Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Πατάνε γκάζι για τη διασύνδεση των οχημάτων
Πατάνε γκάζι για τη διασύνδεση των οχημάτων
Αυτοκίνητα που θα μπορούν να κλείνουν μόνα τους ραντεβού για σέρβις όταν διαγνώσουν κάποια βλάβη, θα ειδοποιούν τις υπηρεσίες παροχής βοήθειας στην περίπτωση ατυχήματος και θα παρέχουν στους επιβάτες ένα πρωτόγνωρο σύνολο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας
Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον τα αυτοκίνητα θα είναι και αυτά διαρκώς online. Η διασύνδεσή τους αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πεδία εξάπλωσης της δικτύωσης μεταξύ μηχανών (M2M) ή αλλιώς του Ιντερνετ των πραγμάτων, όπως όλο και πιο συχνά περιγράφεται.
Τα οχήματα του αύριο θα μπορούν για παράδειγμα να κλείνουν μόνα τους ραντεβού για σέρβις όταν διαγνώσουν κάποια βλάβη (αφού σήμερα οι σχετικές προειδοποιήσεις απευθύνονται μόνο στον οδηγό), θα ειδοποιούν τις υπηρεσίες παροχής βοήθειας στην περίπτωση ατυχήματος και θα παρέχουν ένα πρωτόγνωρο σύνολο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στους επιβάτες.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η Ericsson ανακοίνωσε συμφωνία με την AT&T, με σκοπό τη βελτίωση της συνδεσιμότητας προϊόντων και εφαρμογών που τροφοδοτούνται από το Ericsson Connected Vehicle Cloud. Η συμφωνία θα βοηθήσει στην εξέλιξη του cloud οικοσυστήματος οχημάτων, καθιστώντας ευκολότερη την εντός οχήματος σύνδεση με τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Το Connected Vehicle Cloud βασίζεται στην Service Enablement Platform της Ericsson, για να παρέχει σε οδηγούς και επιβάτες πρόσβαση σε εφαρμογές απευθείας από μια οθόνη στο αυτοκίνητο.
Παραδείγματα υπηρεσιών περιλαμβάνουν τη δυνατότητα εντοπισμού προβλημάτων προς επισκευή του οχήματος, αυτόματο κλείσιμο ραντεβού για σέρβις, σύνδεση στο Wi-Fi του οχήματος, καθώς και on-demand ψυχαγωγία και ενημέρωση.
Η υπηρεσία ενισχύεται περαιτέρω από την ικανότητά να στέλνει και να λαμβάνει πληροφορίες από τα οικοσυστήματα τρίτων φορέων, όπως αυτοί που σχετίζονται με τον έλεγχο της οδικής κυκλοφορίας.
Τα οχήματα του αύριο θα μπορούν για παράδειγμα να κλείνουν μόνα τους ραντεβού για σέρβις όταν διαγνώσουν κάποια βλάβη (αφού σήμερα οι σχετικές προειδοποιήσεις απευθύνονται μόνο στον οδηγό), θα ειδοποιούν τις υπηρεσίες παροχής βοήθειας στην περίπτωση ατυχήματος και θα παρέχουν ένα πρωτόγνωρο σύνολο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στους επιβάτες.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η Ericsson ανακοίνωσε συμφωνία με την AT&T, με σκοπό τη βελτίωση της συνδεσιμότητας προϊόντων και εφαρμογών που τροφοδοτούνται από το Ericsson Connected Vehicle Cloud. Η συμφωνία θα βοηθήσει στην εξέλιξη του cloud οικοσυστήματος οχημάτων, καθιστώντας ευκολότερη την εντός οχήματος σύνδεση με τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Το Connected Vehicle Cloud βασίζεται στην Service Enablement Platform της Ericsson, για να παρέχει σε οδηγούς και επιβάτες πρόσβαση σε εφαρμογές απευθείας από μια οθόνη στο αυτοκίνητο.
Παραδείγματα υπηρεσιών περιλαμβάνουν τη δυνατότητα εντοπισμού προβλημάτων προς επισκευή του οχήματος, αυτόματο κλείσιμο ραντεβού για σέρβις, σύνδεση στο Wi-Fi του οχήματος, καθώς και on-demand ψυχαγωγία και ενημέρωση.
Η υπηρεσία ενισχύεται περαιτέρω από την ικανότητά να στέλνει και να λαμβάνει πληροφορίες από τα οικοσυστήματα τρίτων φορέων, όπως αυτοί που σχετίζονται με τον έλεγχο της οδικής κυκλοφορίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα