Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Lotus πατάει γκάζι με την υποστήριξη της EMC
Η Lotus πατάει γκάζι με την υποστήριξη της EMC
Από το 2014 οι σχεδιαστικές αλλαγές
Η Lotus F1 Team και η EMC Corporation ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασία τους με στόχο τη δημιουργία της απαραίτητης τεχνολογικής υποδομής ΙΤ, προκειμένου να υποστηριχτούν οι φιλοδοξίες της ομάδας για την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2015.
Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, η ομάδα της Lotus στη Φόρμουλα 1 θα πρέπει να βελτιστοποιήσει τη χρήση των πόρων που έχει στη διάθεση της, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί με επιτυχία στις αλλαγές των κανονισμών που θα ισχύσουν από το νέο πρωτάθλημα του 2014, οι πιο ριζοσπαστικές από την εποχή της εισαγωγής των μονοκόμματων σασί από συνθετικά υλικά.
Από την αρχή του επόμενου έτους οι κατασκευαστές των μονοθέσιων της Φόρμουλα 1 θα πρέπει να αντικαταστήσουν τους ατμοσφαιρικούς V8 με μια νέα γενιά πιο ισχυρών και πιο οικονομικών υβριδικών κινητήρων V6 τούρμπο, αλλά και να ενσωματώσουν στα μονοθέσια τους την τεχνολογία των νέων συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (ERS). Οι αλλαγές θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής των μονοθέσιων, στους κινητήρες, στο αεροδυναμικό πακέτο και στην κατανάλωση καυσίμου.
Η Lotus αποφάσισε να προχωρήσει στην πλήρη ανανέωση των υποδομών ΙΤ που χρησιμοποιεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, στο Ενστοουν της Βρετανίας, αλλά και στα πιτ κατά τη διάρκεια των γκραν πρι. Η συγκεκριμένη κίνηση κρίνεται απαραίτητη για τη δυνατότητα της ομάδας να ανταποκριθεί με επιτυχία στις νέες προκλήσεις, δημιουργώντας παράλληλα ένα νέο πεδίο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την ίδια. Η συνεργασία με την EMC υλοποιείται με στόχο την επιτάχυνση του προγράμματος ανάπτυξης του νέου μονοθέσιου για το πρωτάθλημα του 2014. Στο πλαίσιο αυτό η Lotus F1 Team υιοθετεί μια σειρά τεχνολογιών Private Cloud, οι οποίες εξασφαλίζουν εξοικονόμηση κόστους και ευελιξία στην αποθήκευση, τη διαχείριση και την προστασία των πληροφοριών της ομάδας.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές που εισάγονται από το 2014 αποτελούν την πιο σημαντική τροποποίηση των κανονισμών στην πρόσφατη αγωνιστική ιστορία της Φόρμουλα 1. Ομως δεν είναι μόνον οι αλλαγές στο σχεδιασμό των μονοθέσιων. Ενα πολύπλοκο δίκτυο με περισσότερους από 200 αισθητήρες μπορεί να συλλέξει περισσότερα από 25 Megabytes δεδομένων σε κάθε γύρο ενός μονοθέσιου στην πίστα. Και καθώς μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου μπορούν να κρίνουν το νικητή, η αξιοποίηση της τεχνολογίας cloud για τη συλλογή, την άμεση διάθεση και την ταχύτατη ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων (Big Data) ενός μονοθέσιου αναδεικνύεται πλέον σε βασικό παράγοντα διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές.
Patrick Louis, Διευθύνων Σύμβουλος στη Lotus F1 Team
Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, η ομάδα της Lotus στη Φόρμουλα 1 θα πρέπει να βελτιστοποιήσει τη χρήση των πόρων που έχει στη διάθεση της, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί με επιτυχία στις αλλαγές των κανονισμών που θα ισχύσουν από το νέο πρωτάθλημα του 2014, οι πιο ριζοσπαστικές από την εποχή της εισαγωγής των μονοκόμματων σασί από συνθετικά υλικά.
Από την αρχή του επόμενου έτους οι κατασκευαστές των μονοθέσιων της Φόρμουλα 1 θα πρέπει να αντικαταστήσουν τους ατμοσφαιρικούς V8 με μια νέα γενιά πιο ισχυρών και πιο οικονομικών υβριδικών κινητήρων V6 τούρμπο, αλλά και να ενσωματώσουν στα μονοθέσια τους την τεχνολογία των νέων συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (ERS). Οι αλλαγές θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής των μονοθέσιων, στους κινητήρες, στο αεροδυναμικό πακέτο και στην κατανάλωση καυσίμου.
Η Lotus αποφάσισε να προχωρήσει στην πλήρη ανανέωση των υποδομών ΙΤ που χρησιμοποιεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, στο Ενστοουν της Βρετανίας, αλλά και στα πιτ κατά τη διάρκεια των γκραν πρι. Η συγκεκριμένη κίνηση κρίνεται απαραίτητη για τη δυνατότητα της ομάδας να ανταποκριθεί με επιτυχία στις νέες προκλήσεις, δημιουργώντας παράλληλα ένα νέο πεδίο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την ίδια. Η συνεργασία με την EMC υλοποιείται με στόχο την επιτάχυνση του προγράμματος ανάπτυξης του νέου μονοθέσιου για το πρωτάθλημα του 2014. Στο πλαίσιο αυτό η Lotus F1 Team υιοθετεί μια σειρά τεχνολογιών Private Cloud, οι οποίες εξασφαλίζουν εξοικονόμηση κόστους και ευελιξία στην αποθήκευση, τη διαχείριση και την προστασία των πληροφοριών της ομάδας.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές που εισάγονται από το 2014 αποτελούν την πιο σημαντική τροποποίηση των κανονισμών στην πρόσφατη αγωνιστική ιστορία της Φόρμουλα 1. Ομως δεν είναι μόνον οι αλλαγές στο σχεδιασμό των μονοθέσιων. Ενα πολύπλοκο δίκτυο με περισσότερους από 200 αισθητήρες μπορεί να συλλέξει περισσότερα από 25 Megabytes δεδομένων σε κάθε γύρο ενός μονοθέσιου στην πίστα. Και καθώς μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου μπορούν να κρίνουν το νικητή, η αξιοποίηση της τεχνολογίας cloud για τη συλλογή, την άμεση διάθεση και την ταχύτατη ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων (Big Data) ενός μονοθέσιου αναδεικνύεται πλέον σε βασικό παράγοντα διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές.
Patrick Louis, Διευθύνων Σύμβουλος στη Lotus F1 Team
«Στη Φόρμουλα 1 σήμερα η τεχνολογία έχει ζωτική σημασία για την παραγωγή ενός ανταγωνιστικού μονοθεσίου. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο μέσα στο 2014 – με απώτερο στόχο να διεκδικήσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα – έχουμε ανάγκη τα καλύτερα συστήματα IT που διαθέτει η αγορά σήμερα. Σήμερα, η Lotus F1 Team διεκδικεί τον τίτλο και έχει έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο: να στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια το 2015. Για να πετύχουμε το στόχο αυτό χρειαζόμαστε ισχυρούς συνεργάτες, και η EMC είναι ένας από αυτούς. Η EMC μας παρέχει ό,τι καλύτερο υπάρχει σε επίπεδο hardware, software, ασφάλειας, διαθεσιμότητας και αξιοπιστίας. Όλα τα παραπάνω αποτελούν «κλειδιά» στην προσπάθεια μας να χτίσουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και να κατακτήσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα», τόνισε ο Patrick Louis, διευθύνων σύμβουλος στη Lotus F1 Team.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα