Διαδικτυακές και φυσικές αγορές γίνονται ένα

Διαδικτυακές και φυσικές αγορές γίνονται ένα

Τέσσερις στους δέκα κατόχους smartphones στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να πραγματοποιήσουν μικρές πληρωμές, να «διαβάσουν» τα barcodes των προϊόντων ή να κατεβάσουν κουπόνια.

Διαδικτυακές και φυσικές αγορές γίνονται ένα
Τέσσερις στους δέκα κατόχους smartphones στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να πραγματοποιήσουν μικρές πληρωμές, να «διαβάσουν» τα barcodes των προϊόντων ή να κατεβάσουν κουπόνια.

Ετσι, και καθώς το ενδιαφέρον μας κινείται διαρκώς  μεταξύ του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου –συχνά σχεδόν ασυνείδητα– σύντομα θα είναι επουσιώδες να αναφερόμαστε σε online και offline σαν να είναι δύο ξεχωριστές πραγματικότητες. Καθημερινά, ο «ψηφιακός άνθρωπος» συνδέεται ολοένα και περισσότερο στο Internet  –σχεδόν το 40% των κατόχων smartphones παγκοσμίως είναι online πριν καν σηκωθούν από το κρεβάτι τους– ενώ η αξιοσημείωτη αύξηση της χρήσης των εφαρμογών των κινητών επηρεάζει εξίσου τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Αυτή είναι η εικόνα περιγράφεται στην έκθεση «In-Line Shopping consumer», η οποία εκπονήθηκε από το Institute for Future Studies της Κοπεγχάγης και το Ericsson ConsumerLab. Η έκθεση, η οποία αντλεί στοιχεία που συγκεντρώθηκαν στις ΗΠΑ στη διάρκεια του 2012, αποκαλύπτει ότι τα smartphones παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εμπειρία του καταναλωτή.

Η έκθεση προσδιορίζει ένα φαινόμενο που περιγράφεται καλύτερα ως «in-line shopping» και το οποίο προκύπτει ως αποτέλεσμα της επιθυμίας των καταναλωτών να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα του in-store και online shopping. Στην ουσία, οι καταναλωτές θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν, να αγγίζουν και να δοκιμάζουν προϊόντα, να συγκρίνουν τιμές και να έχουν πρόσβαση σε εκτεταμένες πληροφορίες για το προϊόν, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά για να το αγοράσουν.

Συνοπτικά, οι χρήστες smartphone ενδιαφέρονται περισσότερο για το online shopping σε σχέση με τους καταναλωτές που δεν χρησιμοποιούν smartphones. Στις 8 από τις 12 προϊοντικές κατηγορίες που αναλύθηκαν, οι καταναλωτές προτιμούν ένα συνδυασμό in-store και online shopping.
Κλείσιμο


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης