Google: Εργαζόμενοι ζητούν να μη συνεργάζεται με τον αμερικανικό στρατό

google

Υπάλληλοι έφτασαν στο σημείο να παραιτηθούν

Χιλιάδες εργαζόμενοι της Google έχουν υπογράψει εσωτερική αίτηση με την οποία ζητούν από την εταιρεία να μείνει έξω «από το εμπόριο πολέμου» και να μην συνεργάζεται με τον αμερικανικό στρατό, ενώ κάποιοι υπάλληλοι έφτασαν στο σημείο να παραιτηθούν.

Περίπου 4.000 εργαζόμενοι είχαν υπογράψει μέχρι χθες Τρίτη το κείμενο που ξεκίνησε να κυκλοφορεί πριν τρεις μήνες και το οποίο ζητεί από την εταιρεία να μην χρησιμοποιεί τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθά τον αμερικανικό στρατό να καταστήσει τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη του πιο αποτελεσματικά στην ταυτοποίηση των στόχων τους, όπως αναφέρουν τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Ο ιστότοπος Gizmodo μετέδωσε επίσης ότι «περίπου 12» εργαζόμενοι της Google παραιτήθηκαν για λόγους ηθικής.

Η αμερικανική εταιρεία δεν έχει σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές σχετικά με τη συνεργασία της με τον αμερικανικό στρατό με την επονομασία “Project Maven”, το οποίο, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθά τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη να ξεχωρίζουν τους ανθρώπους από τα αντικείμενα.

«Πιστεύουμε ότι η Google δεν θα πρέπει να συμμετέχει στο εμπόριο πολέμου», τονίζεται στο κείμενο της αίτησης που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο. «Κατά συνέπεια ζητάμε να ακυρωθεί το Project Maven και η Google να συντάξει, να δημοσιοποιήσει και να εφαρμόσει μια ξεκάθαρη πολιτική, η οποία θα προβλέπει ότι ούτε η ίδια ούτε οι υπεργολάβοι της θα κατασκευάσουν ποτέ τεχνολογία πολέμου», προσθέτει το κείμενο.

Ο αμερικανικός στρατός, όπως και αυτός άλλων χωρών, χρησιμοποιεί μη επανδρωμένα αεροσκάφη τα οποία χειρίζονται από μακριά άνθρωποι, σε επιχειρήσεις αναγνώρισης, συλλογής πληροφοριών ή για βομβαρδισμούς, για παράδειγμα στο Αφγανιστάν.

Η Electronic Frontier Foundation, που προασπίζεται τα δικαιώματα στο Διαδίκτυο, όπως και η Διεθνής Επιτροπή Ελέγχου των Όπλων- Ρομπότ (ICRAC), στηρίζουν την αίτηση.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

growth-marketing_main01

Αποτελεσματικότητα στο να μπορεις να κάνεις πολλά πράγματα σε ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα το οποίο περιλαμβάνει ένα πλαίσιο πειραματισμού και ενασχόλησης με πολλούς διαφορετικούς τρόπους ψηφιακής διαφήμισης.

kipman

Ο μηχανικός λογισμικού Άλεξ Κίπμαν εξηγεί στο protothema.gr πώς τα έξυπνα γυαλιά μεικτής πραγματικότητας που δημιούργησε συνδυάζουν τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο - «Από την επιστημονική φαντασία περάσαμε στην επιστημονική πραγματικότητα»

3