Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Χρονιά ανόδου το 2014 για την αγορά των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών
Χρονιά ανόδου το 2014 για την αγορά των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών
Η συνολική αύξηση εκτιμάται ότι θα είναι τελικά της τάξης του 6%, μετά και από το θετικό δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου
Χρονιά ανόδου, μετά από σερί πτωτικών ετών, θα είναι το 2014 για την αγορά των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών, η οποία αναμένεται να δει φέτος αύξηση κατά 6%, σε σχέση με το 2013. Μάλιστα, εάν δεν λειτουργούσε αρνητικά για το σύνολο της αγοράς η κατηγορία των κλιματιστικών (-16%), θα έκλεινε φέτος με διψήφια άνοδο.
Ηδη, τα μηνύματα του 9μηνου συνηγορούν υπέρ της διεύρυνσης της αγοράς, αφού η συνολική αύξηση εκτιμάται ότι θα είναι τελικά της τάξης του 6%, μετά και από το θετικό δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου. Την εκτίμηση αυτή έκανε ο επικεφαλής της Sony για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Γιάννης Γρατσώνης.
Από τις επιμέρους κατηγορίες που ξεχώρισαν το 2014, ιδιαίτερα δυναμική ήταν αυτή των τηλεοράσεων. Οπως υπολογίζεται, φέτος θα διατεθούν συνολικά περισσότερες από 820.000 τηλεοράσεις, όταν το 2013 είχαν πουληθεί περί τις 630.000 συσκευές. Ηδη στο 9μηνο, οι πωλήσεις τηλεοράσεων κινήθηκαν στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Η άνοδος σαφέστατα και συνδέεται με το Μουντιάλ και την κατάργηση των αναλογικών μεταδόσεων σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η άνοδος σε αξία, για το σύνολο της χρήσης, θα είναι μικρότερη και ποσοστιαία θα κινηθεί στο 4%, επηρεασμένη από τη συνεχιζόμενη πτώση των τιμών στις τηλεοράσεις.
Οι εκτιμήσεις για το 2015 κάνουν λόγο για μικρή υποχώρηση της αγοράς των τηλεοράσεων σε όγκους, αλλά αύξηση σε επίπεδο αξίας, λόγω της στροφής των καταναλωτών σε μοντέλα μεγαλύτερων ιντσών και υψηλότερης ανάλυσης -ήδη φέτος υπολογίζεται ότι έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά περισσότερες από 5.000 Ultra HD τηλεοράσεις. Πάντως, το 60% των τηλεοράσεων, που διετέθησαν στο 9μηνο, ήταν κάτω από 40 ίντσες -αφού εκεί συνήθως γίνονται οι πιο δελεαστικές προσφορές.
Δεδομένη είναι η προτίμηση των καταναλωτών προς τις «έξυπνες» τηλεοράσεις (αυτές με δυνατότητα διασύνδεσης και εγκατάστασης εφαρμογών), καθώς το 80% των συσκευών που πωλούνται ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sony, το 60% όσων έχουν smart TV τη συνδέουν στο Ιντερνετ και μόλις το 10% κάνει πραγματική χρήση των σχετικών υπηρεσιών. Μεταξύ αυτών, η δημοφιλέστερη χρήση αφορά στην αναπαραγωγή περιεχομένου από το YouTube, μέσω του οποίου ο χρόνος θέασης υπερβαίνει τις 10 ώρες την εβδομάδα.
Από τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων, πολύ θετικά είναι τα μηνύματα για την αγορά του gaming, η οποία στο σύνολο της αναμένεται να κινηθεί φέτος ανοδικά κατά 25% (κονσόλες και παιχνίδια).
Ηδη, τα μηνύματα του 9μηνου συνηγορούν υπέρ της διεύρυνσης της αγοράς, αφού η συνολική αύξηση εκτιμάται ότι θα είναι τελικά της τάξης του 6%, μετά και από το θετικό δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου. Την εκτίμηση αυτή έκανε ο επικεφαλής της Sony για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Γιάννης Γρατσώνης.
Από τις επιμέρους κατηγορίες που ξεχώρισαν το 2014, ιδιαίτερα δυναμική ήταν αυτή των τηλεοράσεων. Οπως υπολογίζεται, φέτος θα διατεθούν συνολικά περισσότερες από 820.000 τηλεοράσεις, όταν το 2013 είχαν πουληθεί περί τις 630.000 συσκευές. Ηδη στο 9μηνο, οι πωλήσεις τηλεοράσεων κινήθηκαν στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Η άνοδος σαφέστατα και συνδέεται με το Μουντιάλ και την κατάργηση των αναλογικών μεταδόσεων σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η άνοδος σε αξία, για το σύνολο της χρήσης, θα είναι μικρότερη και ποσοστιαία θα κινηθεί στο 4%, επηρεασμένη από τη συνεχιζόμενη πτώση των τιμών στις τηλεοράσεις.
Οι εκτιμήσεις για το 2015 κάνουν λόγο για μικρή υποχώρηση της αγοράς των τηλεοράσεων σε όγκους, αλλά αύξηση σε επίπεδο αξίας, λόγω της στροφής των καταναλωτών σε μοντέλα μεγαλύτερων ιντσών και υψηλότερης ανάλυσης -ήδη φέτος υπολογίζεται ότι έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά περισσότερες από 5.000 Ultra HD τηλεοράσεις. Πάντως, το 60% των τηλεοράσεων, που διετέθησαν στο 9μηνο, ήταν κάτω από 40 ίντσες -αφού εκεί συνήθως γίνονται οι πιο δελεαστικές προσφορές.
Δεδομένη είναι η προτίμηση των καταναλωτών προς τις «έξυπνες» τηλεοράσεις (αυτές με δυνατότητα διασύνδεσης και εγκατάστασης εφαρμογών), καθώς το 80% των συσκευών που πωλούνται ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sony, το 60% όσων έχουν smart TV τη συνδέουν στο Ιντερνετ και μόλις το 10% κάνει πραγματική χρήση των σχετικών υπηρεσιών. Μεταξύ αυτών, η δημοφιλέστερη χρήση αφορά στην αναπαραγωγή περιεχομένου από το YouTube, μέσω του οποίου ο χρόνος θέασης υπερβαίνει τις 10 ώρες την εβδομάδα.
Από τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων, πολύ θετικά είναι τα μηνύματα για την αγορά του gaming, η οποία στο σύνολο της αναμένεται να κινηθεί φέτος ανοδικά κατά 25% (κονσόλες και παιχνίδια).
Επίσης, έχει αυξηθεί η online χρήση που συνδυάζεται με υπηρεσίες και απευθείας αγορά περιεχομένου, καθώς το 85% των συσκευών αυτών είναι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο.
Σε ό,τι αφορά ειδικά στο PlayStation, σύμφωνα με τον κ. Γρατσώνη, στα τέλη του 2014 η εγκατεστημένη βάση των PlayStation 4 στην Ελλάδα θα υπερβεί τις 210.000 παιχνιδομηχανές, καθώς ακριβώς έναν χρόνο μετά το λανσάρισμά του η ζήτηση παραμένει ισχυρή.
Σε ό,τι αφορά ειδικά στο PlayStation, σύμφωνα με τον κ. Γρατσώνη, στα τέλη του 2014 η εγκατεστημένη βάση των PlayStation 4 στην Ελλάδα θα υπερβεί τις 210.000 παιχνιδομηχανές, καθώς ακριβώς έναν χρόνο μετά το λανσάρισμά του η ζήτηση παραμένει ισχυρή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα