Tα «Νόμπελ» του ελληνικού τουρισμού έρχονται τον Φεβρουάριο στην Στοκχόλμη

greek-island

Ενα σημαντικό μέσο ανάδειξης των καλύτερων πρακτικών τουρισμού στην Ελλάδα και προώθησης των ανάλογων ξενοδοχείων και προορισμών στην Σκανδιναβική αγορά

Tην πρώτη διοργάνωση των Greek Travel Awards ανακοινώνει η διοργανώτρια εταιρία North Events, γνωστή και από τις αποκλειστικές εκθέσεις τουρισμού και γαστρονομίας «Grekland Panorama» που διοργανώνει στη Στοκχόλμη,υπό την αιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού . «Θα μπορούσαν να είναι τα «Νόμπελ» του Ελληνικού Τουρισμού μιας και απονέμονται στο Blue Hall του Δήμου της Στοκχόλμης, στις 14 Φεβρουαρίου 2019», τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρίας υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για ένα μέσο ανάδειξης των καλύτερων πρακτικών τουρισμού στην Ελλάδα και προώθησης των ανάλογων ξενοδοχείων και προορισμών στην Σκανδιναβική αγορά.

«Η σημασία της Σκανδιναβικής αγοράς στην εξέλιξη του Ελληνικού Τουρισμού είναι πολύ μεγάλη. Εάν αναλογιστούμε ότι οι Σκανδιναβοί είναι περίπου 20.000.000 - και ότι η Ελλάδα καταλαμβάνει πάντα μία από τις πρώτες 5 θέσεις των προτιμήσεών τους, καταλαβαίνουμε το ρόλο τους για τον Ελληνικό Τουρισμό», σημειώνει ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθύνων σύμβουλος της North Events. Η μέση δαπάνη του Σκανδιναβού είναι από τις υψηλότερες και σίγουρα το προφίλ τους ως επισκέπτη είναι αυτό που ζητούν τόσο οι ξενοδόχοι όσο και προορισμοί.

«Είναι η πρώτη φορά που βραβεύονται ξενοδοχεία και προορισμοί από κοινό και επαγγελματίες, στην Σκανδιναβία. Με την διοργάνωση των πρώτων Greek Travel Awards θέλουμε να ευχαριστήσουμε, κατά κάποιον τρόπο, για την εμπιστοσύνη που μας δίνουν τόσα έτη και να έχουμε μία εκατέρωθεν ουσιαστική επικοινωνία και επιβράβευση μεταξύ των δύο πλευρών, Σκανδιναβίας - Ελλάδας. Μία τέτοια διοργάνωση απαιτεί εμπειρία όσο και ουσιαστικές συνεργασίες υψηλού επαγγελματικού επιπέδου», υπογραμμίζει ο κ. Μπαμπάνης.

Την επιτροπή απαρτίζουν διακεκριμένα στελέχη του τουρισμού και των μέσων μαζικής ενημέρωσης της Σκανδιναβίας. Η διαδικασία της ψηφοφορίας προβλέπει ποσοστό 50% των ψήφων από το κοινό της Σουηδίας, της Νορβηγίας και της Δανίας, που ψηφίζει από 30 Νοεμβρίου και το υπόλοιπο 50% από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, διακεκριμένες προσωπικότητες από το χώρο του τουρισμού, υπό την προεδρία του κ. Τάκη Φιλιππόπουλου, πρώην εμπορικός διευθυντής του tour operator Apollo και πρώην αντιπρόεδρος του tour operator Kuoni. Αρωγοί των πρώτων Greek Travel Awards είναι οι μεγάλοι εκδοτικοί οργανισμοί Reis και Vagabond. Οι συμμετοχές είναι ανοιχτές για την απονομή των βραβείων αλλά και για τη συμμετοχή στην έκθεση Grekland Panorama στο πλαίσιο του Panorama World Festival, ανοιχτό στο κοινό στις 16 και 17 Φεβρουαρίου στο Stockholmsmässan, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ (2)

🇬🇷 Ε Λ Λ Η Ν Α Σ 🇬🇷 - ΣΟΥΗΔΙΑ

Η Ελλάδα καταλαμβάνει την τελευταία πέμπτη θέση στις προτιμήσεις των Σουηδών. Προηγούνται όπως πάντα Ισπανία που είναι Νο 1 για τους Σουηδούς όπως κάθε χρόνο, Τουρκία, Κροατία, Ιταλία, και μετά η Ελλάδα. Στην Ελλάδα έρχονται Σουηδοι μπατιροτουρίστες, η εργατική φτηνή τάξη , με εισιτήρια φτηνά, κυρίως τελευταίας στιγμής των 20 ή 30 ευρω. Τουρίστες της δεκάρας, της μιας σαλάτας για έξι άτομα, με αναψυκτικά και κονσέρβες στις βαλίτσες για να μην αφήσουν ούτε ένα φράγκο στην χώρα μας. Από τα δέκα περίπου εκατομμύρια που έχει η Σουηδία έρχονται στην Ελλάδα κάθε χρόνο 380.000 , δηλαδή μικρός αριθμός σε σύγκριση με τον πληθυσμό

Σουηδούς Ελλαδα

Εκεί που κάνεις διακοπες ρε μπατιρη έρχονται οι μπατιροτουριστες. Εκεί που κάνω εγώ έρχονται μονο κιμπαρηδες. Είναι θέμα τσέπης συντεκνε.

"συμπερασμα"

εκει που πας εσυ ο κιμπαρης το επιπεδο ειναι πολυ down ......

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

1
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ