Η Σαντορίνη ο πιο ακριβός προορισμός στη Μεσόγειο τον Απρίλιο

santorinis

Tον Απρίλιο η τιμή στα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη ήταν 276 € (έναντι 247 € τον Απρίλιο του 2017) και ακολουθεί η Ίμπιζα με 238 € (έναντι 206 € τον Απρίλιο του 2017)

Η Σαντορίνη ήταν ο πιο ακριβός προορισμός στη Μεσόγειο τον Απρίλιο καθώς καταγράφεται η υψηλότερη τιμή κράτησης στα ξενοδοχεία 5, 4 και τριών αστέρων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Trivago, που αφορούν κρατήσεις μεμονωμένων τουριστών και παρουσιάζεται στο μηνιαίο δελτίο του Sete Intelligence.

Ειδικότερα, τον Απρίλιο η τιμή στα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη ήταν 276 € (έναντι 247 € τον Απρίλιο του 2017) και ακολουθεί η Ίμπιζα με 238 € (έναντι 206 € τον Απρίλιο του 2017).

Στη Σαρδηνία σημειώνεται η μεγαλύτερη μείωση με την τιμή να ανέρχεται στα 212 € από 237 € τον Απρίλιο του 2017. Στη Μύκονο η τιμή ανήλθε στα 223 €.

Στην κατηγορία 4 αστέρων η τιμή κράτησης για Σαντορίνη ανήλθε στα 188 € από τα 178 € το Απρίλιο του 2017, στην Ίμπιζα στα 136 € και στη Σαρδηνία στα 131 € (έναντι 127 € τον Απρίλιο του 2017).

Στη Μύκονο, τον Απρίλιο του 2017 η τιμή ανερχόταν στα 139 €, ενώ τον Απρίλιο του 2018 ανέρχεται στα 143 €.Στην κατηγορία 3 αστέρων η τιμή κράτησης για τη Σαντορίνη ανήλθε στα 95 €, για τη Μύκονο στα 94 € ενώ στους υπόλοιπους προορισμούς η τιμή βρίσκεται κάτω από τα 90 €. Ειδικότερα στη Σαρδηνία 78 € και στην Ίμπιζα 70 €.

Στην κατηγορία 1-2 αστέρων η τιμή κράτησης για τη Μύκονο ήταν 63 € και για την Σαντορίνη 76 €. Στην Ίμπιζα ανήλθε στα 67 € και στη Σαρδηνία εκτοξεύτηκε στα 96 €.

Οι ελληνικοί προορισμοί και η Ίμπιζα στην κατηγόρια 5 αστέρων παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2017. Στη κατηγορία 4 αστέρων η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Σαρδηνία παρουσίασαν αύξηση, ενώ η Ίμπιζα μείωση. Υψηλότερες τιμές είχαν οι ελληνικοί προορισμοί σε σχέση με τους ανταγωνιστές στην κατηγορία 3 αστέρων. Στη κατηγορία 1-2 αστέρων η Σαρδηνία παρουσιάζει υψηλότερη τιμή σε σχέση με την αντίστοιχη τιμή των ξενοδοχείων 1-2 αστέρων των υπόλοιπων προορισμών.

Στοιχεία κατά περιοχή

Τον Απρίλιο του 2018, την υψηλότερη τιμή κράτησης στα ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα κατέχουν οι Κυκλάδες με 273 € και ακολουθούν τα Ιόνια Νησιά με 168 €. Από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, η Μαγιόρκα κυμάνθηκε στα 234 €, το Ρίμινι στα 222 € και η Ίστρια με 172 €. Στη Χαλκιδική η τιμή ανήλθε στα 152 €, στην Κρήτη στα 143 € και στα Δωδεκάνησα στα 115 €.

Στη Τουρκία σημειώθηκαν οι πιο χαμηλές τιμές, Μπόντρουμ 111 € και Αττάλεια μόλις 83 €.Στα ξενοδοχεία 4 αστέρων, την υψηλότερη τιμή κράτησης στα ξενοδοχεία 4 αστέρων κατέχουν οι Κυκλάδες με 178 €. Αισθητά χαμηλότερες ήταν οι τιμές στους υπόλοιπους προορισμούς με τη Μαγιόρκα στα 119 €, τα Ιόνια Νησιά στα 114 €, την Ίστρια στα 103 € και τη Χαλκιδική στα 102 €. Οι υπόλοιποι προορισμοί κυμάνθηκαν κάτω από τα 100 €. Στη Τουρκία σημειώθηκαν οι πιο χαμηλές τιμές, Μπόντρουμ 58 € και Αττάλεια 48 €.Στα ξενοδοχεία 3 αστέρων οι υψηλότερες τιμές σημειώθηκαν στους ελληνικούς προορισμούς. Χαρακτηριστικά, Κυκλάδες 91 € και Χαλκιδική 82 €. Στους ανταγωνιστικούς προορισμούς η υψηλότερη τιμή σημειώθηκε στη Μαγιόρκα 72 €, ακολουθούμενη από την Ίστρια 68 €. Στην Τουρκία σημειώθηκαν οι πιο χαμηλές τιμές: Αττάλεια 29 € και Μπόντρουμ 23 €.Στα ξενοδοχεία 1-2 αστέρων η υψηλότερη τιμή σημειώθηκε στη Κυκλάδες με 71 €. Ακολουθήσε η Μαγιόρκα με 59 € και η Ίστρια με 57 €. Στην Αττάλεια σημειώθηκε η πιο χαμηλή τιμή με 26 €. Ο φθηνότερος ελληνικός προορισμός ήταν τα Δωδεκάνησα με 35 €.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί

Τον Απρίλιο του 2018, στη πρώτη θέση προτίμησης της ελληνικής αγοράς βρίσκεται η Αθήνα, ακολουθούμενη από την Θεσσαλονίκη. Το Ναύπλιο βρίσκεται στη τρίτη θέση, η Κέρκυρα στη τέταρτη και τα Ιωάννινα στη πέμπτη.Στην έκτη θέση βρίσκονται τα Χανιά, στην έβδομη η Καλαμπάκα και στην όγδοη η Μονεμβασιά. Στην ένατη θέση βρίσκεται η Καλαμάτα και στη δέκατη ο Βόλος.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

6
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ