Οι μαθητές λένε ότι το iPad έχει θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία μάθησης

Οι μαθητές λένε ότι το iPad έχει θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία μάθησης

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης του Πανεπιστημίου Πειραιά, που παρουσιαστήκαν στο πλαίσιο ημερίδας για την Εκπαίδευση

«Η πλειοψηφία των μαθητών δηλώνει ότι η χρήση iPad στη τάξη έχει σημαντικό και ιδιαιτέρως θετικό αντίκτυπο στη συνολική εμπειρία μάθησης», σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που παρουσίασε ο καθηγητής του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Συμεών Ρετάλης.

Η φετινή έρευνα με τίτλο: «iPad 1:1 στη σχολική τάξη – Αξιολογώντας τη μαθησιακή εμπειρία» είναι η τρίτη πιο εκτενής διεθνώς για τη χρήση iPad, στη βάση του μοντέλου μια συσκευή για κάθε μαθητή, σε αριθμό σχολείων, μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Σκοπός της ήταν η αξιολόγηση της χρήσης iPad τα τελευταία έξι χρόνια σε ελληνικά σχολεία.

Τα αποτελέσματα της μελέτης του Πανεπιστημίου Πειραιά παρουσιαστήκαν στο πλαίσιο ημερίδας που διοργάνωσε η iSquare (επίσημος διανομέας της Apple στην Ελλάδα και Κύπρο) ειδικά για το χώρο της Εκπαίδευσης, με τίτλο «Μαθαίνοντας με το iPad. H Apple καινοτομεί στην Εκπαίδευση». H iSquare με την ημερίδα αυτή παρουσίασε πώς η Apple προάγει την καινοτομία στην εκπαίδευση, μέσα από το οικοσύστημά της.

Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων συγκέντρωσε επίσης ο επίσημος καλεσμένος ομιλητής της Apple, ο οποίος «ξενάγησε» το κοινό στο οικοσύστημα της Apple, αλλά και τη φιλοσοφία που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία για όσο το δυνατόν πιο δημιουργική και διαδραστική εμπειρία μέσα στην τάξη.

Η ημερίδα έδωσε, επιπλέον, την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να δουν και να ακούσουν ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις υπό τη μορφή workshop, από δέκα ελληνικά σχολεία και συγκεκριμένα από: το Κολλέγιο Ανατόλια, τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, τα Εκπαιδευτήρια Γιαννόπουλου, τη Νέα Γενιά Ζηρίδη, τα Εκπαιδευτήρια Καίσαρη, τα Εκπαιδευτήρια Παλλάδιο, τα Εκπαιδευτήρια Ο Πλάτων, το International School of Piraeus, τα Πειραϊκά Εκπαιδευτήρια Πράξις & Πράξεις και το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν. Αθηνών Π.Σ.Π.Α. Τα workshops κινήθηκαν πάνω σε τρεις θεματικούς πυλώνες: τα διαδραστικά βιβλία, τις δημιουργικές εφαρμογές και την εμπειρία τάξης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν δάσκαλοι, καθηγητές, διευθυντές και ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων και πανεπιστημίων από όλη την Ελλάδα, καθώς και στελέχη δημόσιων εκπαιδευτικών φορέων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις δυνατότητες του iPad και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί μέσα στην σχολική τάξη, φέρνοντας στο επίκεντρο τον κάθε ένα μαθητή ξεχωριστά.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Macάκιας

Τον Φίλη, τον αγωνιστή, τον ρωτήσανε;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

eg5

Με τη συμμετοχή καλεσμένων από τον χώρο του πολιτισμού, της πολιτικής, της εκπαίδευσης και των ΜΜΕ, γιορτάστηκε στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ στην Ν. Κηφισιά, η Διεθνής Ημέρα Μουσείων (18/5). Φέτος, το Μουσείο Τηλεπικοινωνίων επιλέχθηκε από το Ελληνικό Τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM), ως το Τιμώμενο Μουσείο για την Ελλάδα.

0000har21-main1

Οκτώ μηχανικοί «έδωσαν» 2.500 εργασίας για να προκύψει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα - Το μπλε του ζαφειριού, οι επενδύσεις από χρυσό και διαμάντια και τα 1.6 εκατ. ευρώ που θα χρειαστεί για να την αποκτήσει κάποιος

5
kersti

Η Πρόεδρος Κέρστι Καλγιουλάιντ μίλησε σε μια ανοιχτή εκδήλωση για το κοινό με θέμα «Creating e-solutions to grow economies: The Estonian Experience" και δέχθηκε ερωτήσεις για τα «μυστικά» που οδήγησαν την Εσθονία να γίνει πρότυπο ηλεκτρονικής διαχείρισης στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, στα 25 χρόνια της ανεξαρτησίας της