Το iPad μονοπωλεί το διαφημιστικό περιεχόμενο για τα tablets

Το iPad μονοπωλεί το διαφημιστικό περιεχόμενο για τα tablets

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Velti, τον Μάρτιο σε iPad προβλήθηκε το 91,6 του διαφημιστικού της περιεχομένου για tablets

Το iPad μονοπωλεί το διαφημιστικό περιεχόμενο για τα tablets
To iPad είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην προβολή διαφημιστικού περιεχομένου στην κατηγορία των tablets, λαμβάνοντας υπόψη τη μηνιαία αναφορά της ελληνικών συμφερόντων Velti –εκ των πρωτοπόρων και μεγαλύτερων εταιρειών παγκοσμίως στον τομέα του μάρκετινγκ σε πλατφόρμες για φορητές συσκευές, εισηγμένης στην
αγορά του NASDAQ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Velti, τον Μάρτιο σε iPad προβλήθηκε το 91,6 του διαφημιστικού της περιεχομένου για tablets. Απέναντί του βρέθηκε το ταχέως ανερχόμενο στη συγκεκριμένη αγορά iPad mini, δηλαδή η μικρότερη έκδοση της best seller συσκευής της Apple, συγκεντρώνοντας το 6,2% των προβολών των διαφημίσεων της Velti.

Το Kindle Fire της Amazon είναι το επόμενο στη σχετική κατάταξη, με 1,6% επί του συνόλου, μονοπωλώντας μαζί με τα Galaxy Tab της Samsung την πίτα που απομένει για τα tablets με Android.

Μεταξύ των smartphones και σχετικά με την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου από τη Velti, στην πρώτη θέση βρέθηκε το iPhone 4 με 13,3% και τις διάφορες εκδόσεις του τηλεφώνου της Apple να καταλαμβάνουν τις οκτώ από τις δέκα πρώτες θέσεις επί του συνόλου. εκπρόσωπος της αστυνομίας της Μασαχουσέτης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης