Η Vinoterra Resto & Cava σαλπάρει για Σπέτσες

YFew

Η κάβα Vinoterra του Νέου Ηρακλείου, με τη ζηλευτή διεθνή γκάμα της, κεντρίζει τους οινόφιλους και τους λάτρεις του ποτού με τις 400 διαφορετικές μπράντες ποτών, τις περισσότερες από 100 μπίρες και τις 1.300 ετικέτες κρασιών.

Οι connoisseurs και οι bons viveurs του Αργοσαρωνικού έχουν λοιπόν έναν σπουδαίο λόγο να τσουγκρίζουν τα ποτήρια τους και να ακονίζουν τα μαχαιροπήρουνά τους, αφού εφέτος το καλοκαίρι, από τις αρχές του Ίουνίου μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη, οι ιδιοκτήτες Δημήτρης και Κωνσταντίνα Κόλλια με τη Vinoterra τους θα ξεκαλοκαιριάσουν στις Σπέτσες!

veranda1
seabass_tartar


Θερινή εκδοχή με κοσμοπολίτικο αέρα

Τόσο η κάβα, όσο και το εστιατόριο θα φιλοξενούνται στην διάρκεια του καλοκαιριού στους λαμπερούς χώ- ρους του κοσμοπολίτικου συγκροτήματος κατοικιών, τα ιστορικά «Νησιά».

Σε ένα κελάρι στην είσοδο του εστι- ατορίου θα λειτουργεί κάβα με αναρίθμητες ετικέτες κρασιών και ποτών από τον διεθνή αμπελώνα, με υπηρεσίες διανομής και yachting, ενώ σε δύο εντυπωσιακές βεράντες, κρεμασμένες επάνω από τη θάλασσα, θα σερβίρονται οι επιλεγμένες γεύσεις που επιμελείται ο σεφ του εστιατορίου Ανδρέας Μπέλλος, σε ελληνικό-μεσο- γειακό στυλ και σε συνδυασμό με τα κρασιά της κάβας.

Όπως ακριβώς και στο Νέο Ηράκλειο, έτσι κι εδώ μπο- ρεί καθένας να απολαύσει ένα πλήρες δείπνο και να το συνοδεύσει με οποιοδήποτε από τα κρασιά της κάβας, με ένα μικρό κόστος service (έξτρα χρέωση ανά φιάλη ανε- ξαρτήτως κόστους).

cava
home3__1_

Για επικοινωνία  με  Vinoterra Resto & Cava Σπέτσες  697 4540456

Η κάβα, το deli και το wine bar στο Νέο Ηράκλειο εξακολουθούν να μας περιμένουν και το καλοκαίρι.

Μαρίνου Αντύπα 74-76, Ηράκλειο Αττικής / Τ +30 210 2717554 / www.vinoterra.gr

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

1
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ