Το τηλεοπτικό περιοδικό της Figaro δίνει έπαθλο σε διαγωνισμό μια κρουαζιέρα στην Ελλάδα

greece-1301718_1920

Πενθήμερη κρουαζιέρα στο "εμβληματικό Αιγαίο Πέλαγος"

Από τις 4 Ιουνίου έως τις 4 Ιουλίου 2018 το εβδομαδιαίο γαλλικό περιοδικό TV Magazine
σε συνεργασία με εταιρία που πραγματοποιεί κρουαζιέρες προσφέρουν ένα ταξίδι στο Αιγαίο Πέλαγος μέσα από το οποίο θα ξεδιπλωθεί το καλειδοσκόπιο των ελληνικών νησιών, υπόσχεται η εφημερίδα Le Figaro στην ιδιοκτησία της οποίας ανήκει το τηλεοπτικό περιοδικό.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τους ενδιαφερόμενους είναι να μετάσχουν σε ένα παιχνίδι-διαγωνισμό γνώσεων για τα ελληνικά νησιά και πιθανόν να κερδίσουν το πολύ όμορφο βραβείο που είναι μια πενθήμερη κρουαζιέρα (με 4 διανυκτερεύσεις) στο "εμβληματικό Αιγαίο Πέλαγος", σύμφωνα με την εφημερίδα.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι η εταιρία που οργανώνει τις κρουαζιέρες έχει διακριθεί πολλές φορές για την ποιότητα των υπηρεσιών της και τη σχέση ποιότητας-τιμής και των εκδρομών της. Το κρουαζιέροπλοιο περιμένει τους ταξιδιώτες για την εξερεύνηση αυτή των μαγευτικών νησιών του Αιγαίου. Έναν διάπλου κατά τη διάρκεια του οποίου ο ταξιδιώτης θα ανακαλύψει τοπία γνώριμα ίσως από καρτ-ποστάλ, με γραφικούς ανεμόμυλους, εντυπωσιακούς απότομους βράχους και θρυλικές αρχαίες πόλεις, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Για κάθε προορισμό, προτείνεται μια επιλογή περιηγήσεων βάσει των προτιμήσεων των εκδρομέων και διανυκτερεύσεις μεταξύ άλλων στις προβλήτες της Μυκόνου και της Σαντορίνης. Πάνω στο πλοίο, οι ταξιδιώτες θα απολαύσουν τις γεύσεις μιας εκλεπτυσμένης τοπικής γαστρονομίας την οποία συνοδεύουν παραδοσιακά κρασιά και κοκτέιλ, θα εντυπωσιαστούν από τη μουσική, τους χορούς και την ψυχαγωγία που παραπέμπουν στην ελληνική κουλτούρα, γράφει η Figaro.

Για τους ενδιαφερόμενους που δεν θέλουν να μετάσχουν στο διαγωνισμό, προτείνεται μια περιήγηση στα ελληνικά νησιά μέσα από ένα πακέτο all inclusive.

figaro

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ