LIVE

Κορωνοϊός

Στα φτηνά smartphones στρέφονται οι καταναλωτές

Στα φτηνά smartphones στρέφονται οι καταναλωτές

Στο 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, το 71% των πωλήσεων smartphones σε τεμάχια αφορούσε σε συσκευές αξίας κάτω των 200 ευρώ - Ανεβαίνουν ταχύτατα τα wearables

Με περαιτέρω απώλειες σε τεμάχια, αλλά αντίστοιχο του περσινού τζίρου φαίνεται ότι θα κλείσει το 2014 για την αγορά των κινητών τηλεφώνων. Η σταθερή άνοδος των πωλήσεων smartphones, τα οποία αντιστοιχούν στο 60% των νέων συσκευών, εξισορροπεί λόγω υψηλότερης μέσης τιμής την πτώση σε κομμάτια.

Υπολογίζεται ότι φέτος η ελληνική αγορά των κινητών τηλεφώνων θα κλείσει κάτω από το 1,5 εκατομμύριο νέες συσκευές (από 1,9 εκατ. το 2013), ενώ ο συνολικός τζίρος θα διατηρηθεί κοντά στα 410 εκατομμύρια ευρώ.

Οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προσιτά smartphones προκειμένου να καλύψουν την ανάγκη τους για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία μέσω διασυνδεδεμένων φορητών συσκευών. Στο 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, το 71% των πωλήσεων smartphones σε τεμάχια αφορούσε σε συσκευές αξίας κάτω των 200 ευρώ. Μάλιστα, το 21% είναι συσκευές με τιμή κάτω και από 100 ευρώ. Κατηγορία που αναδείχτηκε δυναμικά τους τελευταίους μήνες και έχει πλέον να προσφέρει λύσεις σε όσους αναζητούν μια entry level συσκευή.

Η κατηγορία συσκευών όπου τοποθετούνται τα premium μοντέλα των περισσότερων κατασκευαστών, με τιμή πάνω από 500 ευρώ, περιορίζεται φέτος στο 7,6% της συνολικής αγοράς σε τεμάχια, από 11,4% το αντίστοιχο 9μηνο του 2013 -η άφιξη των νέων iPhone λογικά θα ανεβάσει το σχετικό μερίδιο στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Σημειώνεται ότι και στην αγορά των tablets, το 74,7% των πωλήσεων σε τεμάχια μέχρι τον Σεπτέμβριο αφορούσε σε συσκευές αξίας κάτω των 150 ευρώ και μόλις το 13,1% σε εκείνες με τιμή πάνω από τα 200 ευρώ -από 36,2% το αντίστοιχο 9μηνο του 2013.

Παράλληλα, μια νέα αγορά αναδύεται ταχύτατα, αυτή των wearables. Δηλαδή, των έξυπνων συσκευών που φοριούνται, όπως ρολόγια, περικάρπια και γυαλιά. Παγκοσμίως, εκτιμάται ότι η αγορά των wearables θα εκτιναχθεί από τα περίπου ένα εκατομμύριο τεμάχια φέτος στα 13,6 εκατ. το 2015. Στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι από τις αρχές του έτους έχουν πουληθεί περίπου 3.000 τέτοιες συσκευές.

Μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες είναι το TalkBand B1, το βραχιόλι μέτρησης δραστηριότητας της Huawei, το οποίο ήρθε στην Ελλάδα στα καταστήματα της Wind και τα Public.

Το TalkBand B1 χρησιμοποιείται παράλληλα με ένα smartphone (μέσω εφαρμογής για το Android και το iOS) και προορίζεται πρωτίστως για δρομείς και γενικά όσους αθλούνται. Είναι ανθεκτικό στη σκόνη και το νερό. Λειτουργεί παράλληλα ως Bluetooth hands-free, καθώς διαθέτει ακουστικό και αναγνώριση κλήσης στην κυρτή OLED οθόνη του.

Με το TalkBand B1 οι χρήστες μπορούν να καταγράψουν την αθλητική τους δραστηριότητα, όπως επίσης τη διάρκεια και την ποιότητα του ύπνου τους. Η συσκευή διαθέτει και υπενθύμιση κίνησης, για όσους ξεχνιούνται καθιστοί.

Εγκαινιάζοντας, δε, την παρουσία του TalkBand B1 στο δίκτυο πωλήσεών της, η Wind συνδυάζει το νέο έξυπνο βραχιόλι με τη χορηγία της στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας και το δίνει δωρεάν μαζί με το Huawei Ascend Y550 για κάθε νέα σύνδεση στο συμβόλαιο W, αποκλειστικά στους δρομείς που θα λάβουν μέρος στους αγώνες του 32ης διοργάνωσης. Διαφορετικά, το TalkBand B1 είναι διαθέσιμο στη λιανική τιμή των 129 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης