Ο αηδιαστικός λόγος που δεν πρέπει να φάτε κάτι στο οποίο έχει «καθίσει» μύγα

O μέσος όρος των μυγών κουβαλά εκατοντάδες διαφορετικούς τύπους βακτηρίων στα πόδια και τα φτερά τους, τα οποία «συλλέγουν» από κόπρανα ή σφάγια

Ο αηδιαστικός λόγος που δεν πρέπει να φάτε κάτι στο οποίο έχει «καθίσει» μύγα
Εάν υπάρχει έστω και μία πιθανότητα να φάτε κάτι στο οποίο έχει «προσγειωθεί» μία  μύγα, απλώς ξεχάστε το. Σύμφωνα με νέα μελέτη το ενοχλητικό έντομο είναι πιθανό να μεταφέρει πολύ περισσότερες επιβλαβείς ασθένειες από όσο νομίζαμε

Επιστήμονες των Πανεπιστημίων της Πενσιλβάνια, του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Nanyang της Σιγκαπούρης και του Πανεπιστημίου του Ρίο ντε Τζανέιρο μελέτησαν μικροοργανισμούς από 116 μύγες από όλον τον κόσμο.

Τα ευρήματά τους θα σας σοκάρουν.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ο μέσος όρος των μυγών κουβαλά εκατοντάδες διαφορετικούς τύπους βακτηρίων στα πόδια και τα φτερά τους, τα οποία «συλλέγουν» από κόπρανα ή σφάγια, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρουν στις επιφάνειeς όπου προσγειώνονται.

Η μελέτη περιγράφει τις μύγες ως «ιπτάμενα λεωφορεία» βακτηρίων, καθώς θεωρούνται το τέλειο όχημα για αυτά ώστε να εξαπλωθούν

Ένας εκ των επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο Nanyang δήλωσε: «τα πόδια και τα φτερά έδειξαν μία τεράστια μικροβιακή ποικιλότητα στο σώμα της μύγας, υποδηλώνοντας ότι τα βακτήρια χρησιμοποιούν τις μύγες ως όχημα μεταφοράς τους. Μπορούν να επιβιώνουν στο "ταξίδι" τους, να αναπτύσσονται και να εξαπλώνονται σε μία νέα επιφάνεια»

Συνεπώς, εάν φάτε κάτι, πάνω στο οποίο έχει κάτσει προηγουμένως μία μύγα, είναι πάρα πολύ πιθανό να καταναλώσετε και κάποια κακά βακτήρια. Ένα από αυτά που βρέθηκαν ήταν το ελικοβακτήριο του πυλωρού, το οποιό συχνά προκαλεί έλκη στο έντερο.

Εάν πάλι ζείτε στην εξοχή, υπάρχουν και καλά νέα, καθώς οι μύγες που «ζουν» στην πόλη μεταφέρουν περισσότερα μικρόβια, από τις αντίστοιχες του αγρού