Οι πιο διάσημοι travel bloggers λατρεύουν Μύκονο και Σαντορίνη

seixeles

Η ζωή της luxury travel influencer Naomi-Jane Adams και η διάσημη Alyssa Bossio που εκθειάζει την Ελλάδα - Το περιοδικό «Forbes» χύνει τόνους από μελάνι για το φαινόμενο των κορυφαίων influencers

Πότε και πώς γίνεσαι επιτυχημένος Professional Travel Blogger; Πρώτον, όταν παρέχεις χρήσιμες πληροφορίες, δεύτερον όταν έχεις «ρεύμα» και ευρύ κοινό, όταν είσαι ενεργός συνεχώς, και όταν έχεις καταφέρει να «χτίσεις» personal brand. Λέξη «κλειδί» το πάθος!

Τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα social media και το διαδίκτυο για να μοιραστούν με φίλους και ακολούθους τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες πληθαίνουν. Κάποιοι το κάνουν ερασιτεχνικά, υπάρχουν όμως και εκείνοι που έχουν εξελίξει αυτή τη συνήθεια σε επαγγελματική ενασχόληση, που σε κάποιες περιπτώσεις τους αποφέρει και χρήματα, αφού το κάνουν τόσο επιτυχημένα που καταφέρνουν να ασκήσουν τη δική τους επιρροή στον μαγευτικό κόσμο των ταξιδιών.

Οι travel bloggers δίνουν ιδέες για διακοπές, εμπνέουν την επίσκεψη σε μέρη του πλανήτη που ίσως δεν γνωρίζαμε ότι υπάρχουν και, γιατί όχι, βοηθούν ακόμη και στο να οργανώνουμε τα ταξίδια μας.

Το περιοδικό «Forbes», τόσο πέρυσι, όσο και φέτος, χύνει τόνους από μελάνι για το φαινόμενο των travel bloggers και μάλιστα, έχει δημιουργήσει και λίστα με τη δεκάδα των κορυφαίων influencers.

Ας μιλήσουν, όμως οι ειδικοί για αυτό.

Η ζωή της luxury travel influencer Naomi-Jane Adams μοιάζει σαν να βγήκε από παραμύθι. Μαγευτικά ταξίδια, εμπειρίες που λίγοι βιώνουν, φωτογραφικά κλικ σε κάθε γωνιά της Γης που δύσκολα μπορείς να βρεθείς. Όλα μοναδικά. Με έδρα της το Λονδίνο, και ένα ταμπεραμέντο που λίγες travel blogger διαθέτουν, μια ξανθιά καλλονή βρίσκεται στην κορυφή του instablogging σε όλο τον κόσμο! Και κρατήστε κι αυτό... λατρεύει την Μύκονο και την Λευκάδα. ps: Είναι στη λίστα με τους 8 καλύτερους (Top 8 Luxury Travel Instagram Account) για το Travel + Leisure. Μέχρι και σήμερα έχει 650.000 ακόλουθους και 2.071 δημοσιεύσεις...

Η δουλειά αυτή αδιαμφισβήτητα, απαιτεί χάρισμα και η Naomi το διαθέτει!

- Πώς μυηθήκατε στον κόσμο του Instablogging;

- Ανέκαθεν, ασχολούμουν με τις δημόσιες σχέσεις και εργαζόμουν στον τομέα του Τουρισμού. Και κοίτα πως τα φέρνει η ζωή. Πριν από εννέα χρόνια ένας από τους πελάτες στο ξενοδοχείο που εργαζόμουν με κάλεσε σε παραθεριστικό προορισμό για ιστιοπλόους στην Ελλάδα. Οι επιτυχημένες δημόσιες σχέσεις, η ανάπτυξη του Facebook και των blogs που έγραφα, εξέλιξαν την ιστορία μου. Δεν άργησε να έρθει πρόταση και από το Ισραήλ. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η δουλειά μου έχει επικεντρωθεί στο instagram και είμαι απόλυτα δοσμένη εκεί.


- Πόσο χρονοβόρα είναι μια ανάρτηση φωτογραφίας στον προσωπικό σας λογαριασμό στο Instagram;

Εξαρτάται, από το θέμα της φωτογραφίας. Με ενδιαφέρει να έχω εξερευνήσει την τοποθεσία μου, να την έχω γνωρίσει και μετέπειτα επεξεργάζομαι τις λεπτομέρειες. Αν η φωτογραφία θα έχει ρούχα ή φαγητό, ένα brand, απαιτείται η κατάλληλη προσήλωση. Μια φωτογραφία για να ολοκληρωθεί μπορεί να πάρει από 15 λεπτά μέχρι και δύο ώρες! Όλα παίζουν ρόλο. Ο φωτισμός, το feeling, η τελική επιλογή. Το παν είναι να ξέρεις να μεταφέρεις το σωστό μήνυμα κάθε φορά. Ναι, πραγματικά πρόκειται για μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία.


- Αγαπημένος προορισμός;

Μπορεί σε εσάς να ακουστεί περίεργο, αλλά ναι ο αγαπημένος μου προορισμός είναι η Ελλάδα. Σε αυτή τη χώρα έχω δημιουργήσει μοναδικούς φίλους και οι λογαριασμοί μου στα social media είναι γεμάτοι από Ελλάδα! Βέβαια, λατρεύω τις Σεϋχέλλες και το Μεξικό.

- Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;

Να ακολουθείς τη δική σου αισθητική, το στυλ, και να μην αντιγράφεις κανέναν. Και να πιστεύεις αυτό που προωθείς! Για παράδειγμα, λατρεύω την Ελλάδα, δεν μπορώ να το κρύψω αυτό και η αγάπη αυτή βγαίνει και στη δουλειά μου! Η αλήθεια σου, πρέπει να είναι ο οδηγός σου και η αφοσίωσή στο έργο σου. Δεν με αφορά να ποστάρω δέκα θέματα την ημέρα, με αφορά ένα ποιοτικό αποτέλεσμα, ακόμη κι αν είναι μοναδικό μέσα σε ένα 24ωρο.

- Και ο ανταγωνισμός;

Η δουλειά και ένα δυνατό όνομα δεν χτίζονται μέσα σε μια νύχτα. Εγώ εργάζομαι πάνω σε αυτό τα τελευταία εννέα χρόνια και δεν σταματώ να προσπαθώ και να εξελίσσομαι. Δεν αρκεί μια καλή φωτογραφία για να γευτείς την επιτυχία, πρέπει να καταλάβεις την «αγορά», το marketing. Εγώ ακολουθώ, διαφημίζω και προωθώ ό,τι χρησιμοποιώ και στην προσωπική μου ζωή. Από την ποσότητα μπορείς να χάσεις δουλειές, από την ποιότητα ποτέ.

- Δυο λόγοι για να επισκεφθεί κανείς την Ελλάδα

Υψηλός πήχης στην πολυτέλεια και το service, φαγητό, πανέμορφα και μοναδικά νησιά. Αγαπώ την Σαντορίνη, τη Μύκονο και την Λευκάδα. Το Ιόνιο έχει καταπληκτικές παραλίες, μπορούν να συναγωνιστούν την Καραϊβική!

- Τι μέλλον έχει ένας travel blogger;

Όταν αισθανθείς ότι έχεις φτάσει κάπου, πρέπει να κάνεις ένα βήμα πίσω. Προσωπικά, στο μυαλό μου έχω κάποια στιγμή να ασχοληθώ με το να διδάσκω νεότερους influencers.

- Αγαπημένο quote;

«Πίστεψε σε αυτό που κάνεις και έχεις ήδη διανύσει τη μισή διαδρομή...»

seixeles

Σεϋχέλλες

travel_blogger1
Μαλδίβες

mikonos_blogger
Μύκονος
dubai_blogger
Ντουμπάι

Μια άλλη άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και η  lifestyle blogger, ​​διάσημη για το «effortlyss blog», Alyssa Bossio, μια πραγματική σταρ του instagram με αφετηρία της τη Νέα Υόρκη. Έχει συνεργαστεί με top brands, ενώ ξεκίνησε να είναι πολύ ενεργή στο instagram από τα φοιτητικά της χρόνια. Το πλάνο ήταν να γίνει καθηγήτρια Αγγλικών, αλλά η αγάπη της για τα social media την κέρδισε. Εχει 1,7 εκατομμύρια followers παρακαλώ και παράλληλα προσφέρει και συμβουλές για διατροφή. «Travel blogger with a passion for photography, writing my thoughts, singing, and really strong coffee», γράφει στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram.  Η Alyssa έχει επισκεφθεί φυσικά και την Ελλάδα και έχει αφιερώσει μεγάλο κομμάτι από την δουλειά της στη χώρα μας. Απίστευτο, αλλά και η διάσημη Alyssa, αν αφιερώσεις λίγα λεπτά για να διαβάσεις το προφίλ της, δηλώνει δημόσια ότι ο καλύτερος τουριστικός προορισμός για εκείνη είναι η Ελλάδα, εκθειάζοντας την Σαντορίνη και την Μύκονο. Και προτείνει στο κοινό της, ως ιδανική περίοδο τον Σεπτέμβριο!

alyssa_blog


blogger_elis_greece

alyssa_bloger
venice_blogger

Murad και Nataly Osmann (Ρωσία)

Είναι σχεδόν αδύνατο να βάλει κανείς το #travel στο Instagram και να μην γεμίσουν την οθόνη του οι εντυπωσιακές φωτογραφίες μιας γυναίκας που κρατά από το χέρι έναν άντρα και τον οδηγεί σε ένα μαγευτικό σκηνικό.

Αυτή η μόδα ξεκίνησε το 2011 από τον Murad και την Nataly Osmann, ένα νεαρό ζευγάρι από τη Ρωσία. Η πρώτη τους φωτογραφία, με φόντο την Βαρκελώνη έγινε viral σε χρόνο ρεκόρ, γεγονός που τους ενέπνευσε να δημιουργήσουν μια σειρά φωτογραφιών από τα ταξίδια τους κάτω από το #FollowMeTo στα social media αλλά και στην ιστοσελίδα που διατηρούν.

murad_blogger
Kiersten Rich (ΗΠΑ)

Ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι ο κόσμος των επιχειρήσεων δεν της ταιριάζει κι έτσι αποφάσισε να κάνει το γύρο του κόσμου. Από τότε, η νεαρή από την Καλιφόρνια περιγράφει τις ταξιδιωτικές της εμπειρίες μέσα από την ιστοσελίδα της The Blonde Abroad. Μέσα από τα κείμενά της, δίνει πληροφορίες και συμβουλές για το πώς είναι να ταξιδεύει μια γυναίκα μόνη και πώς να ταξιδέψει κανείς χωρίς να ξοδέψει πολλά χρήματα. Έχει 521.000 ακόλουθους και 2.129 δημοσιεύσεις. 

blogger_usa
Κορυφαίος στους άντρες τέλος, ο  Brian Kelly (ΗΠΑ). Είναι διάσημος στις Ηνωμένες Πολιτείες ως «The Points Guy». Ο Brian έκανε.. επάγγελμα το πώς μπορεί κανείς να μαζέψει όσο γίνεται περισσότερα μίλια ως συχνός επιβάτης αεροπορικών εταιρειών. Η ιδέα του ξεκίνησε το 2007 και πλέον είναι CEO της δικής του διαδικτυακής πλατφόρμας, η οποία βοηθά κι άλλους επιβάτες να ακολουθήσουν τα βήματά του. Μέσα από την ιστοσελίδα του δίνει συμβουλές για το ποια πιστωτική κάρτα αποφέρει τους περισσότερους πόντους εξαργύρωσης, ενώ γράφει και κριτικές για ξενοδοχεία.
brian_kelly_blogger

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Brazil-Mykonos

Στην ατζέντα της συνάντησης οι φιλικές σχέσεις των δύο χωρών, Ελλάδας και Βραζιλίας αλλά και το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Περιφερειών σε ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο

gay_58

Με την Ελλάδα να βρίσκεται πλέον ανάμεσα στους δυναμικότερους προορισμούς για Gay ταξιδιώτες, το Travel by Interest την έφερε στο επίκεντρο της Gay September καμπάνιας, με σκοπό να βοηθήσει την ενίσχυση των κρατήσεων του Σεπτεμβρίου από το Gay κοινό

2