Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Να γιατί τα σκίαστρα στα παράθυρα των αεροπλάνων πρέπει να είναι ανοιχτά σε απογείωση-προσγείωση
Να γιατί τα σκίαστρα στα παράθυρα των αεροπλάνων πρέπει να είναι ανοιχτά σε απογείωση-προσγείωση
Η απάντηση βρίσκεται στη λέξη «ασφάλεια» καθώς τα πρώτα 90 δευτερόλεπτα είναι κρίσιμα σε περίπτωση εκκένωσης
Όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο γνωρίζουν ότι οι αεροσυνοδοί ζητούν πάντα στην απογείωση και την προσγείωση να έχουν ανοιχτά τα σκίαστρα από τα παράθυρα.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η απάντηση κρύβεται στη λέξη «ασφάλεια».
Όπως εξηγούν οι ειδικοί σε καταστάσεις ανάγκης το πλήρωμα του αεροσκάφους έχει στη διάθεσή του μόλις 90 δευτερόλεπτα να εκκενώσει το αεροπλάνο. Προκειμένου ο στόχος αυτός να επιτευχθεί το πλήρωμα αφενός προετοιμάζει τους επιβάτες και αφετέρου πρέπει να έχει τη δυνατότητα να βλέπει τι συμβαίνει στις θέσεις των επιβατών για να εκτιμήσει την κατάσταση.
«Οι επιβάτες συνήθως ενημερώνουν το πλήρωμα άμεσα για το αν συμβαίνει κάτι. Σε περίπτωση ξαφνικής ανάγκης κάθε δευτερόλεπτο μετράει. ΕΠομένως αν τα σκίαστρα είναι ανοιχτά τότε το πλήρωμα μπορεί να δει τις εξωτερικές συνθήκες και έτσι να αποφασίσει ποιες εξόδους κινδύνου μπορεί να χρησιμοποιήσει για την εκκένωση του αεροπλάνου» εξηγούν οι ειδικοί.
Όπως λένε αν έχεις συνηθίσει σε συνθήκες περιορισμένου φωτισμού πριν από ένα ατυχές γεγονός έχεις 1.000 φορές καλύτερη οπτική ικανότητα σε σχέση με το αν ήσουν στο «μαύρο σκοτάδι» και είχες στη διάθεσή σου μόλις 90 δευτερόλεπτα για να αποβιβαστείς από το αεροσκάφος.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η απάντηση κρύβεται στη λέξη «ασφάλεια».
Όπως εξηγούν οι ειδικοί σε καταστάσεις ανάγκης το πλήρωμα του αεροσκάφους έχει στη διάθεσή του μόλις 90 δευτερόλεπτα να εκκενώσει το αεροπλάνο. Προκειμένου ο στόχος αυτός να επιτευχθεί το πλήρωμα αφενός προετοιμάζει τους επιβάτες και αφετέρου πρέπει να έχει τη δυνατότητα να βλέπει τι συμβαίνει στις θέσεις των επιβατών για να εκτιμήσει την κατάσταση.
«Οι επιβάτες συνήθως ενημερώνουν το πλήρωμα άμεσα για το αν συμβαίνει κάτι. Σε περίπτωση ξαφνικής ανάγκης κάθε δευτερόλεπτο μετράει. ΕΠομένως αν τα σκίαστρα είναι ανοιχτά τότε το πλήρωμα μπορεί να δει τις εξωτερικές συνθήκες και έτσι να αποφασίσει ποιες εξόδους κινδύνου μπορεί να χρησιμοποιήσει για την εκκένωση του αεροπλάνου» εξηγούν οι ειδικοί.
Όπως λένε αν έχεις συνηθίσει σε συνθήκες περιορισμένου φωτισμού πριν από ένα ατυχές γεγονός έχεις 1.000 φορές καλύτερη οπτική ικανότητα σε σχέση με το αν ήσουν στο «μαύρο σκοτάδι» και είχες στη διάθεσή σου μόλις 90 δευτερόλεπτα για να αποβιβαστείς από το αεροσκάφος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα