Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Χτυπήματα κάτω από τη μέση στον πόλεμο Facebook-Google
Χτυπήματα κάτω από τη μέση στον πόλεμο Facebook-Google
Στοχευμένο και πληρωμένο e-mail για παραβίαση προσωπικών δεδομένων από το μεγαλύτερο “ψαχτήρι” στο Internet φέρεται να εστάλη από την ίδια την εταιρεία του Zuckerberg
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
«Η Google αποσιωπά προσπάθειες για παραβίαση της ιδιωτικότητάς σας!» ήταν ένα e-mail, το οποίο σύμφωνα με το CNN εστάλη σε πολλές εφημερίδες και ΜΜΕ, αλλά και σε blogs, την προηγούμενη εβδομάδα.
Το ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα είχε την πρόθεση στο να παρακινήσει τον κόσμο να αντιδράσει ενάντια στην Google και τις «πρακτικές» της. Για κακή τους τύχη, όμως, το εγχείρημα εκπυρσοκρότησε πρόωρα αφού οι παραλήπτες ανακάλυψαν πως το μήνυμα ήταν στοχευμένο και πληρωμένο από το Facebook!
Είναι ένα νέος τρόπος πολέμου στην, εδώ και καιρό, γοργά αναπτυσσόμενη σύγκρουση μεταξύ των δύο εταιριών.
Γιατί όμως πολεμούν; Το λεγόμενο “social graph”. Ο χάρτης των κοινωνικών δικτυώσεων του πλανήτη. Το Facebook τον έχει δικό του, αλλά η Google, με λιγότερα κομμάτια θέλει να εισβάλει και να τον «κατακτήσει».
Μετά από διερεύνηση στην πηγή του e-mail και στις συμφωνίες του παρασκηνίου, ανακαλύφθηκε η ρίζα της πληροφορίας.
Από την πλευρά του, το Facebook αρνείται κάθε κατηγορία για στοχευμένη δράση κατά της Google, μέσω του εκπροσώπου της για το θέμα. Σύμφωνα με αυτή την πηγή η εταιρία του Zuckerberg απλά ήθελε να επιβεβαιώσει την αγανάκτηση του κόσμου για το γεγονός πως η Google «παρακολουθεί» τα βήματα των χρηστών της.
Το ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα είχε την πρόθεση στο να παρακινήσει τον κόσμο να αντιδράσει ενάντια στην Google και τις «πρακτικές» της. Για κακή τους τύχη, όμως, το εγχείρημα εκπυρσοκρότησε πρόωρα αφού οι παραλήπτες ανακάλυψαν πως το μήνυμα ήταν στοχευμένο και πληρωμένο από το Facebook!
Είναι ένα νέος τρόπος πολέμου στην, εδώ και καιρό, γοργά αναπτυσσόμενη σύγκρουση μεταξύ των δύο εταιριών.
Γιατί όμως πολεμούν; Το λεγόμενο “social graph”. Ο χάρτης των κοινωνικών δικτυώσεων του πλανήτη. Το Facebook τον έχει δικό του, αλλά η Google, με λιγότερα κομμάτια θέλει να εισβάλει και να τον «κατακτήσει».
Μετά από διερεύνηση στην πηγή του e-mail και στις συμφωνίες του παρασκηνίου, ανακαλύφθηκε η ρίζα της πληροφορίας.
Από την πλευρά του, το Facebook αρνείται κάθε κατηγορία για στοχευμένη δράση κατά της Google, μέσω του εκπροσώπου της για το θέμα. Σύμφωνα με αυτή την πηγή η εταιρία του Zuckerberg απλά ήθελε να επιβεβαιώσει την αγανάκτηση του κόσμου για το γεγονός πως η Google «παρακολουθεί» τα βήματα των χρηστών της.
Η Google, πάντως, έχει ξεκαθαρίσει το πεδίο της και τα πλάνα της. Θέλει μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας του social graph. Τόσο μάλιστα που ο νέος CEO της, Larry Page, έστειλε ένα μνημόνιο (όχι από το δικό μας) σε όλους τους εργαζόμενους της Google ξεκαθαρίζοντας πως το μπόνους που θα λάβουν φέτος θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με το πόσο καλά θα πάει η εταιρία σε ό,τι αφορά τα σχέδιά της στο πεδίο της κοινωνικής δικτύωσης.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα