Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ξενοδοχεία: Επιτυχημένο branding σε 4 βήματα
Ξενοδοχεία: Επιτυχημένο branding σε 4 βήματα
Το συστηματικό και στρατηγικο branding καθώς και η ισχυρή πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετικά σημαντικά σημεία της επιτυχούς προώθησης του brand των ανεξάρτητων και μπουτίκ ξενοδοχείων
Tα 4 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι ξενοδόχοι προκειμένου να βελτιώσουν το branding των ανεξάρτητων και μπουτίκ ξενοδοχείων τους, αποκαλύπτει στο ehotelier η Jennifer Nagy, πρόεδρος της εταιρίας δημόσιων σχέσεων και marketing, JLNPR.
Καθημερινά οι καταναλωτές βάλλονται από 5.000 περίπου διαφημιστικά μηνύματα, το συστηματικό και στρατηγικο branding καθώς και η ισχυρή πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετικά σημαντικά σημεία της επιτυχούς προώθησης του brand των ανεξάρτητων και μπουτίκ ξενοδοχείων.
Ιδανικά, επισημαίνει η κ. Nagy, η ταυτότητα ενός brand θα πρέπει να έχει αναπτυχθεί και επικοινωνηθεί στο κοινό πολύ πριν την επίσημη έναρξη λειτουργίας του, όμως οι ακόλουθες στρατηγικές οδηγούν στην επιτυχία ακόμη κι εάν ακολουθηθούν καθυστερημένα….
Πρώτο βήμα | Τι σας ξεχωρίζει;
Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι το πρώτο μέλημα ενός νέου εταιρικού brand. Στα ξενοδοχεία, η προσοχή θα πρέπει να δίνεται στην γνωστοποίηση των ωφελειών που προσφέρονται σε αντιδιαστολή με άλλα ξενοδοχεία της ίδιας περιοχής και αντίστοιχης κατηγορίας.
Άλλο σημαντικό σημείο είναι πού θέλετε να φθάσετε ως brand στο μέλλον, όμως απλώς που είστε αυτή τη στιγμή στην αγορά. Αυτό προσφέρει στους ξενοδόχους άλλο ένα βαρόμετρο για να αξιολογούν τις μελλοντικές αποφάσεις στο μάρκετινγκ διασφαλίζοντας ανά πάσα στιγμή εάν κινούνται στην επιθυμητή κατεύθυνση.
Καθημερινά οι καταναλωτές βάλλονται από 5.000 περίπου διαφημιστικά μηνύματα, το συστηματικό και στρατηγικο branding καθώς και η ισχυρή πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετικά σημαντικά σημεία της επιτυχούς προώθησης του brand των ανεξάρτητων και μπουτίκ ξενοδοχείων.
Ιδανικά, επισημαίνει η κ. Nagy, η ταυτότητα ενός brand θα πρέπει να έχει αναπτυχθεί και επικοινωνηθεί στο κοινό πολύ πριν την επίσημη έναρξη λειτουργίας του, όμως οι ακόλουθες στρατηγικές οδηγούν στην επιτυχία ακόμη κι εάν ακολουθηθούν καθυστερημένα….
Πρώτο βήμα | Τι σας ξεχωρίζει;
Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι το πρώτο μέλημα ενός νέου εταιρικού brand. Στα ξενοδοχεία, η προσοχή θα πρέπει να δίνεται στην γνωστοποίηση των ωφελειών που προσφέρονται σε αντιδιαστολή με άλλα ξενοδοχεία της ίδιας περιοχής και αντίστοιχης κατηγορίας.
Άλλο σημαντικό σημείο είναι πού θέλετε να φθάσετε ως brand στο μέλλον, όμως απλώς που είστε αυτή τη στιγμή στην αγορά. Αυτό προσφέρει στους ξενοδόχους άλλο ένα βαρόμετρο για να αξιολογούν τις μελλοντικές αποφάσεις στο μάρκετινγκ διασφαλίζοντας ανά πάσα στιγμή εάν κινούνται στην επιθυμητή κατεύθυνση.
Δεύτερο Βήμα | Ποιος είναι ο ιδανικός επισκέπτης για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο;
Είτε πρόκειται για ταξιδιώτες σε ταξίδι αναψυχής είτε επαγγελματίες, πολυτελείς ταξιδιώτες ή backpacker, είναι σημαντικό να είναι γνωστό το κοινό στο οποίο απευθύνεται το ξενοδοχείο πριν καθιερωθεί η εικόνα του brand, ώστε να διασφαλίζεται ότι αυτό αντιπροσωπεύει τα στοιχεία που το διαφοροποιούν και το βοηθούν να πετύχει τους στόχους του.
Οι ξενοδόχοι πρέπει να σκεφθούν την περιοχή του κοινού-στόχου, κάτι που πρέπει να φαίνεται και στο branding. Προτείνεται ο διαχωρισμός σε διεθνές ή τοπικό κοινό και η διερεύνηση του τι σημαίνει αυτό για το branding του ξενοδοχείου.
Τρίτο Βήμα | Ποια είναι η εικόνα του brand;
Κάθε ξενοδοχείο πρέπει να επιλέγει τα οπτικά χαρακτηριστικά του έτσι ώστε αυτά να περιλαμβάνουν το branding βάσει των στόχων του ξενοδοχείου. Τα τυπικά οπτικά χαρακτηριστικά ενός brand περιλαμβάνουν το όνομα της εταιρίας, το λογότυπο, το tagline, το σχεδιασμό ιστοσελίδας κτλ.
Σε γενικές γραμμές το λογότυπο θα πρέπει να είναι απλό και εύκολα αναγνωρίσιμο, ανεξάρτητα πού θα το βλέπουν οι καταναλωτές.
Το tagline θα πρέπει να δημιουργεί μια συναισθηματική σύνδεση με τους δυνητικούς επισκέπτες και να μην εστιάζει τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου. Εναλλακτικά, θα πρέπει να παρουσιάζει τα πιο ξεχωριστά στοιχεία του ξενοδοχείου που οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να γευθούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε αυτό.
Συνολικά, τα οπτικά στοιχεία ενός brand θα πρέπει να μεταδίδουν στους δυνητικούς πελάτες γιατί πρέπει να επιλέξουν αυτό το ξενοδοχείο από άλλα ανταγωνιστικά στο επόμενο ταξίδι.
Τέταρτο Βήμα | Δώστε το μήνυμα
Μόλις ξεκαθαρισθούν τα βασικά στοιχεία του brand, ξεκινά η υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ, διαφήμισης και δημόσιων σχέσεων μέσα από καμπάνιες. Το ξενοδοχείο θα επιλέξει το καταλληλότερο μέσο για την προώθησή του, βάσει του κοινού-στόχου, και τα οπτικά στοιχεία του brand θα πρέπει να παρουσιάζονται σταθερά σε κάθε μήνυμα, σε όλα τα κανάλια.
Το branding επιφυλάσσει ωστόσο κινδύνους, επισημαίνει η κ. Nagy, αναφέροντας την έλλειψη επενδύσεων στο κτίσιμο του brand και τη συστηματική προώθησή του, τα μεγάλα προωθητικά κείμενα (που πρέπει να αποφεύγονται), την ασυνέπεια μεταξύ αποφάσεων και ταυτότητας του brand, τις συχνές αλλαγές του brand σε οπτικό επίπεδο και τη διατύπωση υποσχέσεων που δε μπορούν να ικανοποιηθούν.
Είτε πρόκειται για ταξιδιώτες σε ταξίδι αναψυχής είτε επαγγελματίες, πολυτελείς ταξιδιώτες ή backpacker, είναι σημαντικό να είναι γνωστό το κοινό στο οποίο απευθύνεται το ξενοδοχείο πριν καθιερωθεί η εικόνα του brand, ώστε να διασφαλίζεται ότι αυτό αντιπροσωπεύει τα στοιχεία που το διαφοροποιούν και το βοηθούν να πετύχει τους στόχους του.
Οι ξενοδόχοι πρέπει να σκεφθούν την περιοχή του κοινού-στόχου, κάτι που πρέπει να φαίνεται και στο branding. Προτείνεται ο διαχωρισμός σε διεθνές ή τοπικό κοινό και η διερεύνηση του τι σημαίνει αυτό για το branding του ξενοδοχείου.
Τρίτο Βήμα | Ποια είναι η εικόνα του brand;
Κάθε ξενοδοχείο πρέπει να επιλέγει τα οπτικά χαρακτηριστικά του έτσι ώστε αυτά να περιλαμβάνουν το branding βάσει των στόχων του ξενοδοχείου. Τα τυπικά οπτικά χαρακτηριστικά ενός brand περιλαμβάνουν το όνομα της εταιρίας, το λογότυπο, το tagline, το σχεδιασμό ιστοσελίδας κτλ.
Σε γενικές γραμμές το λογότυπο θα πρέπει να είναι απλό και εύκολα αναγνωρίσιμο, ανεξάρτητα πού θα το βλέπουν οι καταναλωτές.
Το tagline θα πρέπει να δημιουργεί μια συναισθηματική σύνδεση με τους δυνητικούς επισκέπτες και να μην εστιάζει τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου. Εναλλακτικά, θα πρέπει να παρουσιάζει τα πιο ξεχωριστά στοιχεία του ξενοδοχείου που οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να γευθούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε αυτό.
Συνολικά, τα οπτικά στοιχεία ενός brand θα πρέπει να μεταδίδουν στους δυνητικούς πελάτες γιατί πρέπει να επιλέξουν αυτό το ξενοδοχείο από άλλα ανταγωνιστικά στο επόμενο ταξίδι.
Τέταρτο Βήμα | Δώστε το μήνυμα
Μόλις ξεκαθαρισθούν τα βασικά στοιχεία του brand, ξεκινά η υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ, διαφήμισης και δημόσιων σχέσεων μέσα από καμπάνιες. Το ξενοδοχείο θα επιλέξει το καταλληλότερο μέσο για την προώθησή του, βάσει του κοινού-στόχου, και τα οπτικά στοιχεία του brand θα πρέπει να παρουσιάζονται σταθερά σε κάθε μήνυμα, σε όλα τα κανάλια.
Το branding επιφυλάσσει ωστόσο κινδύνους, επισημαίνει η κ. Nagy, αναφέροντας την έλλειψη επενδύσεων στο κτίσιμο του brand και τη συστηματική προώθησή του, τα μεγάλα προωθητικά κείμενα (που πρέπει να αποφεύγονται), την ασυνέπεια μεταξύ αποφάσεων και ταυτότητας του brand, τις συχνές αλλαγές του brand σε οπτικό επίπεδο και τη διατύπωση υποσχέσεων που δε μπορούν να ικανοποιηθούν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα