Σόου του Ελον Μασκ για να παρουσιάσει το νέο αυτοκίνητο της Tesla

Σόου του Ελον Μασκ για να παρουσιάσει το νέο αυτοκίνητο της Tesla

Εφτασε στην τελετή οδηγώντας ένα κατακόκκινο «Μοντέλο 3» υπό ενθουσιώδη χειροκροτήματα

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Tesla παρέδωσε σήμερα τα πρώτα αυτοκίνητα του πολυαναμενόμενου "Μοντέλου 3" που ελπίζει ότι θα τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης από ευρεία μάζα καταναλωτών.

Ο ιδιοκτήτης της Tesla, o πολυεκατομμυριούχος Έλον Μασκ, έφτασε στην τελετή οδηγώντας ένα κατακόκκινο "Μοντέλο 3", υπό τα χειροκροτήματα εκατοντάδων υπαλλήλων της εταιρείας του.



"Είναι ένα απίστευτο αυτοκίνητο, προσέξαμε και την παραμικρή λεπτομέρεια", είπε, χωρίς να κρύψει τη χαρά του.

Οι πρώτοι αγοραστές, 30 εργαζόμενοι στην εταιρεία, παρέλαβαν και επισήμως τα καινούρια αυτοκίνητά τους που ήταν σταθμευμένα κοντά στη σκηνή όπου παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο.
Ο όμιλος, που κατασκευάζει επίσης τα μοντέλα S και X, εκτιμά ότι οι πρώτες παραδόσεις του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο. Το "Μοντέλο 3" έχει παρόμοια γραμμή με το S, αλλά είναι ελαφρώς μικρότερο, πιο απλό και πιο φτηνό: κοστίζει 35.000 δολάρια (περίπου 30.000 ευρώ) και έχει αυτονομία 350 χιλιομέτρων. Όπως και τα δύο προηγούμενα μοντέλα, είναι πλήρως ηλεκτρικό και διαθέτει σύστημα αυτόματης οδήγησης.

"Πρόκειται για ένα κρίσιμο στάδιο της αποστολής της Tesla, η οποία είναι να επιταχύνει τη μετάβαση του κόσμου μας προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" τόνισε ο όμιλος του Μασκ, που είναι ένθερμος υποστηρικτής της προστασίας του περιβάλλοντος. Η εταιρεία υπολογίζει επίσης ότι ο ρυθμός παραγωγής θα αυξηθεί σταδιακά στα 5.000 οχήματα την εβδομάδα, μέχρι το τέλος του έτους.

"Είναι μια πρόκληση για εμάς, όμως αισιοδοξώ", δήλωσε νωρίτερα ο Μασκ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Σημείωσε ότι "η ζήτηση δεν αποτελεί πρόβλημα" αφού ήδη έχουν γίνει μισό εκατομμύριο προπαραγγελίες, κυρίως από πελάτες εντός των ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑ (31)

μονο βιτζινα ρεεεε

τι ηλεκτρηκα και κουραφλεξαλα. σαν την βιτζινα δεν εχει. αυτα τα αμαξια με το ρεβμα (να με συγορατε) αλλα ειναι για ντηντηδες. με το πασοκ δεν ηχαμε τετια. που παει η κηνωνια...

ΗΠΑ

Τον Σεπτεμβριο η Τεσλα θα παρουσιασει το πρωτο ηλεκτρικο επικαθημενο

ΚΥΠΡΙΟΣ

Σίγουρα εντελώς οικολογικά δεν είναι- αν μη τι άλλο ο ηλεκτρισμός ακόμα και από ανανεώσιμες πηγές να παράγεται, χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του μέσα που κατασκευάστηκαν με συμβατικές μεθόδους - όμως μια και ο ηλεκτροκινητήρας έχει λιγότερες απώλειες ενέργειας από τους συμβατικούς υπερέχει μακροπρόθεσμα, αφού καίγεται λιγότερο πετρέλαιο για την αντίστοιχη κινητική ενέργεια. Άρα συμφέρει όσο αφορά τη διατήρηση πόρων και φυσικά από άποψη οικονομίας. Είναι όμως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο; Είναι αυτό που απαιτούν οι παρούσες ανάγκες; Θα έλεγα πως όχι δεδομένου ότι από τους μεγάλους μόνο η BMW παράγει 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αρκετά ακριβά μάλιστα, αφού δεν τα επιδοτεί και συνεπακόλουθα δεν παρουσιάζει ζημιά όπως η Tesla που αν δεν πετύχει σημαντική αύξηση πωλήσεων θα φαλιρίσει. Αυτό δε θα είναι το τέλος της ηλεκτροκίνησης, που υπάρχει εδώ και ένα αιώνα- θα είναι όμως πισωγύρισμα. Δεν είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή ηλεκτροκινητήρα (είναι το λιγότερο σε ένα αυτοκίνητο πλέον), και εταιρείες που παράγουν καινούργιο μοντέλο Φ1 κάθε χρόνο δεν έχουν πρόβλημα σε δυο μόλις χρόνια να παρουσιάσουν κάτι πιο αξιόπιστο από όσα κυκλοφορούν τώρα. Το θέμα είναι το πραγματικό κόστος- που είναι τουλάχιστον πενηντάρι για τα μεσαία αυτοκίνητα με την τρέχουσα παραγωγή. Αυτοκίνητα για πολύ λίγους δηλαδή (ματσωμένους και συνειδητοποιημένους που δε θέλουν ...πολυτέλεια!). Οι παρούσες υποδομές είναι για πετρέλαιο/ βενζίνη, και το κόστος αλλαγής τους είναι το δυσβάστακτο. Τα αυτοκίνητα -αφαιρουμένου του κόστους ανάπτυξης και των φορολογιών- κοστίζουν ελάχιστα. Πιο καλές μπαταρίες θέλουμε -ήδη βελτιώθηκαν, αλλά έχουμε ακόμα περιθώριο μείωσης μάζας- και υπομονή, αφού νοείται πως οι δυνητικοί πελάτες είναι οι κάτοικοι μεγαλουπόλεων. ΥΓ Είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης όχι λόγω διοξειδίου του άνθρακα (μην τα ξαναλέμε), αλλά λόγω της διασφάλισης των φυσικών πόρων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το πετρέλαιο δεν είναι η αλλαγή του κλίματος -που πάντα υπήρχε- αλλά το ότι αφαιρείται από μεγάλα βάθη όπου αναμφίβολα, ως υγρό, περιορίζει τις τριβές των τεκτονικών πλακών. Με λίγα λόγια ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΑΝΤΛΗΣΗΣ πετρελαίου. Πολύ μεγάλους σεισμούς...

George

Αν θες κάτι εντελώς οικολογικό, τότε πας με τα πόδια και μάλιστα ξυπόλητος αφού και τα παπούτσια χρησιμοποιούν υλικά μη οικολογικά και κατασκευάζονται με χρήση βρώμικης ενέργειας. Μέχρι τότε εγώ μπορώ να λέω ότι είναι εντελώς οικολογικά τα ηλεκτρικά οχήματα. Σκέψου μόνο πόσα ζευγάρια παπούτσια θα έχεις καταναλώσει σε 160.000 χιλιόμετρα περπατήματος που ακόμη δεν θα έχεις αλλάξει καν μπαταρίες στο ηλεκτρικό όχημα. Δηλαδή σε όλη σου τη ζωή (αν κάνεις 5-6 χιλιόμετρα την ημέρα περπάτημα και ζήσεις πάνω από 80 χρόνια). Το ότι λες ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει ΑΠΛΩΣ λιγότερες απώλειες μου φαίνεται τουλάχιστον περίεργο, όταν ο ένας μετατρέπει σε κινητική ενέργεια το 95% της ηλεκτρικής κι ο άλλος μόνο το 20% της χημικής->θερμικής που καταναλώνει. Η μέρα με τη νύχτα. Η Tesla φυσικά και θα πετύχει τεράστια αύξηση πωλήσεων γιατί αρχίζει να λειτουργεί το Gigafactory 1 προσεχώς (αν και θα είναι μικρό τμήμα του αρχικά) και θέμα ζήτησης δεν υπάρχει. Και σε λίγο το Gigafactory 2, πιο μετά το Gigafactory Europe, το Gigafactory 3 και 4 και πάει λέγοντας. Σε 6 χρονάκια θα έχει γύρω στα 7 Gigafactories με δυνατότητα παραγωγής εκατομμυρίων ολοκληρωμένων μονάδων το χρόνο. Σκέψου μόνο ότι η δυνατότητα παραγωγής μπαταριών του Gigafactory 1 όταν θα είναι σε πλήρη λειτουργία θα είναι διπλάσια από όλου του υπόλοιπου πλανήτη μαζί. Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στις υποδομές βενζίνης πετρελαίου. Απλώς θα σιγοπεθάνουν μαζί με τα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν. Είναι πολύ εύκολη η εγκατάσταση ταχυφορτιστών και δεν απαιτούνται χώροι και δεξαμενές. Ακόμη και σε υπόγεια γκαράζ των supermarket μπορούν να μπουν και να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου όσο κάνεις τα ψώνια σου. Το πραγματικό κόστος παραγωγής ηλεκτροκίνητων είναι κάτι που διαρκώς πέφτει και θα πέφτει ακόμη περισσότερο όσο θα ανεβαίνει η παραγωγή. Το 2025 το αργότερο (εγώ θεωρώ το 2023) θα είναι η χρονιά που θα έχουν γίνει συγκρίσιμες οι τιμές μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών. Δεδομένων και των ωφελειών της μικρότερης κατανάλωσης και του σχεδόν ανύπαρκτου service, σε συνδυασμό με τις αυξημένες αυτονομίες και το πλήρες δίκτυο ταχυφορτιστών, δεν θα υπάρχει λόγος να αγοράζει κάποιος κάτι άλλο. Όσο για τις οικολογικές καταστροφές που προκαλούν τα ορυκτά καύσιμα, είναι αρκετά περισσότερες από αυτές που σωστά αναφέρεις. Πρόσφατα προστέθηκε και το fracking που εξαφανίζει τις αποθήκες πόσιμου νερού από τεράστιες περιοχές. Και η έλλειψη πόσιμου νερού (και λόγω μόλυνσης υδάτων) μπορεί να γίνει η αιτία για μεγάλης κλίμακας πολέμους και μεταναστεύσεις.

ρε πληρωμενε βλαχομπουλη

Ελα φλωρε ηλιθιε τα παιρνεις απο την τεσλα να κανεις διαφημηση ρε λοβοτομημενο φοβισμενο δυτικο ταγαρι.Ο κυπριος τα ειπε ολα.Η βενζινη ηταν ειναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καυσιμο κινησης

Αμερικανος

Το ανεκδοτο τις βδομαδας. Η Tesla πληρωνει ατομα για να γραφουν σχολια εδω μεσα. Εσυ αγορι μου περνας και τον Αγυριστο. Τι αλλες βλακιες θα δουμε ακομη. Για εσενα και κατι βληματα σαν και εσενα το μονον οχημα που θα εχεις θα ειναι το ποδηλατο.

Αχ καλε γιουχου ηλεκτρικο

Ο αντρας παντα θα θελει θορυβο που προσφερουν οι βενζινοκινητηρες.Αυτα ειναι για κατι αδερφαρες πισωκινητους που οδηγουν πριους καλε,η φυσιολογικοτητα θα παραμεινει φρικια.

George

Αν είναι κουφός ο "άνδρας" τότε θέλει ΠΟΛΥ θόρυβο, όντως. Ξέρεις πόσους βλέπω με κάτι ψοφίμια με μια εξάτμιση που κάνει απίστευτο θόρυβο και πηγαίνουν με 30? Ξεχειλίζουν αντρισμό, τι να σου πω. Ο πραγματικός άντρας που θέλει όμως επιδόσεις και δεν τον ενδιαφέρει να γυρνάνε κεφάλια και χέρια που μουτζώνουν τον κάθε κομπλεξικό εξατμισάκια, τότε θα πάει σε ηλεκτρικό που θα αφήνει πίσω όλους τους μουτζούρηδες φεύγοντας σαν αέρας. Και κάτι τύποι, πολύ "άντρες", με κάτι υπεραυτοκίνητα θα τους κρεμάνε τα σαγόνια (για να μην πω κάτι άλλο) από την ήττα που θα τρώνε από κάτι οικογενειακά φορτωμένα με ψώνια. Αν είναι να είσαι πιο άντρας όσο πιο οπισθοδρομικός γίνεσαι, τότε γιατί δεν κυκλοφορείς με γαϊδουράκι, να τρέχουν τα σάλια στις γκόμενες?

George

Κανένας άλλος ιδιοκτήτης βενζινάδικου θα σχολιάσει για το πόσο ρυπογόνα είναι τα ηλεκτρικά? Θέλω να γελάσω με τα επιχειρήματά του.

ΩΜΗ ΑΝΤΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

Ηλιθια αυτοκινητα για φλωρους αδυναμα φοβισμενα ανθρωπακια βλαχοευρωπαιους πεδιλοκαλτσες, ασε που οι ηλιθιοι ,δεν γνωριζουν;Οτι οι μπαταριες των ηλεκτρικων ΦΤΙΑΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΧΑΧΑ και ειναι τερμα ρυπογονο πολυ ΠΕΡΙΣΟΤΤΕΡΟ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.Το μελλον ειναι η βενζινη..Να θυμησω ο Προεδρος της Φεραρι πριν λιγο καιρο ειπε οτι η ΦΕΡΑΡΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΤΗΝΗ V12.............

George

Χαχαχα. Άντε να πήξεις κανένα τυρί τώρα που μου θες και βενζινοκίνητο για τη στάνη. Αυτά που λες για τις μπαταρίες δεν τα σχολιάζω καν και θα σε αφήσω να εκτίθεσαι για να γελάω. Τη Ferrari, αν όντως έχει τέτοια μυαλά, ξέγραψέ την σύντομα. Σε 30 χρόνια δεν θα υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ στον πλανήτη που να λειτουργεί με καύσιμα, εκτός από τους πυραύλους. Κι αυτοί δεν χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα αλλά υδρογόνο που δεν ρυπαίνει. Ακόμη κι αν φτιάχνει βενζινοκίνητα τότε η Ferrari δεν θα αγοράζει κανείς γιατί απλώς θα έχουν μπαναριστεί σε όλες τις χώρες. Το 2025 θα τα μπανάρουν Νορβηγία και Ολλανδία (αν και η Αυστρία σκέφτεται το 2020), το 2030 η Ινδία. Και η Κίνα έχει το δικό της πρόγραμμα που μοιάζει με της Αμερικής κατά κάποιο τρόπο και ξεκινάει με ποσοστά από το 2018 ενώ της Αμερικής από το 2022. Εννοείται πως όλοι οι άλλοι θα συντονιστούν γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν αλλιώς. Οι Γάλλοι και οι Άγγλοι, με το μπανάρισμα το 2040 φαίνονται αυτή τη στιγμή οι πιο γελοίοι στα μάτια του κόσμου γιατί αυτή η ανακοίνωση ισοδυναμεί με μια ανακοίνωση που θα γινόταν πριν 10 χρόνια, που θα έλεγε ότι θα απαγορευτεί η πώληση νέων κασετών ήχου το 2030. Σε μια χρονική στιγμή του μέλλοντος δηλαδή, που οι περισσότεροι δεν θα είχαν ακούσει καν τη λέξη αυτή και δεν θα υπήρχε ούτε ένας αγοραστής τουλάχιστον για τα προηγούμενα 15-20 χρόνια από τότε.

Βενζινη για παντα

χαχαχα εγω ειμαι νεος και εδω θα ειμαι για να δω την ΒΕΝΖΙΝΗ να κυριχαρχει για αλλους δεκα αιωνες.εσυ βρωμογερε βλαχοευρωπαιε πεδιλοκαλτσα βρωμιαρη που σαν διασκεδαση εχεις τα πικ νικ στα παρκα με την ασπρη καλτσα..και να οδηγας το αυτοματο πριους καλε ..δεν θα εισαι εδω να δεις..κριμα γιατι θα ετρωγες φρικη και θα αυτοκτονουσες.Ηλιθιο βλαχαδερο ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΝΕΑ ΔΑΙΔΑΛΩΔΗΣ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ...που χαριζουν επαρκεια για αιωνες πλεον..ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ να εχει αρχισει ακομα η εξευρευνηση του βορειου πολου και του νοτιου της ανταρκτικης.Οποτε φλωρε ουτε καν στα φρικια της δυσης δεν θα δεις ηλεκτρικο...Αντε κανα πατινι ηλεκτρικο θα εχεις και θα περναω εγω διπλα σου με τον βενζινοκινητο κτηνος με το μωρο μου διπλα και θα γελαμε στα ασχημα μουτρα σου.

George

Εντάξει, σκεπάσου τώρα μη μου κρυώσεις και σου τρέχουν οι μυξούλες.

best car ever

Στα 40.000e-45000ε είναι η bmw 320i και η mercedes c200. Μόνο που το model 3 με την μεγάλη μπαταρία κοστίζει 44.000 δολλάρια και κάνει τα 0-100 σε 5.1 δευτερόλεπτα, καίει 1ε ανα 100 χιλιόμετρα, δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ service και έχει αυτονομία 500χμ ,περισσότερη δηλαδή και απο την bmw και την mercedes. Δεν είναι τυχαίες οι 500.000 παραγγελίες. Φυσικά στο τριτοκοσμικό Ελλαδέξ θα δούμε ηλεκτρικά μετα απο 10 χρόνια όταν και θα κοστίζουν 10-15.000ε. Η επόμενη κίνηση του Musk είναι ενα ηλεκτρικό hatchback με 20.000 δολλάρια

George

Και να μην ξεχνάμε ότι η Tesla δίνει τεράστια σημασία στην ασφάλεια (δείτε στο 6:07 του video). Κι αυτό το κάνουν σε όλα τους τα μοντέλα. Μπορεί πολλά οχήματα να παίρνουν 5 αστέρια, αλλά η Tesla δεν παίρνει παραπάνω γιατί δεν υπάρχουν, καθώς ξεπερνάει τα standards κατά πολύ. Αυτό δείχνει και πόσο άδικο είναι το σύστημα αυτό και παραπλανητικό για το κοινό πολλές φορές.

@

Ο Έλον Μασκ πως να μην είναι "ένθερμος υποστηρικτής της προστασίας του περιβάλλοντος" , αφού πουλάει πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους απανταχού φραγκάτους οικολόγους .....

George

Οι οποίοι όμως του επέβαλλαν τα αυτοκίνητα να είναι vegan-friendly. Τέρμα τα δερμάτινα σαλόνια ακόμη και στα ακριβότερα μοντέλα. Πέρα από την πλάκα (όχι για τα δέρματα που κόπηκαν στ' αλήθεια), τι σε νοιάζει εσένα αν θα το αγοράσουν φραγκάτοι οικολόγοι? Εμένα με ενδιαφέρει να μπορώ να αγοράσω κάποια στιγμή ένα ηλεκτρικό, καθώς οι τιμές τους θα πέφτουν και θα γίνουν συγκρίσιμες με ενός συμβατικού, ενώ θα μου κοστίζει πολύ λιγότερο η χρήση του, "καύσιμο" και συντήρηση. Κι έτσι θα έχω και καθαρότερο περιβάλλον και οικονομία στην τσέπη μου. Ε, αυτά για να συμβούν, κάποιοι πρέπει να τα ξεκινήσουν και κάποιοι πρέπει να τους ακολουθήσουν, ώστε να αναγκάσουν και τους υπόλοιπους να τρέξουν ξοπίσω τους βλέποντας ότι η αγορά κινείται σε άλλη κατεύθυνση.

Τι το θες το ηλεκτρικο

Σαν τις μπαταριες στα λαπτοπ, με ημερομηνια ληξης.

.

τα ηλεκτρικά δεν είναι οικολογικά: οι μπαταρίες είναι φουλ ρυπογόνες η δε ενέργειά τους παράγεται ή από πετρέλαιο, λιγνίτες κτλ ή τα πυρηνικά εργοστάσια

Μπάμπης

Ειναι οικολογικά απλα πρέπει να κανεις γυρω στα 150.000 με 200.000 χιλιόμετρα. Να μην πετάξεις τις μπαταρίες στο περιβάλλον. Αν η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται απο ανανεώσιμες πηγές τοτε χρειάζεται πολυ λιγότερα χιλιόμετρα για οικολογικο κέρδος

Παραμύθια

Ακόμα και αν όλες οι μπαταρίες παράγονταν απο λιγνιτικά εργοστάσια της δεκαετίας του 1950, και πάλι τα ηλεκτρικά θα ήταν πιο οικολογικά. Δες τις έρευνες. Και φυσικά οι πόλεις μας θα γίνουν πιο ανθρώπινες με λιγότερο ντουμάνι απο τα ντιζελ και λιγότερο θόρυβο

George

Η ενέργεια με την οποία φορτίζουν τα ηλεκτρικά μπορεί να προέρχεται 100% από ΑΠΕ κι αυτός είναι ο στόχος ώστε να είναι πραγματικά μηδενικών ρύπων, όχι μόνο τα ΙΧ αλλά οτιδήποτε χρησιμοποιεί ενέργεια πάνω στον πλανήτη. Στα συμβατικά αυτό δεν γίνεται, εξ ορισμού. Η ρύπανση από τις μπαταρίες που θα κινούν ένα αυτοκίνητο για πάνω από 150.000 χιλιόμετρα πριν αντικατασταθούν από τον ίδιο τον κατασκευαστή και ανακυκλωθούν, είναι απειροελάχιστη και δεν συγκρίνεται με κανένα τρόπο με τη ρύπανση που θα παράγει ένα συμβατικό στα ίδια χιλιόμετρα. Το λίθιο είναι 100% ανακυκλώσιμο υλικό. Μη μου πεις ότι θα βγάζει ο καθένας τις μπαταρίες που είναι ενσωματωμένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου και ζυγίζουν πάνω από μισό τόνο και θα τις πετάει όπου βρει. Αν μιλάς για την εξόρυξη του λιθίου, ελπίζω να αστειεύεσαι που το συγκρίνεις με την "πεντακάθαρη" εξόρυξη πετρελαίου και τα άπειρα ατυχήματα μόλυνσης του περιβάλλοντος που διαρκώς συμβαίνουν νεκρώνοντας τεράστιες περιοχές για χρόνια. Και να μην ξεχάσω και την τεράστια ποσότητα ενέργειας που καταναλώνεται για την εξόρυξη αλλά και για τη μεταφορά του και την διύλισή του. Για τις μπαταρίες κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρειάζονται μόνο μερικές δεκάδες κιλά λίθιο ενώ για ένα συμβατικό θα χρειαστούν ίσως και δεκάδες τόνοι πετρελαίου για να το κινήσουν το ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτά λοιπόν που λες, έχουν καταρριφθεί εδώ και χρόνια.

@

100 χρονια μνημονια για σε σενα ειδικα για να μαθεις τι σου γινεται....ελεος ποσο ασχετοι μπορει να ειστε....ΠΟΣΟ.

.

το μέλλον δεν είναι στα ηλεκτρικά. Περί βλακείας πρόκειται. Το μέλλον είναι στο υδρογόνο, όμως δεν βιάζονται θέλουν ενδιάμεσες αρπαχτές, αυτό είναι όλο.

George

Όταν λες υδρογόνο εννοείς fuel cells ή καύση σε ΜΕΚ? Γιατί αν εννοείς το πρώτο, τότε πάλι για ηλεκτρικά μιλάμε. Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος αποθήκευσης ενέργειας. Δυστυχώς έφαγαν τα μούτρα τους 2 γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας που ασχολήθηκαν χρόνια με αυτό κι έχασαν πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Η Toyota και η Honda, οι οποίες δεν φαίνεται να το είχαν πάρει το θέμα τόσο ζεστά όσο η Tesla, προφανώς γιατί είχαν κι άλλα πράγματα να ασχοληθούν. Ακόμη είναι πολύ ακριβά, με πολύ μικρή παραγωγή και ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού. Ο κόσμος ψήφισε μπαταρίες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βρει εφαρμογή και το υδρογόνο, αλλά θα είναι μικρό το ποσοστό. Υπάρχουν κάποια βασικά προβλήματα στο υδρογόνο. Η παραγωγή του είναι ακριβή, η υγροποίησή του καταναλώνει τη μισή ενέργειά του, η μετατροπή του σε ρεύμα έχει επίσης μεγάλες απώλειες της τάξης του 30%, οπότε η τελική αποδοτικότητα αν συνυπολογίσουμε και κάποιες άλλες απώλειες θα είναι γύρω στο 30%. Το ειδικό του βάρος είναι μικρό, δηλαδή θες ογκώδεις δεξαμενές και πολύ θωρακισμένες για τα αυτοκίνητα, που σημαίνει εκτός από όγκο και βάρος. Ο κίνδυνος μεγάλος αν τύχει και σκάσει, δεν θες να είσαι κοντά. Επίσης, δεν μπορεί να το παράγει ο καθένας σπίτι του, πόσο μάλλον να το υγροποιήσει. Ενώ μπορεί να φορτίσει εύκολα μπαταρίες από φωτοβολταϊκά ή ανεμογεννήτρια. Έχει βέβαια κι ένα πλεονέκτημα (την ταχύτητα ανεφοδιασμού δεν την βάζω γιατί ψάξε βρες πρώτα). Μπορείς να αποθηκεύσεις ενέργεια για μεσοπρόθεσμη χρήση. Δηλαδή ενέργεια που θα παράγεις για παράδειγμα το καλοκαίρι από φωτοβολταϊκά και θα την χρησιμοποιείς το χειμώνα. Είναι όμως τέτοιες οι απώλειες και το κόστος που δε νομίζω ότι είναι βιώσιμη λύση. Γενικώς, η μακροπρόθεσμη αποθήκευση μεγάλης ποσότητας ενέργειας είναι ασύμφορη και ίσως να μην υπάρχει λόγος όταν θα δημιουργηθούν εκτεταμένα έξυπνα δίκτυα διανομής ηλ. ενέργειας. Σε μια κοινωνία εντελώς απεξαρτημένη από ορυκτά καύσιμα, μπορεί μια μικρή παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου, όταν υπάρχει πλεόνασμα ενέργειας, να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες όταν οι άλλες ΑΠΕ θα τύχει να έχουν "στερέψει" όλες μαζί ταυτόχρονα και φυσικά δεν θα θες να χρησιμοποιήσεις κάποιο ορυκτό-ρυπογόνο καύσιμο. Υ.Γ. Υπάρχει βέβαια από την άλλη, η εταιρία Nikola Motors (όχι δεν είναι αστείο) που ετοιμάζει τράκτορα φορτηγού για το 2020 που θα χρησιμοποιεί υδρογόνο και θα έχει δικό της δίκτυο ανεφοδιασμού 350+ σημείων στην Αμερική που θα το παράγει μόνη της με ηλεκτρόλυση χρησιμοποιώντας δική της μονάδα Φ/Β 100 MW. ίδωμεν.

@

Το μέλλον είναι στο υδρογόνο γι αυτό ξοδεύουν δις στην έρευνα των ηλεκτροκίνητων. Κάνουν προσποίηση. Φτιάχνουν υποδομές όπως χιλιάδες σημεία φόρτησης στα εθνικά δίκτυα (πήγαινε στο google και κάνε αναζήτηση Tesla superchager - o χάρτης είναι απο κάτω) για να περνάνε με τα υδρογόνου αργότερα και κάνουν παντιλίκια ανάμεσα. Μήπως σε λένε και Αλέκση;

George

Ο Steve Jobs της αυτοκίνησης.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

nasa_voyager

Το διαστημόπλοιο βγήκε από την προστατευτική γιγάντια «φυσαλίδα» σωματιδίων και μαγνητικών πεδίων που δημιουργεί ο Ήλιος γύρω από το ηλιακό μας σύστημα

moblie_arthro

Μελετώντας τον εγκέφαλο 4.500 παιδιών, οι Αμερικανοί επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, η καθημερινή χρήση «έξυπνης οθόνης» πάνω από επτά ώρες έχει ως αποτέλεσμα την πρόωρη λέπτυνση του εγκεφαλικού φλοιού, του εξωτερικού στρώματος  που επεξεργάζεται πληροφορίες από το περιβάλλον

1