Μόνιμα συνδεδεμένος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος

Μόνιμα συνδεδεμένος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος

Η εντυπωσιακή εξέλιξη  των φορητών συσκευών επικοινωνίας πρόκειται να μεταμορφώσει τόσο τις  λειτουργίες των αεροπορικών  εταιρειών, όσο και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία, διαπιστώνει έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατa.

Μόνιμα συνδεδεμένος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος
Μόνιμα συνδεδεμένος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος
Η εντυπωσιακή εξέλιξη  των φορητών συσκευών επικοινωνίας πρόκειται να μεταμορφώσει τόσο τις λειτουργίες των αεροπορικών  εταιρειών, όσο και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία, διαπιστώνει έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την Amadeus, εταιρεία επεξεργασίας συναλλαγών και πάροχος προηγμένων τεχνολογικών λύσεων  για την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.

Η έρευνα, με τίτλο  «Ο μόνιμα συνδεδεμένος ταξιδιώτης: Πως η φορητή τεχνολογία θα μεταμορφώσει το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών», εντοπίζει τις αλλαγές στην συμπεριφορά των ταξιδιωτών προς τις υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών, ενώ παράλληλα επισημαίνει τις ιδιαίτερες, αναδυόμενες φορητές τεχνολογίες που θα φέρουν την επανάσταση σε κάθε στάδιο της ταξιδιωτικής εμπειρίας στο μέλλον.

Ενώ οι σχετικές υπηρεσίες στην ταξιδιωτική βιομηχανία βρίσκονται ακόμη σε φάση ανάπτυξης, είναι προφανές ότι οι ταξιδιώτες αρχίζουν να έχουν προσδοκίες και απαιτήσεις, υιοθετώντας αυτές τις τεχνολογίες, αφού το 16% χρησιμοποιεί smartphone για να κλείσει το ταξίδι του.

Αυτός ο αριθμός αυξάνεται σε 18% στις ηλικίες 18-35 και σε 33% μεταξύ αυτών που ταξιδεύουν συχνά. Επιπλέον, το 3,4% όλων των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν πλέον τα κινητά τους για να πραγματοποιούν check-in στις πτήσεις τους, με το ποσοστό να αυξάνεται σε 7,4% στην Ασία.   

Σημειώνεται πως, οι αεροπορικές εταιρείες της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής διαθέτουν την μεγαλύτερη «φορητή λειτουργικότητα» σήμερα.
Κλείσιμο

Πάντως, ακολουθώντας τη γενική τάση, οι αεροπορικές εταιρείες της Σκανδιναβίας και της Μέσης Ανατολής έχουν καταρτίσει σχέδια για την επιθετική αύξηση της παροχής βοηθητικών υπηρεσιών μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Η καλύτερη θέση, η επιλογή της προαγοράς γευμάτων και η πρόσβαση στο club της εταιρείας είναι μεταξύ των υπηρεσιών που θα διατεθούν μέσω κινητών τους επόμενους μήνες.

Είναι, λοιπόν, προφανές ότι οι αεροπορικές εταιρείες ευθυγραμμίζονται ολοένα και περισσότερο με τις απαιτήσεις των καταναλωτών, καθώς πολλές από αυτές σχεδιάζουν να εφαρμόσουν push notifications, ούτως ώστε να προσφέρουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση των αποσκευών ή των πτήσεων.

Η πρόσφατη έρευνα της Amadeus από την JD Powers διαπίστωσε ότι περίπου το 40% των ταξιδιωτών σήμερα θα χρησιμοποιούσαν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις αποσκευές ή τις πτήσεις τους, μέσω του κινητού τους, εάν και εφόσον ήταν διαθέσιμες.

Ταυτόχρονα, όλες οι αεροπορικές εταιρείες που συμμετείχαν  στην έρευνα εξετάζουν το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσουν τις πληρωμές μέσω κινητών, για να είναι σε θέση να επεξεργάζονται πληρωμές για πτήσεις και βοηθητικές υπηρεσίες.

Το «ηλεκτρονικό πορτοφόλι» αντιμετωπίζεται σαν ένας ασφαλής, μακροπρόθεσμος αντικαταστάτης των μετρητών. Οι υπηρεσίες με βάση την τοποθεσία και social networking έχουν επίσης μεγάλη προτεραιότητα, με μια αεροπορική εταιρεία της Λατινικής Αμερικής να προσπαθεί να ενσωματώσει τις υπηρεσίες της στη δημοφιλή πλατφόρμα Foursquare, σε μια προσπάθεια να επιτρέψει το check-in από μαγαζιά του αεροδρομίου.  

Η έρευνα παρουσιάστηκε στην 18η ετήσια σύσκεψη για το e-Commerce αεροπορικών εταιρειών της Amadeus, που διοργανώθηκε στις Κάννες. Το θέμα της εκδήλωσης ήταν το προσαρμόσιμο εμπόριο και συμμετείχαν πάνω από 290 στελέχη, από 70 αεροπορικές εταιρείες από όλο τον κόσμο. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης