Mε Ρίντλεϊ Σκοτ και καστ 500 ατόμων το νέο σποτ της Turkish Airlines

turkis-new1

Πρωταγωνιστεί η Σίλβια Χοκς από το «Blade Runner 2049»

Τον διάσημο Βρετανό σκηνοθέτη, Ρίντλεϊ Σκοτ επέλεξε για τη νέα της διαφημιστική ταινία, διάρκειας έξι λεπτών, η αεροπορική εταιρεια Turkish Airlines.

Στη διαφημιστική ταινία εμφανίζεται μία πράκτορας μυστικών υπηρεσιών που φθάνει στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, ενώ νωρίτερα παρακολουθεί κρυφά μία επιβάτη σε διάφορα αξιοθέατα της πόλης και στη συνέχεια επιβιβάζεται ξανά σε αεροπλάνο. 

«Κάποιος μπορεί μόνο να αναρωτηθεί ποιο ποσό δαπάνησε η αεροπορική εταιρεία για να προσλάβει τον Σκοτ, την ηθοποιό Σίλβια Χοκς («Blade Runner 2049») και μια τεράστια παραγωγή που περιλαμβάνει ένα cast 500 ατόμων. Για να μην αναφερθεί το υπέρογκο κόστος της τοποθέτησης διαφήμισης την ώρα που παρακολουθούσε τον αγώνα περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών και εκατομμυρίων τηλεθεατών παγκοσμίως» αναφέρεται σε δημοσίευμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA.

«Η Κωνσταντινούπολη είναι ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία, η οποία που φέρνει μαζί τους κύριους χαρακτήρες με ένα συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως η Κωνσταντινούπολη έχει κάνει για πολλές γενιές», τονίζει ο Βρετανός σκηνοθέτης στο making-of της ταινίας.

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος σκηνοθέτησε το πρώτο του διαφημιστικό πριν από 15 χρόνια είναι γνωστός για τις αξέχαστες κλασικές ταινίες του όπως το Alien (1979), Blade Runner (1982), Thelma and Louise (1991) και Gladiator (2000). Ο τέσσερις φορές υποψήφιος για βραβείο Όσκαρ έχει σκηνοθετήσει περίπου 2700 διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων γνωστών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν για τις μεγαλύτερες εμπορικές μάρκες του κόσμου.


A Ridley Scott Film: #THEJOURNEY - Turkish Airlines

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Πωπω

...τι μαλ.....ια ήτανε αυτή ρε παιδιά? Τους πιάσανε το κώλο. Στα πρώτα δευτερόλεπτα έχεις αλλάξει κανάλι.

kris7

Χαλαρωστε. Ετοιμοι για πολεμο παλι. Αντικειμενικα ειναι μια καλη διαφημιση.

sdf

2700 διαφημίσεις ο Σκοτ;; Υπερβολικό νούμερο θα έλεγα ..

Giannis

Μπορει να τους κοστισε χρυσαφι αλλα η διαφημιση της Aegean πολυ πιο καλυτερη!

ΡΑΓΙΑΔΟΣΥΝΗ

Ότι και να κάνουν οι ταταρομογγόλοι τουρκοι εσείς γιουσουφάκια συνεχίζετε να τους προσκυνάτε. Κάντε πάλι διαφήμιση στην Τουρκία. Είστε άξιοι της τύχης σας

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Πάλι την Τουρκία διαφημίζετε. Από ραγιάδες και γιουσουφάκια έχει η Ελλάδα πολλούς, δυστυχώς. Μωρέ καλά σας τα κάνουν, τέτοιου είδους κορόϊδα που είσαστε

.

....και με λεφτά της ΕΕ.... να τα λέμε κι αυτά, γιατί η τουρκία αν και δεν είναι μέλος της ΕΕ έχει πάρει κάτι εκατοντάδες δις ευρώ από αυτήν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

travelles

Η τάση για ταξίδια στην Ευρώπη παρουσιάζει άνοδο, με την χώρα μας να χάνει σημαντικό μερίδιο από την αγορά, προκαλώντας ανησυχία για τον τουρισμό στην Ελλάδα που δείχνει να μένει πίσω και να απειλείται από την Τουρκία

67
aqua-vista01

Η Aqua Vista Hotels καινοτομεί και εισάγει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας, δίνοντας τη δυνατότητα  στους επισκέπτες της να περιηγηθούν στα ξενοδοχεία της μέσω Εικονικής Πραγματικότητας (VR).

tourrm

Το πέρασμα από το αεροδρόμιο μπορεί να αποδειχτεί το πιο δύσκολο μέρος ενός ταξιδιού. Ατελείωτες ουρές στους ελέγχους ασφαλείας, χαμένες αποσκευές και πολλές άλλες εξαντλητικές διαδικασίες. Το Travel+Leisure κατέγραψε επτά περιστατικά όπου κάποιος σε κάποιο αεροδρόμιο έκανε στ’ αλήθεια μεγάλη γκάφα. Άλλωστε, όπως σημειώνει η συντάκτρια, όλοι κάνουμε λάθη...