Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Αγόρασε διαφήμιση twitter αξίας χιλίων δολαρίων για να παραπονεθεί στη British Airways!
Δαιβάστε το μήνυμα του εξαγριωμένο @HVSVN με την οποία απευθύνθηκε σε όλους τους followers της @BritishAirways
Ο @HVSVN είναι ένας χρήστης του Twitter, ο οποίος πρόσφατα ταξίδεψε με την αεροπορική εταιρία British Airways. Όταν έφτασε στον προορισμό του, ανακάλυψε πως η βαλίτσα του είχε χαθεί και σκέφτηκε αμέσως να στραφεί στο Twitter για να παραπονεθεί, πιστεύοντας πως θα λάβει άμεσα απάντηση. Κάτι τέτοιο όμως δε συνέβη ποτέ.
Εξαγριωμένος ο @HVSVN, αγόρασε διαφήμιση στο Twitter αξίας 1.000 δολαρίων(!), με την οποία απευθύνθηκε σε όλους τους followers της @BritishAirways με το παραπάνω μήνυμα. Φυσικά, η κίνηση του αυτή προκάλεσε ντόρο τόσο στα διεθνή Μ.Μ.Ε., όσο και στους χρήστες του Twitter, με το χορηγούμενο tweet να πετυχαίνει 18,7% ρυθμό αλληλεπίδρασης(engagement).
Τελικώς η British Airways, όπως αναφέρει το digitallife.gr, απάντησε στον εκνευρισμένο πελάτη της, λέγοντας πως η εξυπηρέτηση πελατών μέσω Twitter λειτουργεί συγκεκριμένες ώρες, αν και η σύντομη συνομιλία δεν πήγε και τόσο καλά. Ο @HVSVN δεν ικανοποιήθηκε από την επικοινωνία αυτή και έτσι συνέχισε τη διαφήμιση επί πληρωμή για τη δυσφήμιση της αεροπορικής εταιρίας. Μία μέρα μετά το συμβάν, ο χρήστης @HVSVN έγραψε στο Twitter πως πήρε αυτό που ήθελε και νίκησε. Δε γνωρίζουμε αν βρέθηκε τελικά η βαλίτσα, πάντως ο @HVSVN πήρε μπόλικη δημοσιότητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr