Νέα σελίδα στην online εξυπηρέτηση

Νέα σελίδα στην online εξυπηρέτηση

Τα Public εγκαινιάζουν το Public Forum το πρώτο ελληνικό Facebook application για online εξυπηρέτηση. Εχοντας ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Facebook fan pages με 555.000 likes, το οποίο είναι πρώτο σε ερωτήσεις χρηστών και χρόνο απόκρισης-απάντησης και επιθυμώντας να ανοίξουν μια νέα σελίδα στην επικοινωνία με τους πελάτες τους

Νέα σελίδα στην online εξυπηρέτηση
Τα Public εγκαινιάζουν το Public Forum το πρώτο ελληνικό Facebook application για online εξυπηρέτηση. Εχοντας ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Facebook fan pages με 555.000 likes, το οποίο είναι πρώτο σε ερωτήσεις χρηστών και χρόνο απόκρισης-απάντησης και επιθυμώντας να ανοίξουν μια νέα σελίδα στην επικοινωνία με τους πελάτες τους, τα Public δημιούργησαν το Public Forum, αξιοποιώντας τις προοπτικές και τις δυνατότητες που μπορεί να δώσει το Facebook στο κομμάτι εξυπηρέτησης πελατών.

Το Public Forum προσφέρει στους χρήστες μεγάλη ποικιλία επιλογών που όπως:

-Δυνατότητα ερώτησης γύρω από πολλαπλά θέματα.

-Αμεση ειδοποίηση (μέσω e-mail) και δυνατότητα απάντησης μέσω ειδικού admin panel ώστε να επιτευχθεί ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα απόκρισης στις ερωτήσεις.

-Αμεση ειδοποίηση (Facebook notification) του χρήστη για την απάντηση στην ερώτηση του.
Κλείσιμο

-Δυνατότητα αναζήτησης στις ερωτήσεις για άμεση εύρεση απάντησης (το 60% των ερωτήσεων είναι επαναλαμβανόμενες).

-Ιστορικό ερωτήσεων και απαντήσεων.

-Δυνατότητα εξαγωγής ποιοτικών αποτελεσμάτων και αναφορών.

Σύντομα το Public Forum θα είναι προσβάσιμο και μέσω και web ή mobile application.   

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης