Μπουζούκια αλά ελληνικά στην Αστόρια της Νέας Υόρκης

bp4

Έλληνες ομογενείς πληρώνουν έως και 2.300 ευρώ για τα πρώτα τραπέζια, ενώ ένα ποτό στο μπαρ φτάνει τα 85 δολάρια.

Στην επονομαζόμενη και μητρόπολη του κόσμου, τη Νέα Υόρκη, με φόντο τους ουρανοξύστες του Μανχάταν, τα πολυτελή κλαμπ και τα in εστιατόρια, εκατοντάδες άνθρωποι διασκεδάζουν με στυλ... ελληνικό. Δεν πρόκειται φυσικά για Αμερικανούς, ή για Λονδρέζους, Γάλλους, Ινδούς και Ιάπωνες – εξάλλου η Νέα Υόρκη αποτελεί “δεξαμενή” λαών από όλο τον κόσμο - αλλά για Έλληνες ομογενείς, που διψούν για μια “τζούρα” Ελλάδα καθώς βρίσκονται χιλιάδες μίλια μακριά. Και το κάνουν όχι απλώς πίνοντας το ποτό τους και ακούγοντας από τα ηχεία ενός κλαμπ κάποιο ελληνικό τραγούδι, αλλά χορεύοντας πάνω στα τραπέζια συρτάκι και τσιφτετέλια υπό τους ήχους live μουσικού προγράμματος και πετώντας λουλούδια, σαν να βρίσκονταν σε μπουζούκια της λεωφόρου Ποσειδώνος, της Ιεράς Οδού ή της Πειραιώς.
Tο ελληνικό μπουζουξίδικο της Νέας Υόρκης, λοιπόν, το Melrose Ballroom, βρίσκεται επί της 33ης οδού στην περιοχή Αστόρια. Τη φετινή σεζόν έχουν ανέβει στην πίστα του για έκτακτες εμφανίσεις μεγάλα και γνωστά ονόματα του ελληνικού μουσικού πενταγράμμου, όπως ο Βασίλης Καρράς, η Νατάσα Θεοδωρίδου, η Δέσποινα Βανδή, ο Νίκος Μακρόπουλος, ο Γιώργος Τσαλίκης, ο Θάνος Πετρέλης, ο Γιώργος Παπαδόπουλος και ο Κώστας Καραφώτης. Το Σάββατο 28 Απριλίου ήταν η σειρά του Μιχάλη Χατζηγιάννης, της Μελίνας Μακρή από το συγκρότημα “Vegas” αλλά και του Θανάση Αλευρά. To “Πρώτο Θέμα” ήταν εκεί και κατέγραψε πώς διασκεδάζουν οι Έλληνες στα μπουζούκια της Αμερικής.

Τα παιδιά του Πειραιά


bp1
bp4


Οι διαφορές μεταξύ των νυχτερινών κέντρων στην Ελλάδα και εκείνων στη Νέα Υόρκη είναι μεγάλες. Η πρώτη που παρατηρεί κάποιος είναι η αυστηρή απαγόρευση του καπνίσματος! Οι θεριακλήδες δεν έχουν θέση στο “πολιτιστικό κέντρο” της Αστόρια, όπως είχε αποκαλέσει τα μπουζούκια ο αείμνηστος υπουργός του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλης Γιαννόπουλος. Ως αποτέλεσμα δεκάδες καπνιστές αναγκάζονται να βγαίνουν έξω από το νυχτερινό κέντρο για να τραβήξουν μερικές ρουφηξιές. Και μάλιστα χωρίς το, πλαστικό, ποτήρι με το ποτό τους, κάτι που επίσης δεν επιτρέπεται. Η “τράκα” σχεδόν απαγορεύεται, αφού ένα πακέτο τσιγάρα κοστίζει έως και 13 δολάρια περίπου.

τσιφτετελι 1



συρτακι 1


Το εισιτήριο ακόμη και για ένα ποτό στο μπαρ είναι τσουχτερό για τα ελληνικά δεδομένα. Όχι όμως για τα αμερικάνικα, όπου ένας απλός υπάλληλος βγάζει και 100.000 δολάρια το χρόνο αν και το κόστος ζωής είναι σαφώς υψηλότερο από τη χώρα μας. Η τιμή του εισιτηρίου με ένα ποτό μπορεί να φτάσει και τα 85 δολάρια και εξαρτάται από το πόσο δημοφιλής και επιτυχημένος είναι ο τραγουδιστής, αλλά και από την ημέρα – για την ακρίβεια νύχτα - της εμφάνισής του, καθώς την Παρασκευή είναι κατά περίπου 10 δολάρια φθηνότερο σε σύγκριση με το Σάββατο, το οποίο και προτιμούν οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης να διασκεδάσουν. Αν κάποιος επιλέξει να πάει μετά τις 2 τα μεσάνυχτα, είναι πολύ πιθανόν να γλιτώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου και να πληρώσει γύρω στα 13 ευρώ για ένα ποτό στο μπαρ.
Αναλόγως διαμορφώνεται η τιμή για τα τραπέζια. Μία θέση στα πρώτα των οκτώ θέσεων, κυμαίνεται από 140 έως 200 δολάρια, χωρίς όμως να υπολογίζεται το κόστος για τα μπουκάλια. Η μίνιμουμ κατανάλωση για τα πρώτα τραπέζια είναι δύο μπουκάλια αλκοόλ κόστους 360 δολαρίων έκαστος. Κάτι που σημαίνει ότι μία οκταμελής παρέα θα πληρώσει έως και 2.300 ευρώ περίπου για να πιάσει πρώτο τραπέζι πίστα. Στα πιο πίσω τραπέζια οι τιμές κυμαίνονται από 60 έως 100 δολάρια το άτομο, ενώ κάποιος μπορεί να απολαύσει το μουσικό πρόγραμμα παίρνοντας απλώς ένα ποτήρι με ποτό, χωρίς να έχει την υποχρέωση να αγοράσει μπουκάλι όπως συμβαίνει στην Ελλάδα. Όμως αν η παρέα του δεν συμπληρώνει τις θέσεις του τραπεζιού, αυτές δεν θα μείνουν κενές, αλλά θα τις μοιραστεί με άλλους πελάτες. Σε ένα από τα πρώτα τραπέζια καθόταν και η γνωστή ηθοποιός Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, στενή φίλη της συντρόφου του Μιχάλη Χατζηγιάννη, ηθοποιού και παρουσιάστριας Ζέτας Μακρυπούλια.

bp3


Η πόρτα του μαγαζιού ανοίγει για τον κόσμο στις 9 το βράδυ, ενώ έπειτα από μία ώρα ξεκινάει το πρόγραμμα. Στην Ελλάδα την ίδια ώρα οι περισσότεροι πέφτουν για ύπνο, για να βγουν μετά τα μεσάνυχτα. Πάνω στην πίστα βρίσκεται συνεχώς ένα bodyguard για να απομακρύνει τυχόν θερμόαιμες θαυμάστριες. Το βράδυ του περασμένου Σαββάτου ένας δίμετρος θηριώδης μαύρος που είχε επιφορτιστεί αυτή τη δουλειά, δεν απομακρύνθηκε ούτε εκατοστό από τους καλλιτέχνες, ενώ οι πελάτισσες του μαγαζιού χόρευαν σε μία πίστα – διάδρομο μεταξύ των πρώτων τραπεζιών. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται γύρω στις 4 το πρωί, οπότε τα φώτα ανάβουν και οι πελάτες πρέπει να αποχωρήσουν από το μαγαζί.

bp2


Η Νέα Υόρκη είναι ένας δημοφιλής προορισμός όχι μόνο για τουρίστες αλλά και για καλλιτέχνες. Πολλοί έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα των επιχειρηματιών που συνοδεύεται από αμοιβή χιλιάδων ευρώ αλλά και μια διαμονή λουξ σε κάποιο ξενοδοχείο του Μανχάταν. Έτσι την Παρασκευή 11 Μαΐου θα εμφανιστεί ο Γιώργος Μαζωνάκης, με τις κρατήσεις για τα τραπέζια να έχουν ήδη εξαντληθεί. Το διήμερο 1-2 Ιουνίου θα εμφανιστούν με τη σειρά τους ο Γιώργος Σαμπάνης, η Αποστολία Ζώη και το συγκρότημα “Goin' Through”.

bp7
bp8

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Προχωράει η Ελληνική μουσική

O Billy Karras όταν τραγούδησε μαθεύτηξε και κατέπληξε όσους πήγαν από το Μπροντγουαίη και το Χόλυγουντ, σχετιζόμενοι με το θέατρο την μουσική και τον κινηματόγραφο. Αυτός που θα σαρώσει και θα μιλάει όλη η χώρα των ΗΠΑ για είναι απ ότι ακούγεται ο George Mazonakis . Αλλά και γενικά όλο το καλλιτεχνικό πολιτισμικό consept που παρουσιάστηκε και θα παρουσιαστεί με όλους τους καλλιτέχνες έχει σημαδέψει τα καλλιτεχνικό πολιτιστικά δρώμενα των ΗΠΑ , μέχρι που θα υπάρχουν εξελίξεις θετικές για την Ελληνική μουσική και το verso ψυχαγωγίας που προτάσσεται πλέον απ την Ελλάδα και διεθνοποιείται. Κερδίζει έδαφος πλέον γοργά η Ελληνική μουσικότητα και μουσική και τα Ελληνικά ακούσματα και τραγούδια των τελευταίων χρόνων και οι έλληνες καλλιτέχνες αποτελούν μια μουσική πρόταση που πλέον - παρά την δυσκολία της γλώσσας-διακτινίζεται διεθνώς. Και αυτό είναι λογικό γιατί η μουσική και προτάσει ψυχαγωγία και βάθος καλλιτεχνικής κουλτούρας, έχει τους κώδικες επικοινωνίας διεθνώς. Αυτό που δεν κατάφερε η Ελλάδα χρόνια παρά τις προσπάθειες χρόνων και με όλο το ως τώρα μουσικό οπλοστασιό της , συναυλίες σε θέατρα, στο Καρνέγκι Χώλ, σε σάλες και αίθουσες στα πλαίσια πολιτιστικών ημερίδων και ανταλλαγών, σιγά σιγά με αιχμή την σύγχρονη Ελληνική μουσική γίνεται κατορθωτό. Τι ήταν η disco studio 54 την δεκαετία του 1970 στην νέα Υόρκη, γιατί δεν μπορεί η Ελληνική μουσική και διασκέδαση να χαρακτηρίσει μια δεκαετία και παραπάνω στις μητροπόλεις του κόσμου ??? και αλλαχού. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι μουσικές εξορμήσεις με επιτυχία του Αντώνη Ρέμου τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη.

Miko

Η Κωνσταντινίδου πού κολλάει? Κάνει τον φύλακα?

Stelios

Τι διαφορά κάνει εάν είναι Νέα Υόρκη η Αθήνα ΓΙΟΥΦΤΟΙ παντού και πάντα

ελα ρε....

Είχα βρεθεί πριν χρόνια εκεί, απλά τραγικά, κι απο τις φωτο-βιντεο εδω, εαν κοβει το ματι σου, περίπου θα καταλάβετε τι εννοώ, οχι οτι εδω ειναι καλυτερα, εκει όμως ξεφεύγει το θέμα πολύ......

ATHANATOS MAKAKAS

ειδος εν αφθονια......

DaybreakerATH

Μπράβο! Eκεί οι έλληνες δουλεύουν σκληρά και δικαιούνται να διασκεδάζουν όπως γουστάρουν.

Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ,ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ!.

αχαχαχαχαχαχαχαχ

Πως φαίνεται ότι δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα. Ο απλός υπάλληλος θα ήθελε να καθαρίζει 100.000 δολλάρια στην Αμερική. Και δεν κάνετε και ένα google search να ξεστραβωθείτε. Ο median για NY είναι στα 68.000 και με το κόστος ζωής στα ύψη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

alwsi_tripolitsa_arthro

Η στρατηγική σημασία της Τριπολιτσάς – Οι αρχές της πολιορκίας και οι μάχες γύρω από την πόλη – Η άλωση της Τριπολιτσάς και η μεγάλη σφαγή Οθωμανών και Εβραίων κατοίκων της – Ο αντίκτυπος των σφαγών και οι απόψεις Τούρκων ιστορικών.

1
xeimwniazei_arthro

«Χειμωνιάζει και η Αθήνα μας –η κοσμική Αθήνα μας- ξαναγυρίζει και πάλι στις παληές της συνήθειες… Πάνε τελείωσαν τα ψέμματα. Ο κρυφτούλης πούπαιζε ο ήλιος με τη βροχή τελειώνει κι’ αυτός. Μα μαζί με την αλλαγή του καιρού μας ήρθαν και η αλλαγές της ζωής μας…

blaxoi_arthro

Οι Κουτσόβλαχοι- Το ''Κουτσοβλαχικό ζήτημα'' κατά τον 19ο αιώνα- Οι ''ρουμανίζοντες'' και η πολιτική του Ελευθέριου Βενιζέλου απέναντι στη Ρουμανία- Ο Αλκιβιάδης Διαμάντης και το εφήμερο κρατίδιο της Πίνδου(1917)

20
panelladikes-eksetaseis-2012-7-600x334

Οι πανελλαδικές εξετάσεις- Το… ιστορικό θέμα της Έκθεσης στις «Γενικές Εξετάσεις» του 1985 – Οι αντιδράσεις και οι λόγοι της μεγάλης αποτυχίας των υποψηφίων – Υπάρχει πραγματικά λεξιπενία στη νέα γενιά;

3