίζετε ή να μετράτε τις μερίδες σας για μια ή δύο μέρες μόνο και μόνο για να δείτε πόσο μπορεί να υπερεκτιμήσετε τις ποσότητες των μερίδων σας χωρίς να συνειδητοποιείτε».

Εκτός από τους ξηρούς καρπούς, η Ward επισήμανε ότι τα τρόφιμα όπως τα καρύδια, οι σπόροι, το αβοκάντο και ο σολομός είναι όλα «πολύ υγιεινά», αλλά είναι επίσης υψηλά σε θερμίδες και ότι η κατανάλωση αυτών των τροφίμων θα πρέπει να παρακολουθείται αν ο στόχος μας είναι η απώλεια βάρους.

Το συμπέρασμα; Παν μέτρον άριστον!

Δείτε την ανάρτησή της στο Instagram:

Double tap if you usually do "generous" helpings of almonds straight from the bag 🙊 Seriously but... almonds eaten from the jar don’t count right!?? 💁🏻‍♀️🙄This picture is to demonstrate why I think it's important to understand portions & serving sizes 👌🏼 So many of my clients can't understand why they can't meet their weight loss goals despite #cleaneating or eating #healthyfood but this picture demonstrates that even healthy foods can be over eaten 🤷🏼‍♀️ . . Im not by any means saying that a chocolate is healthier than nuts or to go out & buy a chocolate bar over almonds - I’m simply demonstrating a common mistake a lot of my clients make 😜 You can still overeat healthy foods - let me say this again... you can still overeat healthy foods!!! A cup of almonds, 4 bananas or a few home made bliss balls will still make you gain weight if eaten in excess of your bodies daily requirements ‼️ If you're trying to lose weight, I recommend weighing or measuring your portions for a day or two to see how much you may 'overestimate' your portions without even realising 🙊 . . Remember: things like nuts, nut butter, seeds, avocado & salmon are very healthy foods but also quite energy dense ie: high in (good) calories. If weight loss is your goal, watch your portions of energy dense foods 👌🏼 Of course include them regularly in your diet don’t just eat them mindlessly - recognise what a portion size is & stick to that 😜 You can still enjoy all your favourite things as part of a healthy lifestyle but understanding quantities & portion sizes can help you achieve your goals 💜 Tag a friend below you think this would help 👇🏼👇🏼 #healthyeatingtips #calories #portionsize #weightloss #eatright #weightlosstips #healthyfood #thefitnessdietitian

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Leanne Ward 🌻Here To Inspire (@the_fitness_dietitian) στις

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Angela

Μέτρον άριστον είναι το σωστό

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

aposmitiko

Τα αποσμητικά που επιλέγουν πλέον γυναίκες και άνδρες για να αποφύγουν την κακοσμία αλλά και για να προστατεύσουν την επιδερμίδα τους

psychiatric_dromokaiteio

Το καλοκαίρι ασθενής με αυτισμό εισήχθη με εισαγγελική εντολή στο Δρομοκαϊτειο, παρά τις επιφυλάξεις και τους προβληματισμούς που εκφράστηκαν από το νοσηλευτικό προσωπικό - Ο ασθενής νωρίτερα νοσηλευόταν σε δομή ΜΚΟ για άτομα με αυτισμό, η οποία αρνήθηκε εγγράφως να παρατείνει τη φιλοξενία του

cancer-hospital

Οι αριθμοί, που αφορούν 185 χώρες και 36 είδη καρκίνου, δείχνουν μεγάλη επιδείνωση σε σχέση με το 2012, όταν είχαν δημοσιευθεί τα προηγούμενα αντίστοιχα στοιχεία - Ποιες είναι οι συχνότερες μορφές της ασθένειας

8
trikas-foto-new

Ο Συντονιστής Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του νοσοκομείου, Αθανάσιος Γ. Τρίκας, περιγράφει τις αλλαγές που έχουν ήδη δρομολογηθεί στο θεραπευτικό πεδίο της καρδιολογίας, ιδίως σε ό,τι αφορά τις αρρυθμίες και τη στεφανιαία νόσο

karkinos-karkinika-kuttara

Το μεγάλο ποσοστό των κρουσμάτων καρκίνου στις βόρειες χώρες καταδεικνύει την "επιτυχία" των προγραμμάτων ανίχνευσης, εκτιμά η διευθύντρια ενημέρωσης και έρευνας του ΠΟΥ