Ηλεκτρικά οχήματα θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο

mkkmmkmkmk

Αυτή η πρωτοβουλία θα είναι η πρώτη στον κόσμο που θα φορτίζει επαγωγικά τόσο ηλεκτρικό φορτηγό όσο και λεωφορείο, ενώ αυτό θα βρίσκεται σε πλήρη κίνηση

Η SmartRoad Gotland, η κοινοπραξία E-road με την Electreon AB, θυγατρική της Electreon Wireless, έχει ξεκινήσει τη διαδικασία κατασκευής δρόμου στη Σουηδία, όπου θα υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος ενώ κινείται. Η συνολική απόσταση του συγκεκριμένου δρόμου θα είναι 1,6 χιλιομέτρα, μέρος των 4,1 χιλιομέτρων της συνολικής απόστασης μεταξύ του αεροδρομίου και του κέντρου της πόλης του Visby στο ειδυλλιακό νησί Gotland, που βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα.

Αυτή η πρωτοβουλία θα είναι η πρώτη στον κόσμο που θα φορτίζει επαγωγικά τόσο ηλεκτρικό φορτηγό όσο και λεωφορείο, ενώ αυτό θα βρίσκεται σε πλήρη κίνηση. Το ηλεκτρικό όχημα θα δοκιμαστεί από επαγγελματίες του χώρου κάτω από διαφορετικές κλιματικές συνθήκες για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα είναι έτοιμο και λειτουργικό σε όλη του την κλίμακα.

Οι επικεφαλής των εταιρειών που ενεπλάκησαν στην πρωτοβουλία επέλεξαν σε πρώτη φάση βαριά οχήματα προκειμένου να απαλλαχθούν τα οχήματα από βαριές και δαπανηρές μπαταρίες, οι οποίες όμως λόγω των μεγάλων αναγκών θέλουν συχνές φορτίσεις.

Το έργο χρηματοδοτείται από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών (Trafikverket) ως μέρος του προγράμματος που υιοθετεί η σουηδική κυβέρνηση για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τις βαριές μεταφορές. Μετά τα δοκιμαστικά που θα γίνουν, οι επικεφαλής θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και θα μπορέσουν να αξιολογήσουν εκ νέου τις δυνατότητες για επενδύσεις σε ηλεκτροκίνητες οδούς μεγαλύτερης κλίμακας, οι οποίες όμως θα μπορούν να απευθύνονται και σε μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα.

Η τεχνολογία εγκαθίσταται κάτω από τον δρόμο και επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της διαδρομής του, ακόμη και όταν το όχημα βρεθεί στο πάρκινγκ, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί να υποστηρίξει οποιοδήποτε τύπο EV λεωφορείων, φορτηγών και αυτοκινήτων. Ουσιαστικά, το όλο εγχείρημα είναι σχεδόν παρόμοιο, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα, με αυτό που εφαρμόζεται σε αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα, όπου υπάρχει φόρτιση του κινητού τηλεφώνου όταν αυτό είναι ακουμπισμένο σε ειδική θέση στην κονσόλα.

Οι εργασίες του δρόμου έχουν ξεκινήσει πριν από τρεις μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους, ενώ το ηλεκτρικό λεωφορείο θα τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Τα πηνία που θα χρησιμοποιηθούν κάτω από τον δρόμο θα προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά και θα μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Μία μεγάλη πρόκληση, επίσης, είναι ο δρόμος να μη δημιουργεί καμία ακτινοβολία. Αυτός είναι και ένας λόγος που επιλέχθηκε διαδρομή κοντά σε αεροδρόμιο, όπου υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας, ενώ απαιτείται ελάχιστη ακτινοβολία, η οποία θα είναι τέτοια που να μην παρεμβαίνει στη ραδιοεπικοινωνία του αεροδρομίου και στα άλλα τεχνικά συστήματα.

Επίσης, η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι οικονομικά αποδοτική τόσο για μεγαλύτερες όσο και για μικρότερες κλίμακες. Το κόστος ανά ένα χιλιόμετρο ανέρχεται περίπου στα 500.000 δολάρια και το σύστημα βασίζεται σε μια μέθοδο «σχεδιασμού με κόστος», η οποία το μειώνει με την πάροδο του χρόνου. Η μέγιστη μετάδοση ισχύος ανά δέκτη σε ένα όχημα είναι 25 kW. Ωστόσο, ένα βαρύ όχημα θα μπορεί να έχει περισσότερους δέκτες, ώστε στη συγκεκριμένη διαδρομή να φορτίζει περισσότερο τις μπαταρίες του.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

George

Στο μέλλον έτσι θα φορτίζουν τα οχήματα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών. Μια στο τόσο δεν βλάπτει η μειωμένη αποδοτικότητα προς χάριν της ευκολίας. Χρειάζεται βέβαια αρκετά μεγαλύτερη ισχύς καθώς η συγκεκριμένη επαρκεί μόνο για την ενέργεια που καταναλώνει για όσο χρόνο κινείται στον συγκεκριμένο δρόμο.

Tα RF και τα μεγάλα ρεύματα

θα βγάλουν καρκίνους σε όλους τους επιβάτες.

ΜΙΚ

Υποθέτω ότι το αμάξωμα θα δρα ως κλωβός Faraday, οπότε τόσο αυτό, όσο και κυρίως τα πηνία επαγωγικής σύλληψης θα απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της rf ακτινοβολίας. Επιπλέον, οι συχνότητα της rf θα είναι σε περιοχές (χαμηλές) που δεν έχει δειχθεί βλαπτικότητα από τυχόν θερμικά αποτελέσματα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Το ερώτημα είναι το πόση ενέργεια θα προλαβαίνει να "αρπάξει" το αυτοκίνητο για τις μπαταρίες του.

George

Ίσως τελικά να εφαρμοστεί μόνο σε φορτηγά που κινούνται αυτόνομα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

amazon

Ο Βιτάουτας Λαντσμπέργκις, ο πατέρας της ανεξαρτησίας της Λιθουανίας το 1990, δημοσίευσε σχετική ανοικτή επιστολή προς τον Τζεφ Μπέζος, την παραμονή της 80ης επετείου της συμφωνίας μεταξύ της ναζιστικής Γερμανίας και της Σοβιετικής Ένωσης, που είχε οδηγήσει στην κατοχή των βαλτικών χωρών

2
zuckerberg_facebook

Το Facebook επιβεβαίωσε αυτήν την πληροφορία - «Οι υπάλληλοι άκουγαν τα ηχητικά μηνύματα του Messenger με σκοπό να ελέγξουν αν η Τεχνητή Νοημοσύνη του Facebook ερμήνευε σωστά τα μηνύματα αυτά» δικαιολογήθηκε

1