Περίπου 2 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι τουρίστες άνω των 65 ετών που ήρθαν στην Ελλάδα

touristes_akropoli

Συνολικά, πραγματοποίησαν 1,7 εκατομμύρια ταξίδια και 16,5 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις – Κυρίως προέρχονται από χώρες της Ευρώπης 

Περί τα 2 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι τουρίστες 3ης ηλικίας (65+), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα για διακοπές το 2016, όπως αυτό καταδεικνύει μελέτη που εκπόνησε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) με θέμα: «Προφίλ εισερχόμενου τουρισμού 3ης ηλικίας για διακοπές στην Ευρώπη». Η μελέτη βασίζεται σε στοιχεία της IPK International, εταιρείας με εξειδίκευση στην έρευνα της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των τουριστών.

Οι τουρίστες 3ης ηλικίας με προορισμό την Ελλάδα, πραγματοποίησαν 1,7 εκατ. ταξίδια (ποσοστό 6,1% επί του συνόλου των ταξιδιών στη χώρα με τη κρουαζιέρα) και 16,5 εκατ. διανυκτερεύσεις (ποσοστό 8,5% επί του συνόλου των διανυκτερεύσεων στη χώρα με τη κρουαζιέρα). Το 93% των επισκεπτών, το 93% των διανυκτερεύσεων και το 76% της δαπάνης προέρχονταν από ευρωπαϊκές αγορές, ενώ το 7% των διανυκτερεύσεων και το 24% της δαπάνης από μη ευρωπαϊκές αγορές.

Προέρχονται κυρίως από τις χώρες της Ευρώπης

Η Ελλάδα αποτέλεσε τον 7ο δημοφιλέστερο προορισμό για τις ευρωπαϊκές αγορές και τον 10ο δημοφιλέστερο για τις μη ευρωπαϊκές, με μερίδια αγοράς 5% και 4% αντίστοιχα. Οι κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές της Ελλάδας ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο (404 χιλ.) η Γερμανία (336 χιλ.) και η Γαλλία (238 χιλ.). Στις εκτός Ευρώπης αγορές, οι ΗΠΑ καλύπτουν το 49% των μη ευρωπαϊκών ταξιδιών, το 58% των διανυκτερεύσεων και το 43% της δαπάνης.

Περίπου 41 δισ. ευρώ δαπάνησαν σε ευρωπαϊκούς προορισμούς

Οι τουρίστες τρίτης ηλικίας που επισκέφθηκαν ευρωπαϊκούς προορισμούς για διακοπές το 2016, ανήλθαν σε 35,9 εκατ. και πραγματοποίησαν 344,8 εκατ. διανυκτερεύσεις, ενώ δαπάνησαν περίπου 41 δισ. ευρώ. Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι, ανήλθε σε 1.142 ευρώ και η μέση δαπάνη ανά ημέρα σε 119 ευρώ.

Mε αφορμή την εκπόνηση της μελέτης ο Άρης Ίκκος, επιστημονικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, δήλωσε ότι: «Η αγορά τουριστών 3ης ηλικίας είναι και μεγάλη και εύπορη αλλά, με δεδομένες τις δημογραφικές τάσεις και πολύ δυναμική σε παγκόσμιο επίπεδο. Η προσαρμογή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις απαιτήσεις και τις επιθυμίες των συγκεκριμένων πελατών, θα επιτρέψει την αξιοποίηση του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της χώρας, με παράλληλη επιμήκυνση της σεζόν και αύξηση των εσόδων. Τα συστατικά υπάρχουν, απαιτείται η σύνθεσή τους με τέτοιον τρόπο ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο προϊόν που θα επιτρέψει την αύξηση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος από τουρίστες 3ης ηλικίας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

διακ_09

Αυξημένη κατά 10%, σε σχέση με πέρυσι, είναι η ταξιδιωτική κίνηση των Ελλήνων σε δημοφιλείς προορισμούς του εσωτερικού αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού - Αγαπημένοι προορισμοί τα νησιά του νότιου και βόρειου Αιγαίου, τα Επτάνησα, η Κρήτη και η Πελοπόννησος

9
vienni9

Ο Economist καταρτίζει κάθε χρόνο τις πόλεις με την καλύτερη ποιότητα ζωής λαμβάνοντας υπόψιν το περιβάλλον, την ασφάλεια, τις υποδομές, την εκπαίδευση, την σταθερότητα, τις υπηρεσίες υγείας και τον πολιτισμό

72