Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Κεφαλογιάννη: Ο ξένος δεν έρχεται αν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη
Κεφαλογιάννη: Ο ξένος δεν έρχεται αν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη
Η υπουργός Τουρισμού απέδωσε τα «εξαιρετικά αποτελέσματα» στον κλάδο του τουρισμού στη σταθερότητα που εκπέμπει πλέον η Ελλάδα
Στην εικόνα της σταθερότητας που εκπέμπει πλέον η Ελλάδα απέδωσε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τα «εξαιρετικά αποτελέσματα» στον συγκεκριμένο κλάδο το 2013.
Χαρακτήρισε, δε, ως κομβικό σημείο τις επαναληπτικές εκλογές του 2012 καθώς, όπως είπε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ορισμένες αγορές κατέγραφαν απώλειες 20 έως 30%, αλλά «μετά τις εκλογές άλλαξε η τάση», και εν τέλει το 2012 ολοκληρώθηκε με οριακά θετικό αποτέλεσμα.
«Ο ξένος δεν έρχεται στην Ελλάδα όταν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη», σημείωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Τουρισμού.
Μιλώντας για το «περιεχόμενο» του τουρισμού στην Ελλάδα η κ. Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι καταβάλλεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να εμπλουτιστεί πέρα από το τυπικό δίπολο «ήλιος και θάλασσα», με την προβολή των κρυμμένων ομορφιών της Ελλάδας, αλλά και με προώθηση άλλων τύπων τουρισμού, όπως ο ιαματικός.
Τέλος, ερωτηθείσα για το μέλλον της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως η τουριστική αναβάθμιση της πρωτεύουσας είναι «το μεγάλο στοίχημα». Υπογράμμισε τη σημασία της ευαισθητοποίησης του κάθε πολίτη στην προσπάθεια αισθητικής βελτίωσης της εικόνας της πόλης, ειδικά σε σημαντικές ζώνες και διαδρομές.
Χαρακτήρισε, δε, ως κομβικό σημείο τις επαναληπτικές εκλογές του 2012 καθώς, όπως είπε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ορισμένες αγορές κατέγραφαν απώλειες 20 έως 30%, αλλά «μετά τις εκλογές άλλαξε η τάση», και εν τέλει το 2012 ολοκληρώθηκε με οριακά θετικό αποτέλεσμα.
«Ο ξένος δεν έρχεται στην Ελλάδα όταν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη», σημείωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Τουρισμού.
Μιλώντας για το «περιεχόμενο» του τουρισμού στην Ελλάδα η κ. Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι καταβάλλεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να εμπλουτιστεί πέρα από το τυπικό δίπολο «ήλιος και θάλασσα», με την προβολή των κρυμμένων ομορφιών της Ελλάδας, αλλά και με προώθηση άλλων τύπων τουρισμού, όπως ο ιαματικός.
Τέλος, ερωτηθείσα για το μέλλον της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως η τουριστική αναβάθμιση της πρωτεύουσας είναι «το μεγάλο στοίχημα». Υπογράμμισε τη σημασία της ευαισθητοποίησης του κάθε πολίτη στην προσπάθεια αισθητικής βελτίωσης της εικόνας της πόλης, ειδικά σε σημαντικές ζώνες και διαδρομές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα