Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το ΜΙΤ μας δείχνει πως να μετατρέψουμε το ποδήλατό μας σε... υβριδικό!
Το ΜΙΤ μας δείχνει πως να μετατρέψουμε το ποδήλατό μας σε... υβριδικό!
Ο τροχός Copenhagen παράγει ενέργεια η οποία αποθηκεύεται προκειμένου να «χρησιμοποιηθεί» όταν ο αναβάτης συναντήσει ανηφόρες στο δρόμο του
Δεν ανακάλυψαν ξανά τον τροχό, αλλά τον... υβριδικό τροχό. Ο λόγος για τους επιστήμονες του πανεπιστημίου του ΜΙΤ στις ΗΠΑ, οι οποίοι δημιούργησαν έναν πρωτοποριακό τροχό που μπορεί να μετατρέψει ένα οποιοδήποτε ποδήλατο σε υβριδικό.
Ο τροχός Copenhagen, όπως ονομάζεται, καθώς ο αναβάτης φρενάρει παράγει ενέργεια η οποία αποθηκεύεται προκειμένου να «χρησιμοποιηθεί» όταν ο αναβάτης συναντήσει ανηφόρες στο δρόμο του.
«Αυτό που κάνει ο τροχός είναι ότι δεν επιτρέπει να χαθεί ενέργεια», εξηγεί ο Ασάφ Μπίντερμαν, ερευνητής του ΜΙΤ, μιλώντας στο δίκτυο FoxNews. «Συνήθως, όταν φρενάρουμε χάνουμε ενέργεια. Με τον τρόπο αυτό, η ενέργεια επιστρέφει και δίνει ώθηση στο ποδήλατο», προσθέτει ο Μπίντερμαν.
Πάνω στον τροχό, υπάρχει ενσωματωμένη μπαταρία ώστε να είναι εφικτή η αποθήκευση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Ακόμη, ο τροχός δεν έχει κυκλοφορήσει στην αγορά ενώ δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα είναι διαθέσιμος στο κοινό καθώς οι δοκιμές για τη βελτίωσή του συνεχίζονται.
Ο τροχός Copenhagen, όπως ονομάζεται, καθώς ο αναβάτης φρενάρει παράγει ενέργεια η οποία αποθηκεύεται προκειμένου να «χρησιμοποιηθεί» όταν ο αναβάτης συναντήσει ανηφόρες στο δρόμο του.
«Αυτό που κάνει ο τροχός είναι ότι δεν επιτρέπει να χαθεί ενέργεια», εξηγεί ο Ασάφ Μπίντερμαν, ερευνητής του ΜΙΤ, μιλώντας στο δίκτυο FoxNews. «Συνήθως, όταν φρενάρουμε χάνουμε ενέργεια. Με τον τρόπο αυτό, η ενέργεια επιστρέφει και δίνει ώθηση στο ποδήλατο», προσθέτει ο Μπίντερμαν.
Πάνω στον τροχό, υπάρχει ενσωματωμένη μπαταρία ώστε να είναι εφικτή η αποθήκευση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Ακόμη, ο τροχός δεν έχει κυκλοφορήσει στην αγορά ενώ δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα είναι διαθέσιμος στο κοινό καθώς οι δοκιμές για τη βελτίωσή του συνεχίζονται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα