Τουρισμός 2018: Σε ποιες ιστοσελίδες αναζητούν πληροφορίες οι τουρίστες

maldives-3220702_1920

Πού ψάχνουμε;

Το 56% των οργανικών αναζητήσεων στη βιομηχανία ταξιδίων και τουρισμού επιδέχονται ανταγωνισμού και ενώ η επικράτηση της TripAdvisor είναι εμφανής, περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις των καταναλωτών κινούνται σε πολλές κατευθύνσεις, ακόμα και σε ιστοσελίδες επιχειρήσεων (κυρίως στην κρουαζιέρα).

Σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας Conductor Searchlight σε 45.000 όρους (λέξεις) αναζήτησης που χρησιμοποίησαν κατά το πρώτο 6μηνο συχνότερα οι καταναλωτές για να εντοπίσουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες το 2018, δηλαδή σε 12 εκατ. αναζητήσεις, η TripAdvisor βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 9% οργανικών αναζητήσεων και ακολουθεί η Expedia με 8% και η Kayak με 6%.

Η TripAdvisor έχει τις καλύτερες επιδόσεις στα αρχικά στάδια προγραμματισμού διακοπών με μερίδιο επισκεψιμότητας σε αυτό το στάδιο στο 9% επί του συνόλου. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Travel US News με 14%. Η Cheapflights.com ηγείται στις αναζητήσεις σε επόμενα στάδια προγραμματισμού, ξεπερνώντας την Expedia.

Η Cheapflights.com ανέβηκε από την 4η στην πρώτη θέση όσον αφορά τις αναζητήσεις πτήσεων από το Δεκέμβριο του 2017, με μερίδιο 13% και ακολουθεί στη δεύτερη θέση η Kayak (11%) και η Expedia (9%).

Η πλατφόρμα Hotels.com είναι πρώτη στις αναζητήσεις ξενοδοχείου (μερίδιο 18%) όμως η TripAdvisor κερδίζει συνεχώς έδαφος, έχοντας αυξήσει το μερίδιο στις οργανικές αναζητήσεις ξενοδοχείου στο 17% έναντι 6% το 2017. Τρίτη κατατάσσεται η Expedia με μερίδιο 11%.Η Hotels.com διατηρεί πρώτη θέση και στην κατηγορία αναζητήσεων για motel (14%) και ακολουθεί η TripAdvisor (13%), η HotelGuides (12%) και η Expedia (11%).

Στην κατηγορία των resort, ωστόσο, προηγείται η TripAdvisor με 15% και στη δεύτερη θέση βρίσκονται Expedia, US News και Oyster (από 7% για κάθε μία).

Πρώτη η TripAdvisor και στην αναζήτηση ατραξιόν (10%) με τις Planetware και VacationIdea να ακολουθούν με μερίδια 8% και 6% αντίστοιχα.

Στην κρουαζιέρα, πρώτη ξανά η TripAdvisor, με το Cruise Critic (11%), δεύτερη η Norwegian (10%) και τρίτη η Carnival (9%) στις δικές τους ιστοσελίδες. Ακολουθούν οι Princes και Royal Caribbean (8% και 7% αντίστοιχα) και η Expedia διατηρεί το 7%.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Σαν να λείπει η μεγαλύτερη με διαφορά του χώρου

ή ανήκει σε κάποια από αυτές? (Booking.com)

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

xlidatesss

Μια ιδιαίτερα ακριβή παροχή επιβράβευσης των καλύτερων υπαλλήλων του προσφέρει ο Ινδός δισεκατομμυριούχος Dilip Changwi, ο επονομαζόμενος βασιλιάς των φαρμάκων στη χώρα του με την εταιρεία παραγωγής φαρμάκων Sun Pharmaceutical Industries (SPIL).

bluegr_main01

Την 25η Γαλάζια Σημαία της κατέκτησε φέτος η παραλία του ξενοδοχείου Minos Beach art hotel της bluegr Hotels & Resorts στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη φιλοσοφία του ομίλου για σεβασμό στο περιβάλλον και βιώσιμη πολιτική.