10 πράγματα της δεκαετίας του ‘80 που δεν υπάρχουν πια και 1 που παρέμεινε αναλλοίωτο
162018356_l_normal_none

10 πράγματα της δεκαετίας του ‘80 που δεν υπάρχουν πια και 1 που παρέμεινε αναλλοίωτο

Εδώ και 40 χρόνια, κάθε στιγμή κρύβει μέσα της μια γουλιά από τον αγαπημένο χυμό όλης της Ελλάδας. Μια γουλιά που περιέχει 40 χρόνια μοναδικότητας, πρωτοπορίας, καινοτομίας, αυθεντικότητας.

Sponsored Content


Τα 80s ήταν μια υπέροχη, αναλογική εποχή. Ο χρόνος έμοιαζε να περνάει αρκετά πιο αργά σε σχέση με το σήμερα, που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Ήταν, όμως και μια εποχή πιο αθώα, πιο αγνή, πιο αληθινή. Αν είχαν γεύση, θα ήταν αυτή της αυθεντικότητας. Τα φρούτα και τα λαχανικά είχαν αληθινή γεύση και ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην Ελλάδα, η Amita το 1983, κέρδισε αμέσως την προτίμηση των καταναλωτών και έγινε hit. Μπήκε σε κάθε ελληνικό σπίτι, πλάι σε όλα εκείνα που δεν υπάρχουν πια ή έχουν εξελιχθεί σε κάτι άλλο, έδωσε στην καθημερινότητα γεύση και ζωντάνια και δεν έφυγε ποτέ.

Οι άνθρωποι που έζησαν τη δεκαετία του ’80 συμφωνούν ότι εκείνη η περίοδος ήταν το μεταίχμιο μιας εποχής και ενός κόσμου που ξεκίνησε σιγά - σιγά να αλλάζει. Στη μόδα, στις σχέσεις, στη διασκέδαση, στη διατροφή, στον τρόπο ζωής (αυτό που τα ιλουστρασιόν περιοδικά της εποχής αποκάλεσαν επιτυχημένα «lifestyle»), νέες ιδέες και καινούριες τάσεις έκαναν την εμφάνισή τους. Την ίδια στιγμή, σε μια παράλληλη γραμμή διαπίστωνες ότι στην καθημερινότητα κυριαρχούσαν αντικείμενα που ερχόντουσαν από προηγούμενες δεκαετίες. Τηλέφωνα με καντράν που σε ανάγκαζαν να δοκιμάσεις αρκετές φορές μέχρι να πιάσεις γραμμή, διακοσμητικά σεμεδάκια πάνω στα έπιπλα, αλλά και στην ασπρόμαυρη (πιο σπάνια, έγχρωμη) CRT τηλεόραση, με αυτόν τον τεράστιο κώνο στο πίσω μέρος, που την ανάγκαζε να καταλαμβάνει πολύ χώρο στο σαλόνι. Ένα πικάπ και κάμποσοι δίσκοι υπήρχαν σε κάθε αστικό σπίτι, αλλά και το λιπαντικό της βελόνας σε ένα μπουκαλάκι, που χρειαζόταν που πέρασμα με το πινελάκι, για να μη γρατζουνάει και να παραμορφώνει τη μουσική.

Ταυτόχρονα, στα 80s άρχισαν να εμφανίζονται καινούριες συναρπαστικές συσκευές που όλοι ήθελαν να αποκτήσουν. Ένα διπλό κασετόφωνο για πάρτυ στην εξοχή από μια νεολαία που αγαπούσε τα κολλητά τζην, τις βάτες, τα φωσφοριζέ κολάν και το κιτς. Ένα γουόκμαν με ακουστικά - κουβάδες και μία κασέτα που την άκουγες επαναληπτικά μέχρι να λιώσει. Και κάπου εκεί στα μέσα της δεκαετίας, τα πρώτα βίντεο VHS και τα βίντεο κλαμπ που ξεφύτρωναν σε κάθε γειτονιά, σαν μανιτάρια. Όποιος είχε βίντεο, γινόταν αμέσως και λίγο πιο δημοφιλής, ενώ μικροί - μεγάλοι έκαναν ουρά για να διαλέξουν ταινίες, σε μια εποχή όπου οι επιλογές στην κρατική τηλεόραση ήταν ελάχιστες. Σε κάθε παρέα υπήρχε κι ένας ερασιτέχνης φωτογράφος που κάθε τρεις και λίγο πήγαινε στο φωτογραφείο για να εμφανίσει τα φιλμ του και να παραλάβει τις φωτογραφίες του, χωρίς ποτέ να ξέρει τι τελικώς είχε τραβήξει. Οι πιο προχωρημένοι περιεργάζονταν τις πρώτες παιχνιδομηχανές, ενώ οι πιο επαγγελματίες έβαζαν και έβγαζαν δισκέτες από τους πρώτους προσωπικούς υπολογιστές. Όλα αυτά δεν υπάρχουν πια. Ή εξελίχθηκαν σε κάτι άλλο ή εξαφανίστηκαν.

40 χρόνια μετά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Amita είναι ένα από τα ελάχιστα πράγματα των 80s που έχουν παραμείνει αναλλοίωτα. Ένας χυμός γεμάτος αγάπη, απόλαυση και αφοσίωση που άντεξε στο πέρασμα του χρόνου, ένας χυμός φυσικά μοναδικός χωρίς ημερομηνία λήξεως, που συμπυκνώνει μέσα του τη φροντίδα, την απόλαυση, την ανεμελιά, τη χαρά της ζωής. Και που με σοφό τρόπο κράτησε όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν τόσο δημοφιλές το brand Amita, ενώ ταυτόχρονα κάθε φορά εξελισσόταν, καινοτομούσε και παρουσίαζε διαρκώς κάτι φρέσκο. Για αυτό και δεν έχει φύγει ποτέ από τη ζωή μας, με τις αξίες που την καθιέρωσαν να παραμένουν ίδιες: Οι επιλεγμένες πρώτες ύλες, οι άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης που εξασφαλίζουν κορυφαία ποιότητα, ασύγκριτη γεύση και σίγουρη απόλαυση, η διατροφική αξία, καθώς μέσα σε κάθε συσκευασία Amita υπάρχουν απαραίτητες βιταμίνες που συμβάλλουν σε καλή υγεία και καθημερινή ευεξία. Αλλά και η διαφημιστική της επικοινωνία που πάντα σου έφτιαχνε τη διάθεση, με τηλεοπτικά σποτ που ξεχείλιζαν ζωή και σε καλούσαν να τη ζήσεις αληθινά!

Αν μπαίναμε στη μηχανή του χρόνου και βρισκόμασταν σε ένα σπίτι της δεκαετίας του ‘80, θα ανακαλύπταμε ένα σωρό πράγματα που πλέον δεν υπάρχουν. Αναλογικά ρολόγια, γουόκμαν και βιντεοκασέτες, φωτογραφικές μηχανές με φιλμ και τηλέφωνα με καντράν, δισκέτες για τους πρώτους υπολογιστές. Θα βρίσκαμε όμως και κάτι που δεν άλλαξε. Μια συσκευασία Amita, που από το 1983 που λανσαρίστηκε μέχρι σήμερα, δεν έπαψε να βρίσκεται σταθερά στις προτιμήσεις των Ελλήνων για την απολαυστική της γεύση και τη σταθερή της ποιότητα. Σε κάθε σπίτι, σε κάθε ψυγείο, σε κάθε πρωινό, η «φυσικά μοναδική» της γεύση, σου ανεβάζει τη διάθεση και προκαλεί συναισθήματα. Ένα από αυτά, διαπιστώνοντας και τα 40 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, είναι η συγκίνηση, που μόνο ένα αληθινό love brand ξέρει να προσφέρει…   

 

Αmita | Το story της ζωής!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης