Πώς να χάσετε κιλά... χωρίς δίαιτα;

Πώς να χάσετε κιλά... χωρίς δίαιτα;

Σύμφωνα με πορτογαλική μελέτη, αν εστιάσουμε στην απόλαυση του φαγητού και τρώμε «προσεκτικά», τότε έχουμε πολλές πιθανότητες, να χάσουμε βάρος

Οι περισσότεροι από εμάς κατά καιρούς... τα χουμε βάλει με τα κιλά μας. 

Σίγουρα οι εξαντλητικές δίαιτες σε συνδυασμό με τις ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο είναι πράγματα που, λίγο-πολύ, όλοι, τα έχουμε δοκιμάσει.

Αυτό, όμως, που ίσως να μη γνωρίζουμε οι περισσότεροι, είναι πόσο εύκολη θα γινόταν η διαδικασία απώλειας βάρους αν εστιάζαμε σε απλές καθημερινές συνήθειες.

Τι σημαίνει αυτό;

Σύμφωνα με πορτογαλική μελέτη, αν εστιάσουμε στην απόλαυση του φαγητού (χωρίς να αποσπάται η προσοχή μας από τηλεοράσεις και  υπολογιστές) και τρώμε «προσεκτικά», τότε έχουμε πολλές πιθανότητες να χάσουμε βάρος.

Γι' αυτό πριν πάρετε την απόφαση να «πεθάνετε της πείνας» για μερικά κιλάκια, δοκιμάστε πρώτα τα παρακάτω:

Μασάτε τα φαγητά σας αργά


Σύμφωνα με έρευνες, το μάσημα αυξάνει τη ροή του αίματος στο στομάχι, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται.

Μελέτη του 2013 αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι που συνηθίζουν να μασούν την τροφή τους πιο αργά και να τρώνε με μικρότερες μπουκιές γλιτώνουν, σχεδόν, 100 θερμίδες από αυτούς που συνηθίζουν να τρώνε γρήγορα. 

Κρατήστε ένα ημερολόγιο με αυτά που τρώτε 

Ξεκινήστε να γράφετε ένα καθημερινό ημερολόγιο με το τι και πόσο τρώτε.

Η διατροφολόγος, Pandora Symes, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Για να κατανοήσετε τη σχέση σας με το φαγητό, πρέπει να συνδεθείτε με αυτό και με το να το δείτε γραμμένο σε χαρτί, αυτό ακριβώς επιτυγχάνετε».

Προσδιορίστε τι θέλετε να φάτε


Αν θέλετε να αποκτήσετε μια καλή σχέση με το φαγητό, είναι επιτακτική η ανάγκη να καταλάβετε από πού προέρχεται η πείνα σας.

Σκεφτείτε, απλά πόσο χρήσιμος μπορεί να είναι αυτός ο τρόπος σκέψης αν πρόκειται να καταναλώσετε ένα ανόητο σνακ.

Φάτε μόνο όταν είστε πραγματικά πεινασμένοι

Ξεχάστε τις κλασικές ώρες γεύματος. Η Symes, συμβουλεύει να ξεκινήσετε να τρώτε όταν πραγματικά το έχετε ανάγκη και όταν πραγματικά νιώθετε πεινασμένοι. Έτσι αν φάγατε στις 7 το απόγευμα ένα πλήρες γεύμα, τότε το βραδινό, ίσως να είναι περιττό.

Πιείτε νερό πριν το γεύμα σας

Ένα από τα κύρια πράγματα που συμβάλλουν στην πείνα μας είναι η αφυδάτωση. Δοκιμάστε να πιείτε νερό πριν το γεύμα. Αν μετά από 15 λεπτά, αισθάνεστε ακόμα πεινασμένοι, τότε το σώμα σας είναι έτοιμο για να δεχθεί τροφή.

Επενδύστε σε είδη κουζίνας

Είναι σημαντικό να απολαμβάνετε το φαγητό και να μην τρώτε ασυναίσθητα μπροστά από έναν υπολογιστή ή μία τηλεόραση. 

Γι' αυτό επενδύστε σε μία όμορφη ατμόσφαιρα και σε μία περιποιημένη κουζίνα προκειμένου να αποφευχθεί η περιττή κατανάλωση τροφής.



Δώστε στον εαυτό σας 30 λεπτά μετά την κατανάλωση του γεύματος

Πριν παραγγείλετε και δεύτερη μερίδα νομίζοντας ότι δεν έχετε χορτάσει, δώστε 20-30 λεπτά στον οργανισμό σας, για να δεχθεί το μήνυμα κορεσμού.

Πάρτε το χρόνο σας και όχι μόνο θα αισθανθείτε υπερπλήρεις μετά το γεύμα, αλλά θα έχετε καταναλώσει και λιγότερες θερμίδες.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

παστουρμάς

Φρόντιζε να κανονίζουν άλλοι το τι θα φας και πότε θα φας (η μάνα σου, η γυναίκα σου). Έτσι δε θα το έχεις στο μυαλό σου.

nikolaos

Πίνε νερό, γράφε ημερολόγια,μάσα αργά,σκέψου το λίγο και άλλες παρόμοιες -εν ολίγοις- παρανοϊκές τακτικές έχουν σκοπό να ξεγελάσουν την όρεξη του ατόμου αλλά είναι πρακτικά μη εφαρμόσιμες για μεγάλο χρονικό διάστημα και τελικά φέρνουν (μακροπρόθεσμα) αντίθετο από το επιθυμιτό αποτέλεσμα. Το σημαντικότερο κατά την γνώμη μου είναι η ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνεις, αν τρώς επεξεργασμένα τρόφιμα (πχ αυτά που διαφημίζονται στην TV, φέρουν συσκευασία, πωλούνται σε φούρνους, έχουν μακρινή ημερομηνία λήξης, είναι "light" κτλ) ότι και να κάνεις δεν προκειται να γλιτώσεις την αύξηση βάρους αλλά και τα προβλήματα στην υγεία.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

katara-new-1

Τα παλαιότερα χρόνια η εγχείρηση γινόταν με ολική αφαίρεση του φακού και είχε αρκετά μεγάλο ποσοστό επιπλοκών που είχαν σχέση με το μέγεθος της τομής και την χρήση ραμμάτων

patoulis_isa

Την επείγουσα ανάγκη να ενημερωθούν οι Έλληνες για τη σημασία των εμβολιασμών τόνισε στην εκδήλωση για την αντιμετώπιση του έρπητα ζωστήρα ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ), κ. Γιώργος Πατούλης

1
Αυτό είναι το ιδανικό πέος…

Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το αν και κατά πόσο το πέος σου θεωρείται ελκυστικό για τις γυναίκες. Υπάρχει όμως απάντηση...

1
26619091_c-section

Τη σημασία της πρόληψης υπογράμμισαν οι ειδικοί στη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Μελέτης και Εκπαίδευσης στη Θρόμβωση και την Αντιθρομβωτική Αγωγή (Ι.Μ.Ε.Θ.Α) με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θρόμβωσης