Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια

Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια

Ο creative director του Assassin's Creed 3 Alexander Hutchinson πιστεύει πως οι δημοσιογράφοι είναι πιο… μαλακοί με τους ιαπωνικούς τίτλους

Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια
Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια
Ο creative director του Assassin's Creed 3 Alexander Hutchinson πιστεύει πως οι δημοσιογράφοι είναι πιο… μαλακοί με τους ιαπωνικούς τίτλους και πως συγχωρούν πολύ εύκολα τυχών λάθη των δημιουργών, σε αντίθεση με παιχνίδια από δυτικό developer. Σύμφωνα με τον Hutchinson υπάρχουν πάρα πολλά ιαπωνικά παιχνίδια με άσκοπους διαλόγους και σενάρια που άμα είχαν γραφτεί από δυτικό συγγραφέα, θα είχαν “θαφτεί” από τον τύπο. 

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε πως θα διάλεγε το Gears of War, το οποίο χαρακτήρισε ως τη χειρότερη αφήγηση σε βιντεοπαιχνίδι, από το Bayonetta.  Παρ’ όλα αυτά, παίνεψε την ιαπωνική βιομηχανία για το πώς καταφέρνουν να κρατούν “ζωντανά” τα franchise τους, όπως κάνει η Nintendo.

Πηγή enternity.gr
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης