Ο αηδιαστικός λόγος που δεν πρέπει να φάτε κάτι στο οποίο έχει «καθίσει» μύγα

O μέσος όρος των μυγών κουβαλά εκατοντάδες διαφορετικούς τύπους βακτηρίων στα πόδια και τα φτερά τους, τα οποία «συλλέγουν» από κόπρανα ή σφάγια

Εάν υπάρχει έστω και μία πιθανότητα να φάτε κάτι στο οποίο έχει «προσγειωθεί» μία  μύγα, απλώς ξεχάστε το. Σύμφωνα με νέα μελέτη το ενοχλητικό έντομο είναι πιθανό να μεταφέρει πολύ περισσότερες επιβλαβείς ασθένειες από όσο νομίζαμε

Επιστήμονες των Πανεπιστημίων της Πενσιλβάνια, του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Nanyang της Σιγκαπούρης και του Πανεπιστημίου του Ρίο ντε Τζανέιρο μελέτησαν μικροοργανισμούς από 116 μύγες από όλον τον κόσμο.

Τα ευρήματά τους θα σας σοκάρουν.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ο μέσος όρος των μυγών κουβαλά εκατοντάδες διαφορετικούς τύπους βακτηρίων στα πόδια και τα φτερά τους, τα οποία «συλλέγουν» από κόπρανα ή σφάγια, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρουν στις επιφάνειeς όπου προσγειώνονται.

Η μελέτη περιγράφει τις μύγες ως «ιπτάμενα λεωφορεία» βακτηρίων, καθώς θεωρούνται το τέλειο όχημα για αυτά ώστε να εξαπλωθούν

Ένας εκ των επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο Nanyang δήλωσε: «τα πόδια και τα φτερά έδειξαν μία τεράστια μικροβιακή ποικιλότητα στο σώμα της μύγας, υποδηλώνοντας ότι τα βακτήρια χρησιμοποιούν τις μύγες ως όχημα μεταφοράς τους. Μπορούν να επιβιώνουν στο "ταξίδι" τους, να αναπτύσσονται και να εξαπλώνονται σε μία νέα επιφάνεια»

Συνεπώς, εάν φάτε κάτι, πάνω στο οποίο έχει κάτσει προηγουμένως μία μύγα, είναι πάρα πολύ πιθανό να καταναλώσετε και κάποια κακά βακτήρια. Ένα από αυτά που βρέθηκαν ήταν το ελικοβακτήριο του πυλωρού, το οποιό συχνά προκαλεί έλκη στο έντερο.

Εάν πάλι ζείτε στην εξοχή, υπάρχουν και καλά νέα, καθώς οι μύγες που «ζουν» στην πόλη μεταφέρουν περισσότερα μικρόβια, από τις αντίστοιχες του αγρού

Ο καθηγητής Ντόναλντ Μπράιαντ του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια πρόσθεσε: «Η μελέτη θα σας κάνει σίγουρα να σκεφτείτε δύο φορες αν θα φάτε την πατατοσαλάτα που έχει καθίσει μία μύγα στο επόμενο πικ νικ σας( ...)»

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι... να ψεκάσετε με εντομοκτόνο

Αντιφασίστας

Υπάρχει κάτι πιο βρώμικο από τις μύγες....οι φασίστες που χύνουν ρατσιστικό εμετό.

Αντιαντιφασίστας

Κ ακόμη πιο σιχαμεροί οι αντιφα που προέρχονται από συνεύρεση αρσενικής βρωμούσας με μαυροκόκκινη αλογόμυγα!

Εχεις φαει

Και εχουμε φαει , και θα τρωμε και δεν εχουμε και ουτε θα παθουμε τιποτα.

.....

Σωστον

Μυγοφτυμα

Ναι και λιγα σκατουλακια να φας τίποτα δε θα παθεις!Αντε καλή ορεξη [...]

δοκτωρ

αν θα κολλησει καποιος το ελικοβακτηριο αυξάνονται σημαντικα οι πιθανότητες καρκινου στομαχου

Mon

Πέρνα να πιεις ένα καφεδάκι από κάποιο νοσοκομείο, να δεις πόσοι πεθαίνουν από βακτήρια.... γνωστά και άγνωστα.