Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σύντομα στην αγορά αυστραλιανό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Σύντομα στην αγορά αυστραλιανό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Ένα επαναστατικό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε στην Αυστραλία και άρχισε να κατασκευάζεται στην Κίνα θα διατεθεί σύντομα στη διεθνή αγορά με λιγότερα από $10.000!
Ένα επαναστατικό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε στην Αυστραλία και άρχισε να κατασκευάζεται στην Κίνα θα διατεθεί σύντομα στη διεθνή αγορά με λιγότερα από $10.000! Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης έκθεσης αυτοκινήτων που γίνεται στη Μελβούρνη κάθε Ιούλιο.
Στα μέσα της ερχόμενης χρονιάς θα διατεθούν δοκιμαστικά στην Αυστραλία 100 αυτοκίνητα, ενώ από το 2012 θα αρχίσουν να πωλούνται παντού έναντι $9.999 συν τα έξοδα κυκλοφορίας.
Το βάρος του, παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν θα ξεπερνά τα 450 κιλά και η αυτονομία του θα φτάνει τα 160 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να φορτιστούν οι μπαταρίες του, ενώ δεν θα χρησιμοποιεί καθόλου υγρά καύσιμα.
Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, του οποίου η ανώτατη ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, θα γλιτώνει χιλιάδες δολάρια κάθε χρόνο που θα ξόδευε για καύσιμα και θα είναι κατά 14% πιο οικονομικό από το αντίστοιχο που κατασκευάζει η Mitsubishi.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ναι μεν θα είναι το αργότερο σε ταχύτητα που θα πωλείται στην αγορά, αλλά θα έχει στα υπέρ του ότι θα είναι το φτηνότερο στην αγορά του και οικονομικότερο για να κινηθεί λόγω του μικρού σχετικά βάρους του.
Το αυτοκίνητο αυτό αποτελεί έμπνευση της μικρής εταιρίας EDay Life, την οποία δημιούργησε ένα πρώην διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας Holden, ο Λάρι Σπαρκ που ήταν υπεύθυνος του τμήματος τεχνολογικών εφευρέσεων και προχωρημένων μηχανολογικών εφαρμογών συνεργαζόμενος με τον επιχειρηματία Ρόμπερτ Λέιν που ασχολείται με την εμπορία αυτοκινήτων.
Η εταιρία απασχολεί άλλους 20 μηχανικούς και φιλοδοξεί το αυτοκίνητό της να μπορεί να πωλείται όχι μόνο στις αγορές της Ασίας αλλά και της Ευρώπης.
Στα μέσα της ερχόμενης χρονιάς θα διατεθούν δοκιμαστικά στην Αυστραλία 100 αυτοκίνητα, ενώ από το 2012 θα αρχίσουν να πωλούνται παντού έναντι $9.999 συν τα έξοδα κυκλοφορίας.
Το βάρος του, παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν θα ξεπερνά τα 450 κιλά και η αυτονομία του θα φτάνει τα 160 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να φορτιστούν οι μπαταρίες του, ενώ δεν θα χρησιμοποιεί καθόλου υγρά καύσιμα.
Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, του οποίου η ανώτατη ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, θα γλιτώνει χιλιάδες δολάρια κάθε χρόνο που θα ξόδευε για καύσιμα και θα είναι κατά 14% πιο οικονομικό από το αντίστοιχο που κατασκευάζει η Mitsubishi.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ναι μεν θα είναι το αργότερο σε ταχύτητα που θα πωλείται στην αγορά, αλλά θα έχει στα υπέρ του ότι θα είναι το φτηνότερο στην αγορά του και οικονομικότερο για να κινηθεί λόγω του μικρού σχετικά βάρους του.
Το αυτοκίνητο αυτό αποτελεί έμπνευση της μικρής εταιρίας EDay Life, την οποία δημιούργησε ένα πρώην διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας Holden, ο Λάρι Σπαρκ που ήταν υπεύθυνος του τμήματος τεχνολογικών εφευρέσεων και προχωρημένων μηχανολογικών εφαρμογών συνεργαζόμενος με τον επιχειρηματία Ρόμπερτ Λέιν που ασχολείται με την εμπορία αυτοκινήτων.
Η εταιρία απασχολεί άλλους 20 μηχανικούς και φιλοδοξεί το αυτοκίνητό της να μπορεί να πωλείται όχι μόνο στις αγορές της Ασίας αλλά και της Ευρώπης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα